Sziasztok! Egy kis segítséget kérnék. Adott egy prop tech egz uni fokozatkijelző. Valaki tudna segíteni , hogy az adapter kábelen lévő zőld-fekete vezetéket hova kell csatlakoztatni?
Győr környékén érdekelne motorvillamossági szaki. Lecseréltem a csatlakozót végre, elvileg a csatlakozás probléma kizárva. Beindítottam a gépet, de pár perc után nagyon melegszik a fesszabályzó vezetéke, nemcsak a fesszabályzó. Nem tudom előtte sajnos mennyire volt meleg ez a vezeték, mert sosem néztem. A töltést kimértem, 14,2 V -ot mértem. Lehet az egy kicsit sok. Messzire nem merek vele menni, nehogy elfüstöljek.
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kéni, szemezgetek ezzel a két motorral. Mi a véleményetek róla? Esetleg ismeritek e valamelyiket? Kék fehérre 2007et írtak de látom h K6 meg hogy a tárcsák le vannak cserélve már. A feketén teljes rendszer lehet vagy csak a leömlők után van lecserélve? A xenont első dolgom lenne kidobni belőlük.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/gsx-r_1000/suzuki_gsx-r_1000-13078787
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/gsx-r_1000/suzuki_gsx-r_1000-13130270
A bonthatóság fontos szempont, mivel műszakira másik segédváz kerül fel, és a fesz.szabályzó is kicsit más helyre kerül. Valahogy vezetéket kéne még betoldanom az elolvadt rész helyére csak félek, így sok lesz a hiba lehetőség.
Hi!
Ilyen villamossági anomáliáknál én össze szoktam forrasztani a vezetékeket,csatik nélkül.Úgy sem kell szétszedni optimális esetben soha,és nem lesz több kontakt hiba sem.
Ha a csúszósaruk mellett döntesz,azokat is forraszd fel a vezetékekre!
Generátor bemérve, feszültség szabályzó lecsekkolva. Elvileg a kontaktnál volt a hiba. Van valami ötlet, hogy honnan lehetne a csatlakozót pótolni, vagy esetleg más megoldás? A vezeték szigetelése, ahogy a képen is látszik 2cm-en megolvadt. Ezt rövidebbre kéne vennem. Kábelköteget ezért nem szeretnék venni. Várom az ötleteket. Előre is köszi.
Köszönöm a gyors választ. Ezt megpróbálom, bár nem vagyok egy elektro szaki, de müszer megvan hozzá. Gyanakszom a rossz kontaktra, mert 2 évente mindig vissza van alakítva a motor ;) és lehet, akkor lett rosszul összedugva.
előbb a szétolvadt csatlakozó 3 generátorba menő szálát műszerrel mérd át, a három szál egymáshoz képest ellenállás értéket kelljen produkálnia, ha nincs ellenállás akkor a tekercsek zárlatosak, ha a 3 szál valamelyike folytonosságot mutat a blokk fém test részéhez, vagy a leszerelt deknihez akkor a tekercs testre is zárlatos. általában akkor ég szét a csatlakozó ha a normál tervezett terhelésnél többet kap, vagy ha nem megfelelő a kontaktus. tekercselő : tűzmanó 305055904 feszültség szabályzó kimérhető service manual szerint.
Sziasztok! Ha valaki tudna esetleg segíteni, az most jól jönne. A hétvégén motorozni készültem és sajna nem akart beindulni a gép a gyenge akksi miatt. Az akksi kb. 1 hónapos . Szóval bebikáztam ahogy kell el is indult. De a megbontáskor láttam, hogy a fesszabályzó csatija összeolvadt. Mellékelek képet is. A vezeték járás közben forrósodott, így hát nem erőltettem. Van- e valakinek tanácsa, hogy keressek a hiba okára? Fesszabályzót lehet valahogy kimérni, hogy jól mukodik-e? Töltést jelzett a Lidl-es töltésmérő . A válaszokat előre is köszönöm.
Ha valaki nincs megelégedve a gyári alsó munkahengerével,van 1 szett eladó Yamaha R1 munkahengerem,még használható betétekkel.Teljesen leszervizelve (azóta 0 km.-t ment).45.e Ft.
Tel:20/310-33-59.
Mert a régiből nem láttam még motorhibásat a k9-ből többet is. Persze modernebb, szebb az újabb. Én is azért járok 2005-ös motorral, mert egyrészt tetszik, tudja az újabbak teljesítményét, és nem hullik szét.
K9 lesz Németországból, mert itthon egy darab sincs eladó. Köszönöm a válaszokat.K7 is gyönyörű, de sokkal többen hajtottak a K9 fele és sokkal szebb szerintem azzal a lámpával elöl. L7...majd egyszer :D
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/gsx-r_1000/suzuki_gsx-r_1000-13078787
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/gsx-r_1000/suzuki_gsx-r_1000-13130270
Ilyen villamossági anomáliáknál én össze szoktam forrasztani a vezetékeket,csatik nélkül.Úgy sem kell szétszedni optimális esetben soha,és nem lesz több kontakt hiba sem.
Ha a csúszósaruk mellett döntesz,azokat is forraszd fel a vezetékekre!
Tel:20/310-33-59.