Szia , segítségért fordulok hozzád légszűrő ügyben ! Érdekelne ,hogy lehet a mi vasunkból kivenni a légszűrőt ?
Cserélném ,de elég macerásnak tűnik így elsőre és nem akarok kísérletezni már ha ilyen szerencsém van ,hogy van aki biztosan tudja
Megköszönném ha pontosa leírnád hogyan kell a dolgot abszolválni
Sziasztok Urak! Nincs valakinek bal oldali szürke deknije 2004 GSX750f hez? Tegnap úgy döntött a gép leesik a sztenderről. Persze azonnal elrepedt a dekni , az olaj meg csak úgy folyik ki a vakvilágba! :( 12 év alatt most először bénult meg a drága! Üdv: Tommy
a felpörgések nagyon mástól nem lehet mint a benzintől ami magyarázná a fogyasztást is,én visszamennék Tasihoz vele,ez a retek,lehet hogy csak hordalék akkor ha nem látszódik folyás különösebben.hasonló trutymák szokott még a légszűrő szellőző csövében keletkezni,érdemes ránézni,a motor alatt van,mondjuk a tócsa már nem hiszem ettől lenne,akár úszószint is lehet magas valamitől
Helló mindenkinek :) remélem jól telik a szezon. Sajnos nekem a következő probléma jelent meg.... Kérlek segítsetek a megoldás keresésében.
A motorban kb 1500Km 1.5 éves olaj van, kb 400Km ezelőtt voltunk karbi-pucolás és szelepcserén Tasner szervizben.
Év kezdetkor kicsit sokallom a fogyasztást, de hát biztos év eleji első tank gyorsan kimegy belőle.
De tankoltam 12 litert és nem esküszöm meg hogy megvolt a 120km.....
Még a karburátor szerelés előtt csinált hasonlót, de Tasiék megszerelték azonnal lement 5-6 literre.
Szóval valamiért most ismét magas a fogyasztás...
Illetve még annyi, hogy melegen szívató nélkül álló helyzetben felugrik gázfröccs szerűen a fordulat 2000-re az 1250-ről és mint mikor morog a motor a pirosnál, csak ugye nem én idézem elő.....
Ma foltot találtam a boci alatt. Aztán mikor megálltam kb 4 órára akkor is szép kis foltocska volt a motor alatt.
Itt egy kép szerintem ez benzin és kosz..... http://www.sportmotor.hu/foto/...
Megtapogattam az olajleeresztő csavart, de az csak koszos volt akkor nem ott szivárog.
Tudnátok valakit mondani BP-en belül aki tudna segíteni átnézni az üzemanyag rendszert ???
Minden tiszteletem Tasner-éké de elviszem otthagyom vissza is megyek érte talán nem ekkora a gond lehet valamelyik cső megadta magát.
Viszont semmi szerszámom vagy helyem/fényem/önbizalmam ahol lehetne szerelni.
Tudtok valakit 14-ker környékén ahol ha odaviszem tudnak velem foglalkozni ? És nem rántják le rólam a bőrt ? :)
A karburátort nem kéne birizgálni, mert ha az a baj akkor visszamegyek Tasnerékhez biztos ő is kíváncsi mi történhetett...
Üdv ! Pár száz hozzá szólással ez előtt már téma volt a eme szösszenet . A HONDA magyar csapata terjesztette és a végén már mindenki minden hová ragasztotta. Ennyi a sztori.
kezdésképp megtekinteném nincs-e eltömődve a csap szűrője,jó-e a vákuum membrán nyit zár rendesen,illetve a tank szellőzése is fontos,mondjuk az ritkán dugul el.Egy új csap 40ruppó gyáriba..ha ezek mind jónak tűnnek akkor még lehet úszó szint is
sziasztok! nem tud valaki eladó benzincsapot 2000 évjáratra? vagy esetleg tudjátok-e mi lehet a baj: menet közben elfogy a benzin. ha elkezdjük piszkálni a csapot vagy leszedjük a tankot, akkor újra elkezd folyni, de utánna megint meg áll. mi lehet a gond?
üdv az uraknak első teló javítás illetve kis "tuning" is elkészült,ugyan nem én vagyok a mérvadó ezzel a csajos testtömeg index-el,de azt kell mondjam,a 15ös olaj és az összes bizbasz gyári újra való cseréjével bitang jó lett nyílván beszerelve másképp működik majd de a legnagyobb csillapításnál max 3-4cm amit letudok nyomni,visszafele meg szép lassan kienged.tulajdonképpen ezt akartam,remélem menet közben is elnyeri a tetszésem.Hátsót futómű is adobtálva lett a 750ből,már az is állítható mindenhogy.
Apróságként jegyezném meg,kipufogó nélkül nem tanácsos beindítani a motort,főleg nem a szobában vázon kívül..
én nyomdában szoktam csináltatni,de lényegébe bár mit megcsinál a gyerek, most küldött egy oldalt.be írom hogy milyen a szöveg,és mindjárt meg is mutatja hogy hogy fog ki nézni. http://www.dafont.com/
Cserélném ,de elég macerásnak tűnik így elsőre és nem akarok kísérletezni már ha ilyen szerencsém van ,hogy van aki biztosan tudja
Megköszönném ha pontosa leírnád hogyan kell a dolgot abszolválni
KB 4.5euro\db
magyarórszágon ilyent hol tudok rendelni vagy venni?tudnátok valamit tanácsolni?
Munkanélküli vagyok egész nap ráérek
06-70-387-4957 Kérlek hívj fel ha kell visszahívlak és megbeszéljük
A motorban kb 1500Km 1.5 éves olaj van, kb 400Km ezelőtt voltunk karbi-pucolás és szelepcserén Tasner szervizben.
Év kezdetkor kicsit sokallom a fogyasztást, de hát biztos év eleji első tank gyorsan kimegy belőle.
De tankoltam 12 litert és nem esküszöm meg hogy megvolt a 120km.....
Még a karburátor szerelés előtt csinált hasonlót, de Tasiék megszerelték azonnal lement 5-6 literre.
Szóval valamiért most ismét magas a fogyasztás...
Illetve még annyi, hogy melegen szívató nélkül álló helyzetben felugrik gázfröccs szerűen a fordulat 2000-re az 1250-ről és mint mikor morog a motor a pirosnál, csak ugye nem én idézem elő.....
Ma foltot találtam a boci alatt. Aztán mikor megálltam kb 4 órára akkor is szép kis foltocska volt a motor alatt.
Itt egy kép szerintem ez benzin és kosz.....
http://www.sportmotor.hu/foto/...
Megtapogattam az olajleeresztő csavart, de az csak koszos volt akkor nem ott szivárog.
Tudnátok valakit mondani BP-en belül aki tudna segíteni átnézni az üzemanyag rendszert ???
Minden tiszteletem Tasner-éké de elviszem otthagyom vissza is megyek érte talán nem ekkora a gond lehet valamelyik cső megadta magát.
Viszont semmi szerszámom vagy helyem/fényem/önbizalmam ahol lehetne szerelni.
Tudtok valakit 14-ker környékén ahol ha odaviszem tudnak velem foglalkozni ? És nem rántják le rólam a bőrt ? :)
A karburátort nem kéne birizgálni, mert ha az a baj akkor visszamegyek Tasnerékhez biztos ő is kíváncsi mi történhetett...
Nem vagyok meteorológus, de szép idő volt ma....valódi motorozós idő.
Csak az M0-án dobált kissé a szél
Apróságként jegyezném meg,kipufogó nélkül nem tanácsos beindítani a motort,főleg nem a szobában vázon kívül..
http://www.dafont.com/