Hello. Szerintem gond annyi lehet, hogy folyni kezd a telo, illetve a szimeringet tönkreteszi. Azon csodálkozom, hogy még nem folyik. Én mindenképp megpróbálnám javíttatni vagy cserélni a telókat.Nem kotyognak a külső házban?
Hali! Találkozott már valaki ezzel a jelenséggel? Így vettem a motort. Okozhat ez valami problémát? Nem láttam még ilyet más k5 - ön. Mindkét oldalon meg van kopva a bevonat.
Csipázom a japcsikat, de ez egy hadibarom volt aki így oldotta meg Akárhogy melegítettem, esztergába lett befogva, ez a tetves acéldarab csak tekeredett, hajlott, de akkor sem indult meg. Fix, mint az IFA-plató. Így minden fékbetét cserekor szét kell húznom a nyerget, de annyi belefér, mert egyébként tuti a termék
Aluminiumban egy acél csavar.
Nem a fej kialakítás a gond hanem hogy belerohad.
Egy belerohadt torxot ugyanúgy bele lehet szabni mint a Hex vagy 6 lap fejet.
A vicces hogy régebbi motornál menetrogzítőt írnak elő a mostaninál meg rézpasztát találtam a gyári féknyereg csavarokon.
A gyári kék rákent réteg más.
Miért milyen csavar kellene bele? Hatlapfejű csavart is el lehet nyalni kopott, és kinyúlt villáskulccsal.
Megfelelő állapotú szerszám, nyomatékkulcs kell, meg szerelőpaszta stb.. és sosem lesz gond a motoron a csavarokkal. Mindegy milyen.
Minden tiszteletem a Suzukié mert szeretem az általuk gyártott motorokat, de egy ilyen célra imbusz fejű csavart berakni elég nagy baromság. Nekem a K7-en is megforgott az imbuszkulcs feje a csavarba amit a helyi szerviz vett ki horror pénzért. Maga a konstrukció szar. Az más dolog hogy jó nagy gyökér aki szétcseszi a csavart és úgy adja el a motort.
Vehetsz M6/M8-as DIN 912-es (belsö kulcsnyilásu) csavart 55 mm- hosszút, 10.9 vagy 12.9-es szilárdságut, 100-200 Forintért, és egy ügyes esztergályos fél óra rezsidijért megcsinálja neked. Elképzelhetö, jobb lesz mint a gyári. Vehetsz rozsdamentest ->A2-70 vagy A4-70 fejbeütéssel is az lehet picit drágább lesz anyagárban. Nagyon nem kell félni tölem, mert nincs rajta fékezéskor erö, csak betétek súlya van rajta, hogy ki ne essenek.
Itt megnézheted a jobb alsó sarokban hozza, hogy melyik motorba volt még beépitve ez a csavar, esetleg a bontóban könnyebben találnak hozzá, nem csak a K5 jöhet szóba. Bár nem nagyon hiszem, hogy megbontanának ez miatt egy féknyerget, de lehet ínséges idöket élünk, vagy esetleg a többi része a nyeregnek használhatlan, ezt meg ki lehet belöle menteni.
Kell esetleg szerszámkészító is aki le tudja esztergálni?
Sziasztok! Fékbetét csere közben sajnos belefutottam az előző tulaj/szerelő barbárságába akinek sikerült elnyalni 2db fékbetét rögzítő csavar fejét is.. Egyedül az oem-parts-nál (8500ft/db) találtam hozzá csavart :/ Valaki nem tudja véletlen hol tudnék hozzá kicsit olcsóbban ilyen csavart venni? Köszi! (Gsxr1000 k5)
Ár: 50.000Ft
Helyileg Bp-Hatvan
Nem a fej kialakítás a gond hanem hogy belerohad.
Egy belerohadt torxot ugyanúgy bele lehet szabni mint a Hex vagy 6 lap fejet.
A vicces hogy régebbi motornál menetrogzítőt írnak elő a mostaninál meg rézpasztát találtam a gyári féknyereg csavarokon.
A gyári kék rákent réteg más.
Megfelelő állapotú szerszám, nyomatékkulcs kell, meg szerelőpaszta stb.. és sosem lesz gond a motoron a csavarokkal. Mindegy milyen.
Van egy csomó az ebay-en, gleitstift a neve németül.
https://www.ebay.com/sch/i.htm...
https://www.partzilla.com/prod...
Itt megnézheted a jobb alsó sarokban hozza, hogy melyik motorba volt még beépitve ez a csavar, esetleg a bontóban könnyebben találnak hozzá, nem csak a K5 jöhet szóba. Bár nem nagyon hiszem, hogy megbontanának ez miatt egy féknyerget, de lehet ínséges idöket élünk, vagy esetleg a többi része a nyeregnek használhatlan, ezt meg ki lehet belöle menteni.
Kell esetleg szerszámkészító is aki le tudja esztergálni?
https://oem-parts.hu/hu/kerese...