Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! K7-K8-ra keresek összekötő csövet a katalizátor helyére (y vagy sima). Ha valakinek van otthon elfekvőben, kérem ne tartsa magában. Köszi!
Szia! Nekem csak kéne az a teszt. Leírod a lehetőségeket?köszi
Van aki kanyar nélkül beveszi.
Hát megért az tuti!
Sajnos nincs k5-öm amit lehetne hirdetni, de úgy gondoltam ez a brembos megoldás megér egy posztot...
Ha Te hírdetésed akkor ezer bocsánat! De a féknyergek akkor láttak Brembo-t amikor olyan betétet raktak bele. Egyébként sima Tokico polírozva....
Motorrevü 2017. 08
Így azért nem linkelném be, de ha nincs meg havernak, vagy a helyi könyvtárban, akkor esetleg privátban segítek...
Nekem is kéne ez a cikk! Köszi
Nekem is kéne ez a cikk! Köszi
Hello,

Ez a cikk hol jelenik meg? Be tudod úgy rakni, hogy az országúti rész is látszódik? Köszi!
M7rr - Rosso III és a Dunlopnál is elég magas a pályára ajánlott nyomás, a többinél van ez a 2,1-1,9 környéke...
Közúton?
Ha a 2 gumiban együtt volt annyi akkor jó lehet☺
Lányos tempóban 2,1-1,8 egyébként még lejjebb kéne engedni.
2.9 el jolett a tapadás.
Ahogy éppen sikerül. :)
Elöl 2.35-2.5
Hátul 2.5-2.7
BMW S1000R (naked) A taknyos Pilisben pár hete is rendben volt, meg tegnap Kakucson is. Szerintem hihetetlen széles tartományban működik.
Az asszony GSX-R600-asán is az van, neki sincsen gondja vele, ahogy cimbora 600RR-jén is jól szolgál utcán és pályán is (nyilván nem verseny tempóban, de nem is fostorogva).
Neked csúszik az M7RR meg a Racetec RR is? Nincs eldurranva a hátsó gátló?
m7 RR van nekem de iszonyat csuszik.. Milyen guminyomással van neked??
Nem is használtad másra...
Van esetleg vkinek K4 1000:
- kuplung kapcsoló
- váltókar
?
M7RR
Supercorsat használtam már én is. Nagyon jó.
Lehet vele aprót gyűjteni az aszfaltról úgy ragad.
Így van! Nekem 3 gyertyapipa le van húzva és nem szoktam váltani, csak is egyesbe használom.
Nekem ami nagyon bejött utcán és nem slick az a dunlop d212 gp és a pirelli diablo supercorsa.