Én ilyet szereltem már be GSXR 600K2;750 K4; Hornet 600-ba és hibátlanul teszi a dolgát!
Ez is a fordulatszám és a sebesség jelből számolja ki a fokozatokat! Csak kevesebb mint a felébe kerül GiPro-hoz képest.
Meg a kábeleket forrasztani kell a gyári kötegbe! http://youtu.be/B80KUHUk4Tc
Illetve az is kérdés még számomra, hogy ha tegyük fel felkapcsolok 2-őbe és most mindegy hogy miért, de kuplunggal megállok lámpánál, akkor a nulla sebesség miatt üreset fog-e jelezni. Nyilván ott van a műszerfal üres visszajelző, úgyhogy nem fogom felengedni a kuplungot. De, ha teljesen sebesség és fordulatszám függő, akkor gondolom előfordulhat gyakran az a szélsőséges eset, hogy épp nem azt a fokozatot jelzi, amiben épp vagyok...
Helló!
Az egész jó ár!
Viszont kérdés, hogy a gyári, jelenleg benne levő jeladó 3 érintkezője hogyan fogja a kijelző tudtára adni, hogy ha 2-estől fölfele váltogatsz.
Az enyém nem gyári mert ilyet nem tudok, saját magam építettem a cuccot és raktam is be :)
De attól még szívesen segítek ha gondolod. telóm 20-911-43-32-
Sziasztok! Ez a krómozás,ill horganyzás engem is érdekelne mert igazából a leömlőn semmilyen hőálló festék nem marad meg tartósan nekem sem. Amit láttam krómozást nem volt rossz de ha beég utána újra kell polírozni. A beégés az a menet közbeni hőterheléstől képződő sárgás elszíneződést jelenti,ami polírozás után nem jelentkezik újra. Jgazából a fekete horganyzás az ami nem hordoz ilyesféle problémákat. Na de hol és mennyi az annyi, mert láttam sajnos elbaltázott cuccot nem keveset :( Árban pedig nem a vicc kategória, tapasztalatok? Kecskemét ill környékén .
Pont a szülinapomon rakta ki a master a videót! :D
Én nagyon szeretnék egy fokozat kijelzőt 750-es Mariskámba! Ha esetleg tudod honnan lehet szerezni kompatibilis jelzőt, minden segítséget szívesen veszek...
Sziasztok! Érdeklődnék ötletek után. Három éve leszereltem a komplett kipufogó leömlőt és hőálló festékkel lefestettem az egészet a dobon kívül.
Most megint ráférne egy kis javítás és ezért érdekelne hátha valaki próbálta már a horganyzàst, krómozást, vagy más galvanikus eljárást. Esetleg más eljárás is érdekelne amivel tartósan lehet száműzni a rozsdát.
Szia! Ha érdekes akkor ilyen forma fokozatkijelzőben tudok segíteni. https://www.facebook.com/29970... Ami lényeges az az hogy ehhez kell a fokozatjeladó csere is hacsaknem van kedved barkácsolni a gyári átalakításával. Illetve a kijelző a műszerfalban kapott helyet, amihez kicsit barkácsolni kellett. Végeredményben megérte :) ha már szétbombáztam mindent ledesítettem,a számlapokat cseréltem, így remélem az életben nem kell többet hozzányúlnom :) Jeladó tekintetében jó pl a 2002 gsxr 1000-é, csak át kell vezetékelni mivel ellenállásalapú, vagy pl: a GSF1200 Bandité,de ezt is vezetékelni kell. gyári száma 37730-35F10 és 37730-26E20 én ezt vettem meg és vezetékeltem át. De van sok típus ami méretben egyezik,a lényeg hogy a pólusai meglegyenek.A videón látható feszjelző és fokozatjelző is saját gyártmány és 4 éve teszi a dolgát.eddig probléma nélkül.
Találtam kárpitost elvittem hozzá, 7000 huf lesz az átalakítás ára .Ebben megcsinálja az emelést és újra húzza az egészet .
Korrekt ár, és ahogy már előzőleg leírtam kb ennyi munka anyag fekszik egy ilyen egyszerű dologban !
Sziasztok!
600s vashoz kellene nem digitális óra(műszerfalba valót Suzuki felirat helyére)Tud valaki valakit akinek lenne?(nekem bontó is jó)
Pesten "Doki" becenevű motorbontós emberke tel számát tudja valaki?
Fokozatkijelzőt tud e valaki esetleg?
Köszönöm a segítséget előre is!
Alexxx
Értelek ,de nekem közel sincsenek ilyen elvárásaim .Konkrétan az ülés hátsó traktusába kellene egy betét azért ha a motor a kerekein áll ne kb30 fokos szöget zárjon be előre .
Ugyan nem vagyok kárpitos csak egy műszaki ember és ezt a dolgot 2 óra alatt egy szakember simán megoldja az eszközeivel, az anyagár sem lehet egy horror ugyanis az ülés eredeti anyagát is fel lehet használni . Már látom ,hogy egyetlen jó megoldás lehetséges ha megcsinálom magam ahogyan a doboztartót is kihoztam 5000 magyar forintból , mivel japán belpiacos a gép 50 000 huf-t akartak egy tartót adni amire azt mondták lehet nem is jó rá .
Újra kárpitozás az egy dolog. Komfortülés (egyéni méretre készített, általad kiválasztott keménységő szivacsból, általad kiválasztott huzattal és varrással, zselés betéttel) az meg egy másik dolog. A 75 rugót én is sokallottam, de hogy ugyanazt megcsinálják 10-ből, azt nemigen tudom elhinni.
No ez az ár már barátságosabbnak tűnik .Megértem én ,hogy a munkát meg kell fizetni ,de azért az túlzásnak tartom mikor az anyagár kb 5000-7000 -ft és ennek a tízszeresét elkérik
teljesen indokolatlanul . Én magam is szolgáltatásban dolgozom és így tudom mi a korrekt ár és mi a lehúzás . Sajnos a Facebook-n nem vagyok fent így nem tudom megnézni .
Privátban elérsz.