Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van nálam ha kell.
Privátban elérsz.
Szia!

Ez tényleg nem tűnik ördöngősségnek! Mi ennek a kijelzőnek a típusa? Vagy honnan lehet pont ezt beszerezni?
Én ilyet szereltem már be GSXR 600K2;750 K4; Hornet 600-ba és hibátlanul teszi a dolgát!
Ez is a fordulatszám és a sebesség jelből számolja ki a fokozatokat! Csak kevesebb mint a felébe kerül GiPro-hoz képest.
Meg a kábeleket forrasztani kell a gyári kötegbe!
http://youtu.be/B80KUHUk4Tc
Illetve az is kérdés még számomra, hogy ha tegyük fel felkapcsolok 2-őbe és most mindegy hogy miért, de kuplunggal megállok lámpánál, akkor a nulla sebesség miatt üreset fog-e jelezni. Nyilván ott van a műszerfal üres visszajelző, úgyhogy nem fogom felengedni a kuplungot. De, ha teljesen sebesség és fordulatszám függő, akkor gondolom előfordulhat gyakran az a szélsőséges eset, hogy épp nem azt a fokozatot jelzi, amiben épp vagyok...
Aham!
Nézegetem a youtube-os beszerelési és programozási videókat. Elég meggyőző!
Valaki szerelt már innen be ilyet 750-es bociba?
Szia! A válasz egyszerű :) ,, Számolt fokozatkijelzés a sebességi és fordulatszámi adatokból." Tehát nem használja a fokozatjeladót.
Helló!
Az egész jó ár!
Viszont kérdés, hogy a gyári, jelenleg benne levő jeladó 3 érintkezője hogyan fogja a kijelző tudtára adni, hogy ha 2-estől fölfele váltogatsz.
sziasztok.ha valakit érdekel hívjon .306643527.
Egy ötösért be is pattintják neked...
http://www.agomotors.hu/websho...
Az enyém nem gyári mert ilyet nem tudok, saját magam építettem a cuccot és raktam is be :)
De attól még szívesen segítek ha gondolod. telóm 20-911-43-32-
Sziasztok! Ez a krómozás,ill horganyzás engem is érdekelne mert igazából a leömlőn semmilyen hőálló festék nem marad meg tartósan nekem sem. Amit láttam krómozást nem volt rossz de ha beég utána újra kell polírozni. A beégés az a menet közbeni hőterheléstől képződő sárgás elszíneződést jelenti,ami polírozás után nem jelentkezik újra. Jgazából a fekete horganyzás az ami nem hordoz ilyesféle problémákat. Na de hol és mennyi az annyi, mert láttam sajnos elbaltázott cuccot nem keveset :( Árban pedig nem a vicc kategória, tapasztalatok? Kecskemét ill környékén .
Pont a szülinapomon rakta ki a master a videót! :D
Én nagyon szeretnék egy fokozat kijelzőt 750-es Mariskámba! Ha esetleg tudod honnan lehet szerezni kompatibilis jelzőt, minden segítséget szívesen veszek...
Sziasztok! Érdeklődnék ötletek után. Három éve leszereltem a komplett kipufogó leömlőt és hőálló festékkel lefestettem az egészet a dobon kívül.
Most megint ráférne egy kis javítás és ezért érdekelne hátha valaki próbálta már a horganyzàst, krómozást, vagy más galvanikus eljárást. Esetleg más eljárás is érdekelne amivel tartósan lehet száműzni a rozsdát.
Szia! Ha érdekes akkor ilyen forma fokozatkijelzőben tudok segíteni. https://www.facebook.com/29970... Ami lényeges az az hogy ehhez kell a fokozatjeladó csere is hacsaknem van kedved barkácsolni a gyári átalakításával. Illetve a kijelző a műszerfalban kapott helyet, amihez kicsit barkácsolni kellett. Végeredményben megérte :) ha már szétbombáztam mindent ledesítettem,a számlapokat cseréltem, így remélem az életben nem kell többet hozzányúlnom :) Jeladó tekintetében jó pl a 2002 gsxr 1000-é, csak át kell vezetékelni mivel ellenállásalapú, vagy pl: a GSF1200 Bandité,de ezt is vezetékelni kell. gyári száma 37730-35F10 és 37730-26E20 én ezt vettem meg és vezetékeltem át. De van sok típus ami méretben egyezik,a lényeg hogy a pólusai meglegyenek.A videón látható feszjelző és fokozatjelző is saját gyártmány és 4 éve teszi a dolgát.eddig probléma nélkül.
Találtam kárpitost elvittem hozzá, 7000 huf lesz az átalakítás ára .Ebben megcsinálja az emelést és újra húzza az egészet .
Korrekt ár, és ahogy már előzőleg leírtam kb ennyi munka anyag fekszik egy ilyen egyszerű dologban !
telószám 06704275150
Sziasztok!
600s vashoz kellene nem digitális óra(műszerfalba valót Suzuki felirat helyére)Tud valaki valakit akinek lenne?(nekem bontó is jó)
Pesten "Doki" becenevű motorbontós emberke tel számát tudja valaki?
Fokozatkijelzőt tud e valaki esetleg?
Köszönöm a segítséget előre is!
Alexxx
Minden motoros társamnak Boldog Új Évet!
BUÉK!!!!
Értelek ,de nekem közel sincsenek ilyen elvárásaim .Konkrétan az ülés hátsó traktusába kellene egy betét azért ha a motor a kerekein áll ne kb30 fokos szöget zárjon be előre .
Ugyan nem vagyok kárpitos csak egy műszaki ember és ezt a dolgot 2 óra alatt egy szakember simán megoldja az eszközeivel, az anyagár sem lehet egy horror ugyanis az ülés eredeti anyagát is fel lehet használni . Már látom ,hogy egyetlen jó megoldás lehetséges ha megcsinálom magam ahogyan a doboztartót is kihoztam 5000 magyar forintból , mivel japán belpiacos a gép 50 000 huf-t akartak egy tartót adni amire azt mondták lehet nem is jó rá .
Újra kárpitozás az egy dolog. Komfortülés (egyéni méretre készített, általad kiválasztott keménységő szivacsból, általad kiválasztott huzattal és varrással, zselés betéttel) az meg egy másik dolog. A 75 rugót én is sokallottam, de hogy ugyanazt megcsinálják 10-ből, azt nemigen tudom elhinni.
No ez az ár már barátságosabbnak tűnik .Megértem én ,hogy a munkát meg kell fizetni ,de azért az túlzásnak tartom mikor az anyagár kb 5000-7000 -ft és ennek a tízszeresét elkérik
teljesen indokolatlanul . Én magam is szolgáltatásban dolgozom és így tudom mi a korrekt ár és mi a lehúzás . Sajnos a Facebook-n nem vagyok fent így nem tudom megnézni .
Sziasztok.

Ma gurultam kicsit, de a lámpám vacakolt: a vészvillogó többszöri bekapcsolása után kezdett csak világítani.

Van ötletetek, mi lehet ennek az oka?
Szia!
Facebook csoportban Gábor Hadi büszkélkedett új kárpitozással. Ott képeken nagyon szépen néz ki és 10 ezerért csinálták meg neki....
Oksi köszi , úgy látszik ennek ennyi az ára ,innentől majd el kell döntenem megér -e ennyit .