inazumán más a kabát mint a banditon de amúgy szinte szög ugyanaz.lehet hogy hülyeséget írok de ha jól tudom a bandit meg az inazuma gyengébb mint a gsxf pár lóval,pedig a motorjuk egyforma.Mondjuk ezen állításom is csak a 98 előtti bocikra igaz,nem véletlenül tartottam az öreg kecskémmel 3hengerrel is a 130-140es tűratempót :) Igazából én csak azért tudok rosszakat mondani mert ugyebár olcsó húsnak híg a leve,pont beleszaladtam egy lelakott darabba ami kivülről nem látszott,ezt leszámítva ha karbantartást időben megkapja kezesek,alkatrész újban és bontva is akad bőven,és nem is olyan horror.Inazuma meg a bandit tűra kormányosak,a boci csutkás,ennek annyi hátránya van hogy rezonál az eleje,és a jobb csuklót zsibbaszthatja.Volt régi 600asom katana,merem állítani jobbat lép mint a 750 de utóbbiba azért van tartalék rendesen ettől független.Karburátor mindnek gyengéje,2-3 évente kér egy tatarozást,10000ként egy szelephézag ellenőrzés meg szinkron és halleluja,irány az aszfalt :)
Üdv!
Motor vásárlás előtt állok, eddig 600-as Bandit és Hornet volt a két lehetséges típus. Az Inazumát nem is ismertem. Mit kell tudni a 750-esről? Hirdetéseket nézve elég kevés van belőle forgalomban (vagy senki nem akarja eladni). Mennyire biztosított az alkatrészellátás? Mik a típushibák, amiket a szokásos dolgokon kívül érdemes figyelni vásárlásnál?
Sajna rákényszerültem erre a sufnituning megoldásra mert a GSF 750 Japán belpiacos gép és sehol nincs bent a rendszerben .
Tehát gyári tartót nem tudok hozzá venni ,ha veszek a bandit 600 , 1200 -hez lehet nem lesz jó. Akárkit hívtam mindenki azt mondta nem tudja garantálni , hogy passzol rá, mert nem tud rákeresni cikkszám alapján . Nem csüggedek így a célegyenesben, az igazi jó idő még úgyis
két hónap, addigra csak kész lesz
Közelebb vittem vagy 8-10 cm és így már sokkal jobb ,de természetesen megint egy problémával akadtam össze a módosítás miatt .
A helyzet az ,hogy ha közelebb viszem akkor az egész lejjebb is esik mivel a hálórögzítő cső nem egyenesen van ,hanem felfelé ferde ,
ezért elérné a farokidomot . Meg kell emelni ,ami nem gond csak kell esztergálnom egy kb 15 mm távtartót és kell egy ugyanannyival hosszabb csavar is aminek a profilja kúpos és belső imbusz mint az eredeti . Csavar hatlapfejű lett volna itthon de amilyen kell
az nincs, távtartót tudtam volna esztergálni mert gép van az utcában ,de nem álltam neki mert csavar hiányában nem sürgős .
Elég nyögvenyelősen készül (mint a luca széke) ,de azért halad, mérgemben hagytam a fenébe és elmentem gurultam 1 órácskát
elvégre szép idő van Úgy látszik öregszem, 30 évesen az ilyen probléma fél nap alatt kész volt
Szerintem ha közelebb viszed az üléshez az alatti felfogatást keress. Így jó lesz a két ponton forduló nyomaték. Bár a gsxf gyári konzol is a csomagháló lefofató helyére két ponton van felfogatva. A platnid a farokidom felett helyezd el és biztos jó lesz. Én felültettem párom hogy mennyire kényelmes. Így raktam fel a dobozt.
Széles utat jóidőt.
Köszönöm mindenkinek a tanácsokat + is fogadom mivel a dolog nagyon egyszerűen módosítható !
A pálca egy C45 anyag ami acélosan rugalmas és elég erős csak annyit kell tennem ,hogy a tartó konzolt
előrébb hozom és max a rögzítést kell újra fúrni ami nem nagy dolog, az egész megvan fél óra alatt .
A teherbírást kipróbáltam a 12 kg súlyzó meg sem kottyant neki bár tudom más az mikor mész és ezeken a ,,jó,,
utakon egész nap rázkódik .Nagy túrákat nem terveztünk a nejemmel így nem lesz agyonpakolva, inkább csak arra kellett ,hogy a két sisakot bele lehessen rakni és ne kelljen cipelni . A Balaton 30 percre van oda mennénk le hétvégén vele ,párszor át az északi partra stb ...
