Sziaztok Bocisok !
Újfent segítséget kérek. Pár hete elment a töltésem, semmi műszer nem mozdult, és addig jutottam amíg az akksi tartott. Tippek alapján generátort cseréltem mert sikerült jó áron szerezni. Egy rövid körre volt jó majd napok után menni akartam megint és beindítás után megint csak azt láttam, hogy nem mozdulnal a műszerek (ford sz. mérő stb) és lassan halványodik a lámpa fénye is .
Van ott más huncutság is ami elszállhat. Egyenlőre infókra lenne szükségem az elinduláshoz. És talán egy magyar nyelvű szervíz manuálra is . Vagy ez csak álom? Köszönöm előre is ! Szép estét ! Forest
Sziasztok! Nekem olyan gondom van, hogy ugyan pöcre indul a vas, de azonnal meg is áll. Rögtön utánna nem indul, csap pri állásban, kicsit várok, aztán újból pöcre indul, de le is fullad. Olyan mintha elfogyna a nafta. Mi okozhatja, tud nekem valaki segíteni?
Engem Jedi lezerkardkent akart kette vagni a tavolsagi es az ures visszajelzoje :D
Nem sajnaltam a bontast, visszacsereltem.
Viszont az index visszajelzoket hagytam ledesen, mert aldasosnak tartom, hogy meg veletlenul sem tudom rajta felejteni. :) Este pedig jobban latszanak, mint az indexek :D
Azt viszont kihagytam az elozo irasbol, igy osszesen 6 led kell. De van annyim elfekvoben.
Nem tudom pontosan milyen, de ledes és 4 db kell bele. Tudok is adni, van bőven tartalék. Azért kell bele 4, mert a visszajelzőkhöz túl erős a fénye. Oda a hagyományos bőven elég bele. Ha arra jársz be is rakhatjuk. 1 óra alatt bőven megvan.
Javítható? Vagy cserélni kell?
Sokszor jobb egy bontottat feltenni, mint feljavítgatni...
Lehet Pizza futár volt az előző foglalkozása, mert nem igen találkoztam még ezeknél önisitó hibával, vagy párszor már megkerülte a Földet.
Huuu, ezt kicsit beneztem :)
Valamiert a 16. oldal forum beszelgetes nyilt meg. En meg azt hittem jott egy uj markatars. Az azon az oldalon levo legfolso beirasra reagaltam.
Bocsanat a spamolasert. De ugy tunik nem lehet utolag torolni a bejegyzest. :)
Szia! Udv a Klubban! :)
Eloszor is grat a gephez! :)
- 3 allasa van a benzin csapnak. Fuggolegesen van rendesen nyitott allapotban. Az elso kerek fele tekerve van RES, azaz tartalek allasban. Hatso kerek fele tekerve pedig van a PRI allas. Ezt akkor erdemes beallitani, ha sokaig, honapokig allt a gep. Ez az allas beengedi a karbiba a benyat, igy konnyebben indul. Ebben az allasban nem szabad sokaig hagyni. Csak amig beroffen a paripa. A masik ket allas elvileg mindegy, mert vakumos a csap.
- Viz hofokmero azert nincs rajta, mert nincs benne viz. :) Levego, olaj huteses a blokk.
- A muszerfal izzo cserehez sajna le kell bontani az idomokat. Maskent nem fersz hozza. Nekem van nagy gyakorlatom, es van is par ledes izzom. Ha erdekel, kb masfel ora alatt be tudjuk szerelni. Mar nem egyszer csinaltam :)
- Nekem van pdf service manual, de csak angol nyelven. Ha kell elkuldom.
Az is lehet már rég ki van nyitva, csak papíron kisebb a teljesítménye...Nézd meg a porlasztó oldalán a printelt feliratot, számot, meg pl a gyújtásmodul cikkszámát. A legjobb az ha készítesz róla fotót.
Az egyik fotón egy gyárilag szűkített szívócsonk van...
A másik fotón az E6 pl az én egyik 1100 gixerem "országjele" : Dél-Afrika.
Újfent segítséget kérek. Pár hete elment a töltésem, semmi műszer nem mozdult, és addig jutottam amíg az akksi tartott. Tippek alapján generátort cseréltem mert sikerült jó áron szerezni. Egy rövid körre volt jó majd napok után menni akartam megint és beindítás után megint csak azt láttam, hogy nem mozdulnal a műszerek (ford sz. mérő stb) és lassan halványodik a lámpa fénye is .
Van ott más huncutság is ami elszállhat. Egyenlőre infókra lenne szükségem az elinduláshoz. És talán egy magyar nyelvű szervíz manuálra is . Vagy ez csak álom? Köszönöm előre is ! Szép estét ! Forest
1 motorostársat láttam még bocival........
Hasznos napot Mindenkinek
Nem sajnaltam a bontast, visszacsereltem.
Viszont az index visszajelzoket hagytam ledesen, mert aldasosnak tartom, hogy meg veletlenul sem tudom rajta felejteni. :) Este pedig jobban latszanak, mint az indexek :D
Azt viszont kihagytam az elozo irasbol, igy osszesen 6 led kell. De van annyim elfekvoben.
Sokszor jobb egy bontottat feltenni, mint feljavítgatni...
Lehet Pizza futár volt az előző foglalkozása, mert nem igen találkoztam még ezeknél önisitó hibával, vagy párszor már megkerülte a Földet.
Valamiert a 16. oldal forum beszelgetes nyilt meg. En meg azt hittem jott egy uj markatars. Az azon az oldalon levo legfolso beirasra reagaltam.
Bocsanat a spamolasert. De ugy tunik nem lehet utolag torolni a bejegyzest. :)
Eloszor is grat a gephez! :)
- 3 allasa van a benzin csapnak. Fuggolegesen van rendesen nyitott allapotban. Az elso kerek fele tekerve van RES, azaz tartalek allasban. Hatso kerek fele tekerve pedig van a PRI allas. Ezt akkor erdemes beallitani, ha sokaig, honapokig allt a gep. Ez az allas beengedi a karbiba a benyat, igy konnyebben indul. Ebben az allasban nem szabad sokaig hagyni. Csak amig beroffen a paripa. A masik ket allas elvileg mindegy, mert vakumos a csap.
- Viz hofokmero azert nincs rajta, mert nincs benne viz. :) Levego, olaj huteses a blokk.
- A muszerfal izzo cserehez sajna le kell bontani az idomokat. Maskent nem fersz hozza. Nekem van nagy gyakorlatom, es van is par ledes izzom. Ha erdekel, kb masfel ora alatt be tudjuk szerelni. Mar nem egyszer csinaltam :)
- Nekem van pdf service manual, de csak angol nyelven. Ha kell elkuldom.
Az egyik fotón egy gyárilag szűkített szívócsonk van...
A másik fotón az E6 pl az én egyik 1100 gixerem "országjele" : Dél-Afrika.