Abban bíztam, hogy ennél azért egyszerűbb, mint például a GS 500-nál. Mostanában akkor biztos nem telefonálok, előbb kiheverem a vásárlás "fáradalmait" ! Egy kipufogó még belefért volna, de ez úgy tűnik elég drága móka. Köszi a segítséget!
Nem igen hiszem, hogy a márkaszervizben nekiállnak neked kimazsolázni az eltéréseket...
Ennek az a módja, hogy pl származás alapján mondjuk E18 -Svájcból érkezett motor: http://www.bike-parts-suz.de/s...
Akkor pl az 1, 4-es tételek veztengelyböl kétféle van, az egyik a nyitott a másik E18-ashoz való módosított.
Vagy porlasztónál nézed az elsö tételeket, látható, hogy melyik évjáthoz melyiket építették be. Olvasható :GSX600FX/FY/FK1/FK2/FK3 E22 ....ezt a németbe szánt motort pl a 19E50-es porlasztó konfiggal szerelték. Utána lent a tételeknél lehet pl a 11-es tétel a tolattyú, van belőle vagy 5 féle, mert az más az átszellőző lyuk pl az alján, vagy felülre fúrtak egy lyukat, hogy ne tudjon a teljes vákuum kialakulni, így nem mozog fel teljesen tolattyú nem nyitja ki teljesen a porlasztó főcsatornáját. Más a tolattyún levő tű kúpossága, más szokott lenni picit a fúvókázás, vagy müanyag kupakban van egy "távtartó" , hogy ne tudjon a tolattyú felmenni teljesen. Ha nem gyári a konfiguráció, azaz egy kategória miatt fojtották vissza, akkor a szívocsonkot szokták egy szűkítéssel ellátni.
stb, stb
Úgy tudom, hogy csak a mikrokontroller cseréjével lehet újra nullázni. USA-ban vannak cégek, ahová elküldöd és visszakapod nullázva. Nálunk egyszerűbb ha veszel egy bontottat - vizsgán meg megmagyarázod.
Sziasztok!
Barátomnak van egy 2002-es bocija ami már LCD kijelzős, érdekes hiba történt!
Elérte a masina a 100000 km-ert, azaz elérte volna de a kilométer számláló meglát 99999-nél, nem fordul át!
Találkozott valaki már ezzel a jelenséggel? Van esetleg valami reszet lehetőség?
Üdvözlet Bocisok!
Sikerült egy nagyon szép GSX 600F-et vennem 1999-es :) Pici probléma, hogy 35 KW.-os. Nyomozásim alapján a fojtás csak a kipufogót érinti.
Ha ez igaz, akkor tök jó mert egyébként is jó lenne a hangosabb dob. Valakinek esetleg lenne egyéni tapasztalata erről?
Ha az akksi biztosan jó, akkor szólj egy villamossághoz értő embernek, és mérje ki a csatlakozási pontoknál, hogy meddig jó az áram. Ha végig jó, akkor az önindító lesz a hibás.
De ha az akksi szart be, bika kábellel akkor is kell valamit csinálnia,nem? Probáltuk és semmit nem csinált...betoltuk és járó motornál sem reszelt az öninditó,csak a relében a kattanás...
Akksinál a sarukat is nézd meg. Nekem egyszer azért nem indított.
Kívülről nem is látszott semmi, mikor leszereltem akkor láttam hogy tele van ilyen világos, porszerű anyaggal (gondolom valami kicsapódás) azt szépen lepucoltam és már indított is.
Egy külső aksival direktbe is lehet adni az önindítónak egy bikakábellel pozitívot, ahova a fekete vezeték csavarozva van. Az aksi negatívját , meg a bikakábellel ráteszed valahol a vázra, hogy testeljen.
Viszont minden további erőlködésed előzze meg, hogy megnézed, hogy nem túl magas -e az olajszint, meg érdemes kitekerni mind a négy gyertyát, és megpróbálni úgy is indítózni. Sok esetben ugyanis túlfolyik valamelyik vagy mindegyik porlasztó, megtelik az egyik henger, egy része leszivárog az olajtérbe, ami viszont fennmarad, mivel összenyomhatatlan, nem tudja önindító átfordítani a főtengelyt... előbb ezt ellenőrízt, mert kilőheti menetestöl akár a gyertyát...
