Azt el tudom képzelni, hogy valaki dupla fiókkal van jelen az oldalon (mint Te is), de azt nem hogy valaki olyan hülye hogy egy idegennel közösen megoszt egy fiókot. Az egyik percben folyik a szájából a sz@r majd utána sárga feketézik és nekünk kellett volna eldönteni mikor ki ül a reg mögött.
Elmondom: mindig ugyanaz a nagypofájú ember volt aki élőben egy csendes ránézésre elnyomott srác.
Köszöni jól van! Van egy hodda cbr 1000 dukáti piros, egy kawa túratehene, meg egy labanc erdőjárója. Vissza jönne csak nem tud. De van az oldalon is kép a motorjáról...
Hello! Régebben volt itt egy srác, "csak a sárga-fekete". Talán Ozzi-nak hívták de nem biztos. Rengeteg hozzászólása volt meg mindig viták is kialakultak a sárga gixer bűvkörében. Vele mi lett vagy nevet változtatott
Nem kell, sőt szerintem inkább ellenjavallt. A pasztát némi rutinnal kell feltenni, ha már szükséges... a túl kevés ugye n tömít, ellenben a túl sok elzárhatja az olajjáratokat, ha leválik a perem belső oldalán a motorblokkban. Ha jót akarsz tenni, max. megáztathatod a tömítést egy kis motorolajban, hogy felpuhuljon, ezáltal konnyebben veszi fel a végleges formáját.
Az lenne még a kérdésem, hogy új tömítés mellé kell-e még plusz tömítőpasztát használnom az olajteknőnél? Hallottam már ezt is azt is. Gondolom, rosszat nem teszek vele, ha azt is megcsinálom, nem?
20 percet ment a funyiro motor 3000-es fordulaton. A hengerfejbe sarokcsiszoloval vagott res korul lecsiszolta es megerdesitette a srac az aluminiumot, igy kapott elegseges feluletet kapaszkodni. A resben pedig siman maga a megkemenyedett epoxi volt. A szurkes szine egyebkent onnan van, hogy finomra orolt acelt tartalmaz, magnessel lehet is hatni ra, ha pl. valami melyedesbe be kellene juttatni, egy magnessel megoldhato.
De most ezt tegyuk is felre, a lenyeg az, hogy egy ketkomponensu epoxigyantahoz kepest ez nem rossz.
Nem ebbol kell hengerfejet csinalni, persze. De ha buknek egyet es mondjuk elrepedne vagy kilyukadna a kuplungdeklim, ehhez nyulnek egybol - ha honapokig kell turnom a bontokat, amig megfizetheto vagy kelloen jo allapotu cseredarabot talalok, addig is jarhatok a bringaval.
Neked is azt tudom mondani, hogy ha látom, akkor elhiszem, hogy a videó erejéig működik.
Az átlátszó hengerfejes Simsonnal lement a tulaj az Adriára?
Igaz, ha úgy nézem, hogy ez egy olyan jó ragasztó, hogy a hengerfejet is megragasztja 50 ciklus erejéig, akkor azt mondom, hogy tényleg jó, ez még az eltörött kulcstartómat is megragasztja.
Azt láttam, hogy valamit felszerel a motorra. De azt is elhiszem, hogy kis ideig működik, de azt, hogy ezzel megoldja a repedést, azt már nem.
Eleve a repedésbe belekeni a rittyót, az mire, mihez köt?
Ismered személyesen oszit?