Megnézem a lehetőségét még egy alátámasztási pontnak a farokidom alatt, ha az összejön bombabiztos lesz az tuti .
Véleményem hogy a konzolod rövidebb kell hogy legyen. Megmutatom az enyém mennyire látszik. A hátsó doboz pántja 2 cm rel van hátrébb mint az ülés. Nem szabad hátrébb. Így kényelmes az utasnak is.
Szia!
Szerintem a Tiednek az egyik baja, hogy nagyon hátra vitted. Nézz meg egy gyári platnit, hogy hová kerül a doboz? Az enyém pl. egy GIVI és cca. az ülés végénél kezdődik, éppen annyira, hogy kényelmesen ki lehessen "nyitni". Plusz egy cseppet magasabban is van, ezért lehet rendesen látni a hátsó lámpát.
A másik, amit néztem a te verziódnál, hogy kicsit gyengének tűnik az a két pálca, ha megpakolod a dobozodat, elég nagy lesz az erőkar.
Szép a gép , látom te is már alig várod a jó időt ahogyan gondolom itt mindenki :)
Lenne egy kérdésem , látom nálad is fenn van a hátsó doboz , eltakarja az a hátsó lámpádat ?
Ha igen volt -e ebből már probléma , és ez hogyan orvosolható . Bár én állva néztem ,de az enyémet sem
nagyon látni ha közel megyek, lehet autóból mivel alacsonyabb azért jobban , arra gondoltam feltennék
valami pótlámpát a doboztartó aljára . Mi erről a véleményed ?
Ma sikerült a sisaktartó doboz projektet megvalósítani ugyan még nem végleges ,de az elképzelés megvan .
Pár átalakítás még szükséges ( hosszabb húzott köracél ) ami a hálótartó csőbe megy, és pár véglegesre hegesztés,
nem utolsó sorban egy szép festés ! Ha mindez megvan akkor már csak a jó idő kell és mehetünk túrázni a nejemmel .
Ez mind igaz ,de a gyártón kívül nemigen van aki tudja ezeket a feltételeket biztosítani főleg úgy ,hogy nem is tudja mik ezek pontosan .
Egy központi elosztón lehet ,hogy az emeleten van a raktár nyáron 50 fok ,télen + mínusz mert a guminak minek fűteni hűteni .
Az igazságot egy keménységmérő mondja meg, amihez egy földi halandó nemigen fér hozzá , de mivel én 14 éve gumizom és
3 évet vulkanizáltam is különböző paraméterekkel nekem volt mérőm, és hidd el öregszik az (sajnos) ha pénzt adunk legyen új ha 3 --------------10 éves akkor legyen olcsóbb !
Annyit tennék hozzá, hogy napfény mentes helyen és előírt körülmények között tárolt gumiknál a gyártó 5 évig újnak tekinti az abroncst. Azaz sötét, nem túl meleg, nem túl hideg, száraz raktárban tárolt gumik 5 év múlva is majdnem újként viselkednek. Gyártó szerint újként forgalomba hozhatók... Egyébként a gyártók 10 évet szoktak a gumiabroncs teljes élettartamának tekinteni, 10 év múlva le kell cserélni ajánlásuk szerint... Persze a gumisok szerint 2-4 év alatt cserélni kell, nekik ez az érdekük.
Ahogy írták már a V 240 km/h és bőven túl van méretezve tehát jó lesz . Amit nézzél + az a kora ,a dot felirat után az első két szám a hét a másik kettő az év .Öreg gumit ne vegyél mert két keréken fontos a tapadás és a korral (még ha nem is használják) ebből jelentősen veszít .
Én max motorra 2 éves gumit vennék ,ha pénzt adunk érte legyen új és puha !
Motor vásárlás előtt állok, eddig 600-as Bandit és Hornet volt a két lehetséges típus. Az Inazumát nem is ismertem. Mit kell tudni a 750-esről? Hirdetéseket nézve elég kevés van belőle forgalomban (vagy senki nem akarja eladni). Mennyire biztosított az alkatrészellátás? Mik a típushibák, amiket a szokásos dolgokon kívül érdemes figyelni vásárlásnál?