Illetve még 1 kérdés....ha összezárom,és működik...használhatom úgy egy darabig,vagy probléma lehet belőle? Ugyebár kihagyom a körből a fő biztosítékot. Szerettem volna holnap Tinnyeiére menni az RB találkozóra...
Azt hiszem értem...:-D. Illetve a fő relé kattog,ahol van a 30 A biztosíték...+ 1 tartalék...erre gondolsz? Ebből jön ki az akksi pozitív és negatív szálja is..
Az öninditóról visszaköveted a fekete vastag kábelt, akkor valahol az ülés alatt fogsz találni egy relét. Azon van két M6-os csavarral rögzitett vezeték, meg két csúszósarus. Ha rövidre zárod a (lesz egy kis szikrázás) a két csavarral rögzitett vezetéket, és megindul az öninditó, akkor ez a relé a hibás. Rá lehet mérni, hogy melyik oldalon van szakadás..., ha és itt is szokott lenni egy 30 A körüli biztosíték.
Ennek az a módja, hogy pl származás alapján mondjuk E18 -Svájcból érkezett motor:
http://www.bike-parts-suz.de/s...
Akkor pl az 1, 4-es tételek veztengelyböl kétféle van, az egyik a nyitott a másik E18-ashoz való módosított.
Vagy porlasztónál nézed az elsö tételeket, látható, hogy melyik évjáthoz melyiket építették be. Olvasható :GSX600FX/FY/FK1/FK2/FK3 E22 ....ezt a németbe szánt motort pl a 19E50-es porlasztó konfiggal szerelték. Utána lent a tételeknél lehet pl a 11-es tétel a tolattyú, van belőle vagy 5 féle, mert az más az átszellőző lyuk pl az alján, vagy felülre fúrtak egy lyukat, hogy ne tudjon a teljes vákuum kialakulni, így nem mozog fel teljesen tolattyú nem nyitja ki teljesen a porlasztó főcsatornáját. Más a tolattyún levő tű kúpossága, más szokott lenni picit a fúvókázás, vagy müanyag kupakban van egy "távtartó" , hogy ne tudjon a tolattyú felmenni teljesen. Ha nem gyári a konfiguráció, azaz egy kategória miatt fojtották vissza, akkor a szívocsonkot szokták egy szűkítéssel ellátni.
stb, stb
Szénkefét hol tudok rendelni,illetve valaki valami tipus számot tud hozzá?
Barátomnak van egy 2002-es bocija ami már LCD kijelzős, érdekes hiba történt!
Elérte a masina a 100000 km-ert, azaz elérte volna de a kilométer számláló meglát 99999-nél, nem fordul át!
Találkozott valaki már ezzel a jelenséggel? Van esetleg valami reszet lehetőség?
Sikerült egy nagyon szép GSX 600F-et vennem 1999-es :) Pici probléma, hogy 35 KW.-os. Nyomozásim alapján a fojtás csak a kipufogót érinti.
Ha ez igaz, akkor tök jó mert egyébként is jó lenne a hangosabb dob. Valakinek esetleg lenne egyéni tapasztalata erről?
Kívülről nem is látszott semmi, mikor leszereltem akkor láttam hogy tele van ilyen világos, porszerű anyaggal (gondolom valami kicsapódás) azt szépen lepucoltam és már indított is.
Viszont minden további erőlködésed előzze meg, hogy megnézed, hogy nem túl magas -e az olajszint, meg érdemes kitekerni mind a négy gyertyát, és megpróbálni úgy is indítózni. Sok esetben ugyanis túlfolyik valamelyik vagy mindegyik porlasztó, megtelik az egyik henger, egy része leszivárog az olajtérbe, ami viszont fennmarad, mivel összenyomhatatlan, nem tudja önindító átfordítani a főtengelyt... előbb ezt ellenőrízt, mert kilőheti menetestöl akár a gyertyát...