Sziasztok,
K7 1000 km órája menet közben nem mutat sebességet (csak 0km/h-t)
A fordulatszámmérő és a visszajelzők rendben működnek.
Tudja valaki mi lehet a gondja vagy hol érdemes elkezdeni a hibakeresést?
Köszi és üdv: Daz
Sziasztok! K7-K8 és k9-k11 között érdemi különbség van? Esetleg konstrukciós hiba, bármi apróság. Nyilván én is elolvasok minden infót amit találok, de egy tulaj többet tud mondani. Vennék magamnak egyet, de nem tudom eldönteni, hogy melyik legyen. Szerencsére van időm gondolkozni mert ittton alig vannak használható pédányok eladóak, külföldről meg időigényesebb nekem behozni. Bármilyen infónak örülök, még nem volt gixerem, de szeretnék egy tesót a mostani gépsárkány mellé. Esetleg akinek van/lesz egy eladó példánya, azt szívesen megnézem. Nem a piac alja érdekelne, inkább a nagyon vigyázott féltett példányok.
Sziasztok, K3 K4 1000-hez tudok van néhány holmim:
Sérülésmentes váz: 50.000 Ft
Gyári kormánycsutkák, csak párban: 25.000 Ft
Pascalplast karbon Ramair, párban: 25.000 Ft
Blokkalkatrészek, a motor hibátlan állapotban lett szétszerelve:
- Blokköntvény: 20.000 Ft
- Komplett hengerfej: 30.000 Ft
- Olajteknő pumpával: 10.000 Ft
- Önindító: 10.000 Ft
- Dugattyúk: 20.000 Ft
- Vízpumpa: 10.000 Ft
Nekem bevallom az jobban tetszett, igazi old school gép volt. Mondjuk ez a K7 is annak számít ma már. Ezt persze simán elhiszem, hogy jobb, csak 2 generáció van közte.
Kint még drágábbak is kicsit a motorok, de nagyobb is a kínálat. Szoktam nézegetni a piacot és tényleg vannak nagyon kóki példányok, főleg sportmotorok közt. A tulaj pedig azt hiszi milyen király állapotban van, sőt nem gyakran töröttet vesz és nem tud róla, majd amikor mész venni mondod neki, hogy ez nem a gyári fényezés.
Hibátlan volt a piros és gyönyörű de már mikor megvettem fiatalabbra vágytam csak akkor nem volt drágábbra lóvém. Ettől még nagyon imádtam!
De ez fényévekkel jobb, nem gondoltam volna hogy ennyivel lehet jobb egy 5 évvel fiatalabb motor.
Ha a kinti árakat nézem akkor nálunk sem drágák inkább az állapot az mi rosszabb, illetve a fizu kevesebb.
A pirosat láttam hirdetésben, elég szép volt az is! Gondolom újabbra vágytál.
Szerintem sem olyan vészes jó állapotút találni, persze sportmotor az más kategória, de ott sem lehetetlen. Az árak pedig elszálltak, főleg, hogy aki venni akar bármilyen 2010 utáni sportmotort az itthon nem nagyon talál.
K7 1000 km órája menet közben nem mutat sebességet (csak 0km/h-t)
A fordulatszámmérő és a visszajelzők rendben működnek.
Tudja valaki mi lehet a gondja vagy hol érdemes elkezdeni a hibakeresést?
Köszi és üdv: Daz
Köszönöm!
Köszönöm!
Eladó működőképes/új AC pumpát keresnék K7-K8 Gsxr1000-hez. A pontos típusa : UC-T35 Mitsubishi
Ha van Neked, kérlek jelezd!
Köszönöm:
Daz
Sérülésmentes váz: 50.000 Ft
Gyári kormánycsutkák, csak párban: 25.000 Ft
Pascalplast karbon Ramair, párban: 25.000 Ft
Blokkalkatrészek, a motor hibátlan állapotban lett szétszerelve:
- Blokköntvény: 20.000 Ft
- Komplett hengerfej: 30.000 Ft
- Olajteknő pumpával: 10.000 Ft
- Önindító: 10.000 Ft
- Dugattyúk: 20.000 Ft
- Vízpumpa: 10.000 Ft
https://www.mediafire.com/?p5ab1rzy9zzpl
Kint még drágábbak is kicsit a motorok, de nagyobb is a kínálat. Szoktam nézegetni a piacot és tényleg vannak nagyon kóki példányok, főleg sportmotorok közt. A tulaj pedig azt hiszi milyen király állapotban van, sőt nem gyakran töröttet vesz és nem tud róla, majd amikor mész venni mondod neki, hogy ez nem a gyári fényezés.
De ez fényévekkel jobb, nem gondoltam volna hogy ennyivel lehet jobb egy 5 évvel fiatalabb motor.
Ha a kinti árakat nézem akkor nálunk sem drágák inkább az állapot az mi rosszabb, illetve a fizu kevesebb.
Szerintem sem olyan vészes jó állapotút találni, persze sportmotor az más kategória, de ott sem lehetetlen. Az árak pedig elszálltak, főleg, hogy aki venni akar bármilyen 2010 utáni sportmotort az itthon nem nagyon talál.