Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Abban bíztam, hogy ennél azért egyszerűbb, mint például a GS 500-nál. Mostanában akkor biztos nem telefonálok, előbb kiheverem a vásárlás "fáradalmait" ! Egy kipufogó még belefért volna, de ez úgy tűnik elég drága móka. Köszi a segítséget!
ha beszélsz a márkaszervízzel.ott alvázszám alapján pontossan meg tudják mondani milyen a motorod!
Nem igen hiszem, hogy a márkaszervizben nekiállnak neked kimazsolázni az eltéréseket...
Ennek az a módja, hogy pl származás alapján mondjuk E18 -Svájcból érkezett motor:
http://www.bike-parts-suz.de/s...
Akkor pl az 1, 4-es tételek veztengelyböl kétféle van, az egyik a nyitott a másik E18-ashoz való módosított.

Vagy porlasztónál nézed az elsö tételeket, látható, hogy melyik évjáthoz melyiket építették be. Olvasható :GSX600FX/FY/FK1/FK2/FK3 E22 ....ezt a németbe szánt motort pl a 19E50-es porlasztó konfiggal szerelték. Utána lent a tételeknél lehet pl a 11-es tétel a tolattyú, van belőle vagy 5 féle, mert az más az átszellőző lyuk pl az alján, vagy felülre fúrtak egy lyukat, hogy ne tudjon a teljes vákuum kialakulni, így nem mozog fel teljesen tolattyú nem nyitja ki teljesen a porlasztó főcsatornáját. Más a tolattyún levő tű kúpossága, más szokott lenni picit a fúvókázás, vagy müanyag kupakban van egy "távtartó" , hogy ne tudjon a tolattyú felmenni teljesen. Ha nem gyári a konfiguráció, azaz egy kategória miatt fojtották vissza, akkor a szívocsonkot szokták egy szűkítéssel ellátni.
stb, stb
Majd írd le légyszíves mit mondtak a szervízbe.Az enyém is egy fojtott 750-es. Köszi
Tudom,hogy sokféleképpen lehet lefojtani, évjáratonként mást és mást alkalmaztak. Marad a márkaszerviz, ott biztos tudják pontosan.
Köszönöm a segitségeket!!

Szénkefét hol tudok rendelni,illetve valaki valami tipus számot tud hozzá?
Úgy tudom, hogy csak a mikrokontroller cseréjével lehet újra nullázni. USA-ban vannak cégek, ahová elküldöd és visszakapod nullázva. Nálunk egyszerűbb ha veszel egy bontottat - vizsgán meg megmagyarázod.
Sziasztok!
Barátomnak van egy 2002-es bocija ami már LCD kijelzős, érdekes hiba történt!
Elérte a masina a 100000 km-ert, azaz elérte volna de a kilométer számláló meglát 99999-nél, nem fordul át!
Találkozott valaki már ezzel a jelenséggel? Van esetleg valami reszet lehetőség?
Inkabb porlaszto, szivocsonk a fojtasok helye, esetleg gyujtasmodul, vezermutengelyek
Üdvözlet Bocisok!
Sikerült egy nagyon szép GSX 600F-et vennem 1999-es :) Pici probléma, hogy 35 KW.-os. Nyomozásim alapján a fojtás csak a kipufogót érinti.
Ha ez igaz, akkor tök jó mert egyébként is jó lenne a hangosabb dob. Valakinek esetleg lenne egyéni tapasztalata erről?
Ha az akksi biztosan jó, akkor szólj egy villamossághoz értő embernek, és mérje ki a csatlakozási pontoknál, hogy meddig jó az áram. Ha végig jó, akkor az önindító lesz a hibás.
Azok gyönyörüek és tiszták... szinte új az akksi... még cella zárlatra gyanakodnék, de akkor is indulna bikázásra.?
De ha az akksi szart be, bika kábellel akkor is kell valamit csinálnia,nem? Probáltuk és semmit nem csinált...betoltuk és járó motornál sem reszelt az öninditó,csak a relében a kattanás...
az akksiban a folyadék szintet néztétek?melegbe hamar párolog,a pótlása jót tesz.vagy csak nekem van savas aksim?multkor ki száradt teljesen,
Az is lehet hogy az akksi kukás lett. Feszültség van de áramerösséget nem tud leadni már. Általában így szokott lenni hogy tegnap még jó volt.
Akksinál a sarukat is nézd meg. Nekem egyszer azért nem indított.
Kívülről nem is látszott semmi, mikor leszereltem akkor láttam hogy tele van ilyen világos, porszerű anyaggal (gondolom valami kicsapódás) azt szépen lepucoltam és már indított is.
Köszönöm a segítséget...betolásra indul,szépen jár...de milyen hülyén mézek ki,miközben tologatom szegényt,mint régen a simsont :-)... tolásra azonnal,csak gombra nem...bízom benne,hogy nincs komolyabb gond..
Egy külső aksival direktbe is lehet adni az önindítónak egy bikakábellel pozitívot, ahova a fekete vezeték csavarozva van. Az aksi negatívját , meg a bikakábellel ráteszed valahol a vázra, hogy testeljen.
Viszont minden további erőlködésed előzze meg, hogy megnézed, hogy nem túl magas -e az olajszint, meg érdemes kitekerni mind a négy gyertyát, és megpróbálni úgy is indítózni. Sok esetben ugyanis túlfolyik valamelyik vagy mindegyik porlasztó, megtelik az egyik henger, egy része leszivárog az olajtérbe, ami viszont fennmarad, mivel összenyomhatatlan, nem tudja önindító átfordítani a főtengelyt... előbb ezt ellenőrízt, mert kilőheti menetestöl akár a gyertyát...
Illetve még 1 kérdés....ha összezárom,és működik...használhatom úgy egy darabig,vagy probléma lehet belőle? Ugyebár kihagyom a körből a fő biztosítékot. Szerettem volna holnap Tinnyeiére menni az RB találkozóra...
Aha...és azt zárom össze,és ha utána jó,akkor relé, ha nem akkor önindító csere gondolom...vagy esetleg lehet még szénkefe is?
Majdnem érted! Arra megy RÀ az aksi pozitíva, és mikor meghúz akkor folyik az áram tovább az önindító fele.
Azt hiszem értem...:-D. Illetve a fő relé kattog,ahol van a 30 A biztosíték...+ 1 tartalék...erre gondolsz? Ebből jön ki az akksi pozitív és negatív szálja is..
bocsi
itt ilyen nincs...
Az öninditóról visszaköveted a fekete vastag kábelt, akkor valahol az ülés alatt fogsz találni egy relét. Azon van két M6-os csavarral rögzitett vezeték, meg két csúszósarus. Ha rövidre zárod a (lesz egy kis szikrázás) a két csavarral rögzitett vezetéket, és megindul az öninditó, akkor ez a relé a hibás. Rá lehet mérni, hogy melyik oldalon van szakadás..., ha és itt is szokott lenni egy 30 A körüli biztosíték.