Tehát gyári tartót nem tudok hozzá venni ,ha veszek a bandit 600 , 1200 -hez lehet nem lesz jó. Akárkit hívtam mindenki azt mondta nem tudja garantálni , hogy passzol rá, mert nem tud rákeresni cikkszám alapján . Nem csüggedek így a célegyenesben, az igazi jó idő még úgyis
két hónap, addigra csak kész lesz
A helyzet az ,hogy ha közelebb viszem akkor az egész lejjebb is esik mivel a hálórögzítő cső nem egyenesen van ,hanem felfelé ferde ,
ezért elérné a farokidomot . Meg kell emelni ,ami nem gond csak kell esztergálnom egy kb 15 mm távtartót és kell egy ugyanannyival hosszabb csavar is aminek a profilja kúpos és belső imbusz mint az eredeti . Csavar hatlapfejű lett volna itthon de amilyen kell
az nincs, távtartót tudtam volna esztergálni mert gép van az utcában ,de nem álltam neki mert csavar hiányában nem sürgős .
Elég nyögvenyelősen készül (mint a luca széke) ,de azért halad, mérgemben hagytam a fenébe és elmentem gurultam 1 órácskát
elvégre szép idő van Úgy látszik öregszem, 30 évesen az ilyen probléma fél nap alatt kész volt
Széles utat jóidőt.
A pálca egy C45 anyag ami acélosan rugalmas és elég erős csak annyit kell tennem ,hogy a tartó konzolt
előrébb hozom és max a rögzítést kell újra fúrni ami nem nagy dolog, az egész megvan fél óra alatt .
A teherbírást kipróbáltam a 12 kg súlyzó meg sem kottyant neki bár tudom más az mikor mész és ezeken a ,,jó,,
utakon egész nap rázkódik .Nagy túrákat nem terveztünk a nejemmel így nem lesz agyonpakolva, inkább csak arra kellett ,hogy a két sisakot bele lehessen rakni és ne kelljen cipelni . A Balaton 30 percre van oda mennénk le hétvégén vele ,párszor át az északi partra stb ...
Megnézem a lehetőségét még egy alátámasztási pontnak a farokidom alatt, ha az összejön bombabiztos lesz az tuti .
Véleményem hogy a konzolod rövidebb kell hogy legyen. Megmutatom az enyém mennyire látszik. A hátsó doboz pántja 2 cm rel van hátrébb mint az ülés. Nem szabad hátrébb. Így kényelmes az utasnak is.
Szerintem a Tiednek az egyik baja, hogy nagyon hátra vitted. Nézz meg egy gyári platnit, hogy hová kerül a doboz? Az enyém pl. egy GIVI és cca. az ülés végénél kezdődik, éppen annyira, hogy kényelmesen ki lehessen "nyitni". Plusz egy cseppet magasabban is van, ezért lehet rendesen látni a hátsó lámpát.
A másik, amit néztem a te verziódnál, hogy kicsit gyengének tűnik az a két pálca, ha megpakolod a dobozodat, elég nagy lesz az erőkar.
Lenne egy kérdésem , látom nálad is fenn van a hátsó doboz , eltakarja az a hátsó lámpádat ?
Ha igen volt -e ebből már probléma , és ez hogyan orvosolható . Bár én állva néztem ,de az enyémet sem
nagyon látni ha közel megyek, lehet autóból mivel alacsonyabb azért jobban , arra gondoltam feltennék
valami pótlámpát a doboztartó aljára . Mi erről a véleményed ?
Pár átalakítás még szükséges ( hosszabb húzott köracél ) ami a hálótartó csőbe megy, és pár véglegesre hegesztés,
nem utolsó sorban egy szép festés ! Ha mindez megvan akkor már csak a jó idő kell és mehetünk túrázni a nejemmel .
Egy központi elosztón lehet ,hogy az emeleten van a raktár nyáron 50 fok ,télen + mínusz mert a guminak minek fűteni hűteni .
Az igazságot egy keménységmérő mondja meg, amihez egy földi halandó nemigen fér hozzá , de mivel én 14 éve gumizom és
3 évet vulkanizáltam is különböző paraméterekkel nekem volt mérőm, és hidd el öregszik az (sajnos) ha pénzt adunk legyen új ha 3 --------------10 éves akkor legyen olcsóbb !
Én náluk vettem: http://www.patentcentrum.hu/03...
http://hegylakok.hu/2016/02/ci...
Én max motorra 2 éves gumit vennék ,ha pénzt adunk érte legyen új és puha !