Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon szépen köszönöm meg oldódott közben a kérdés.Műszakin szórakoztak hangja miatt.Leo Vince kipufogóm van ,de kiherélték.Csináltam bele furulyát így átment.
W= 270 Km/h ig , V=240 Km/h-ig. Felteheted nyugodtan, de ne erőltesd a végsebességet a biztonság kedvéért.
ja........ ezen elérsz ,ha érdekelne :) 06/70-379-6623
Szia! Nekem van1 gyárim. Elég szép állapotban /2003-as évjárat./ Üdv: Tommy
...akkor ezt megbeszéltük... :)
Szia! OK!
Mi is örülnénk, ha csatlakoznál :D
Szia!
Nagy kérés, hogy ide is feldobod ezeket a túrákat, hátha csatlakoznék... :)
Köszönöm!
Neten találtam! :D lol
http://youtu.be/7y-NAPszQ2Y
Az egyikből itt egy részlet :D
http://youtu.be/KyXJynZTGwk
Szia! Már volt kettő :D
Igaz, hogy csak picik, de volt valami :D
Az egyiken hárman, a másikon négyen voltunk.
Aztán persze jó lenne, ha lenne még, amin még többen lennénk...
Sziasztok
Mivel én nem vagyok facebook-on érdeklődnék, lesz-e idén is Bocitúra a tavalyihoz hasonlóan, és ha igen, kb. mikor? :)
Köszi,
bagg
Sziasztok!Gyári kipufogót keresek.Ha esetleg tudna valaki egyet megköszönném.
Sziasztok.
Van esetleg valakinek egy eladó állványa?
Hasznos napot mindenkinek
Szia! Engem is érdekelne hol vetted a feliratot.... Üdv: Tommy
Köszönöm a felajánlást István,pont emiatt maradt nálam is egy 6kilós fél blokk,korábban kellett a kis motorra egy hengerfej hogy vizsga képes legyen.sajnos kisebb az égéstere így a hengerfejet nem tudom használni a 750hez,és a szelepek is kisebbek,de a vezérlés az át lett mentve.Fura egy torzszülött lett az tény de izmosabb is picit, a tavalyi túrán meglepődtek a többiek amikor mondtam,én csak 3 hengerrel járok velük azonos tempóba.Korábban nem gondoltam volna hogy ebay-en ennyi hasznos cucc van,érdemes ott is nyitott szemmel járni
Ez igen! Elismerésem nagyon precíz munkák. Van hova fejlődnöm
Nem régen vettem földről egy ilyen blokkot...Sok alkatrésze azonos az 1100-es blokkal, annak ellenére hogy ez 600-as. Nem sokat mehetett, mert a gyári lánckerék van még rajta, és az sincs megkopva. A korongos szelepállítós verzió...ami azonos a gixerrel, azt ki akarom belőle mazsolázni, de a többire nem nagyon lesz szükségem azt "pár gombért" elpasszolnám...
Hát igen ha ezt mind a szakszervízbe nézik meg akkor tényleg drága mulatság :-)
Gondolom a hátsó lengővilla csapágyát rosszabb zsírozni?
Akkor az még "bejáratós", de azt a pár említett dolgot illik megnézni cserélni, mert megöregedtek, vagy pl a kormánycsapágy gyárilag nem sok zsírt kap, van esély, hogy berohadjon. Illik megnézni, a hátsó lengővilla csapágyazást is, aztán akkor sok évig le van róla a gond, de ha az berohad, akkor drága, nyűgös munka cserélni.
Oké köszi azt is megnézem.A bociba amúgy 27000km van. Remélem más nem ment szét rajta.
Ha kihúzod a krómszárakat, akkor még két csavar a villahídnál, és a levett felső villahíd, és porvédő után ott a csapágy ami látni, hogy van-e beverődés rajta. De előtte, ha forgatod a villahidat, akkor beverődés esetén picit morog, diszkrét pozíciókba ugrik, szorul...mint általában egy csapágy ha megadja magát.
Köszi a tippet a krómszárakról! Amúgy a kormánycsapágyat hogy érzem meg ha kapott?