Sziasztok nem rég jàrtam itt kérdéssel hogy mitől fújhatja ki a vizet a gep 2004 csereltèm a termosztàtot most nehezebben melegszik fel de városba 95 fok körül ha le àllitom a tàgulàsi tartályt tele nyomja majd szépen vissza ez normàlis vagy nem kellene ?!
Sziasztok! K8ban fokozatkijelzes rosszalkodik. 3asban gurulok, kijelzo vált 4be 5be vissza 3ba :S Valakinek volt már ilyen? (állandó gázallasban ilyenkor mintha kicsit pulzálna a gáz is...) Köszi a válaszokat!
Nekem ez az utolsó bejegyzésem a forrasztás témában: A mellékelt képen egy modellezésben használatos kefe nélküli villanymotorokhoz való fordulatszám szabályzó látható, mint a felirat is mutatja, 40 amperes. A vezetékek mégis forrasztva vannak a panelre, és nekem van olyan, ami már több mint 10 éve működik, pedig én magam forrasztottam be a vezetékeit.
Ez a dokumentum a reflow folyamatról szól, ami pasztával történik. De minek is magyarázom, én dolgozok ebben 17 éve. Gyanítom, h sokat láttál aging vagy hot tesztet a forrsztásokról, vagy hogy a NASA-nál hogyan is csinálják(krimpelik és forrasztják a csatikat).
Nekem 6,5 és 8,5 között fogyaszt.
6,5-el kijön 130-as utazótempóval, 150 körül normális tempónál 7-7,5
Pályán meg 8-9.
Mondjuk nekem van benne PC3USB...
Lehet, hogy 200 fok környékén már gyengül a szilárdsága a forrasztott kötésnek, de ezt, ha jó a kontaktus, sosem fogja elérni, mert ha üzem közben ekkora lenne a hőmérséklet, akkor már a vezetékek szigetelése is megolvadna-elszenesedne, és a fesszabályzóban lévő félvezetők se tolerálnák a 120 fok feletti hőfokot. (ezen kívül vajon a csatlakozó hogyan lehet berögzítve a panelre? Csak nem forrasztással?)
Okoskodhattok nyugodtan attól hogy szemrevételezéskor nem folyik a fém még elengedi a kötést. A 7.-ik oldalt ven egy táblázat ha nem tudtok olvasni nézzétek az ábrát! https://tdk.bme.hu/VIK/Downloa...
Nekem is 8-8,5 liter.
Elég sokat eszik. Nyilván nem szempont egy sportmotor esetében de azért meglepett. Egy tank kb 200km. Nyáron ha elmúlik ez a koronás időszak ki akarunk menni Alpok túrára így viszont kemény lesz
6,5-el kijön 130-as utazótempóval, 150 körül normális tempónál 7-7,5
Pályán meg 8-9.
Mondjuk nekem van benne PC3USB...
Elég sokat eszik. Nyilván nem szempont egy sportmotor esetében de azért meglepett. Egy tank kb 200km. Nyáron ha elmúlik ez a koronás időszak ki akarunk menni Alpok túrára így viszont kemény lesz
Ha pilinckázok akkor kb 6, ha saját tempómban megyek akkor 8.
Kinek mennyit eszik az ezres ha nincs ütve-verve?