Hello! Azt hiszem meggyőztél, piros felnicsíkom lesz. Azt viszont megkérdezném, hogy ez a srtoboszkópos lámpa hogy vitelezhető ki, és a hátsó ledes lámpával együtt mennyibe fáj? Mert most a spotdob projekt van folyamatban, éa költségvetést előre kell tervezni.
Ja és ha jót akarsz, akkor menj be a DangerBikes-ba, ők forgalmazzák, náluk van a felrakást segítő applikátoros kiszerelésben is, szinte minden színben.
Az enyémen narancssárga volt/van (talán nem szedte le az új tulaj róla) és kifejezetten jól nézett ki rajta, pedig én is pirosat szerettem volna, csak éppen nem volt.
Hidd el, hogy jól mutat, Az én cucoom is tiszta fekete (egy kis fehérrel a dzsekiben) és direkt ezért tettem fel a csíkot, hogy valami megtörje az egyhangú feketét. Ráadásul mivel fényvisszaverő este ha rávilágítanak olyan a kerék mintha izzana. Messziről látszik. Vettem a mocira még pluszba egy olyan markolatot amiben szintén van piros, hogy ne csak alol legyen megtörve valamivel, ráadásul lecserélem az irányjelzőbúrákat átlátszó (füstös) búrákra meg a hátsó lámpát fehér ledesre. Bele szeretnék még építeni a fényszóróba valami stroboskóp szerűt az előzések és a figyelmetlen autósok miatt. A sűrű villogást talán észreveszik a tükörből és nem húzzák rám a kormányt. Ezek beépítése a terv erre a télre csak, hogy ne unatkozzak plusz egy alapos takarítás meg karbantartás ja és egy 12 v os csatlakozó az ülés alá a túrákra (elemtöltés stb...).
Kösz, de mostanában Pest felé se járok. Meg már hideg is van, mert nyáron 1 kis túra alkalmából beleférne,
de most kifagyna a cucc! Nomeg még mindig a dolgon, fekete a motor, fekete a cuccom, a sisak kivételével, és piros felnicsík?
Hello!
Szegedre csak nem megyek érte, az 1 kicsit messze van . Szerintem Debrecenben is lehet kapni, csak még vakarózok rajta 1 kicsikét. Kösz a választ.
Én szegedi vagyok. Itt vettem a Francia utcában. Biker"s Store House a bolt neve. (ott vettem a mocit is).
Az ára 2500 és nagyon egyszerű a felrakása. Van a szettben egy vezető amibe bele kell a szallagot fűzni és a felni mentén végigvezetni (tolni) azt a műanyag izét. Leszedi a szallag nem ragadós részét és felvasalja a felnire a csíkot. Kb 20 perc a felrakása. Előőtte egy alapos oldószeres felni zsírtalanítás nem árt.
Hello!
Nem is rossz. A kicsi képen egyáltalán nem feltünő, de kinagyítva már látszik. Én inkább a pirosat eröltettem volna, de ízlések és pofonok külömbözőek. Viszont elnézve a mocit, megint megállapítottam, hogy igen jó formájú gépet vettem, mivel az enyém hajszálra ilyen, a csíkot leszámítva A felni csíkon még gondolkodom
Szia,
azért említettem a Banditát, mert emlegetted a nyomatékot... hát ennek aztán van dögivel...és szét sem lehet pörgetni.
Nekem kimondottan tetszik. Mármint még a levegő-olaj hűtésűek. Nézegettem a 2007-es 1250-est, de az nekem sem jött be igazán.
Szeva!Nekem a nagy bandika egy kicsit tömegcikk-a megjelenése miatt-és a burkolása sem olyan kifinomúlt, mint a gsx 750F -nek.Aztán lehet, hogy egy TDM-nél kötök ki, bár más stílus, mint a suzi.Az biztos, hogy a 750 alá nem megyek mert nekem kell a kényelemhez. nem szeretem siratni a vasat.Azt meghagyom a "vagányoknak"
Szia,
ennek a típusnak az ülése megfelelően széles és jól párnázott. Még az utasnak is.
Szóval csak bátran.
Csomagtartórendszerrel eladó mocit szerintem is ritkán találsz.
Az eladó 1200-ek között több a választék. Ha nem jött volna nekem össze a 750-es megvélele, mindenképp egy nagy Banditot vettem volna.
Hi! Én nagyon szemezek ezzel a típussal egy lecserélés reményében de a dobozolás nem igazán illik hozzá.Én hétvégén az asszonnyal megyek és nem a csontos típusúak közé tartozunk ezért is gondoltam a sor négy nyomatékos suzukira.A pakolást nem tudom , hogy lehetne okosan megoldani mert oldaldo-
dobozokkal +tanktáska lenne az ideális, de dobozossal még nem is találkoztam az eladók között. Hát még egy kicsit várok úgy is addig hátha befut a nekünk való.
szerintem minden motortípusra kevés kivétellel el lehet mondani, hogy kényes az olajra a váltó illetve a kuplung. Ezért tesznek bele különféle adalékokat, és ezért tilos mezei autókba való olajat beleönteni.
De hát ezt mindenki tudja, akit egy kicsit is érdekel a motorja.
A váltó valóban kicsit hangos, de ennek az az oka, hogy kicsit túlméretezett (legalább tartósabb), illetve jellegéből adódó is ez a "kellemetlenség".
Ha nem tudsz visszakapcsolni üzemmeleg állapotban üresbe, az nem feltétlenül a rossz olaj miatt van, és nem kell mindjárt olajat cserélni.
Ez megint csak a váltó sajátsága.
Ha jól emlékszem, a gépkönyve is írja, ha lassítunk, vissza kell kapcsolni folyamatosan, és nem a megállásnál kell rugdalni a váltót - röhelyes is, meg káros is.
Haverom 6 hónapos Hondája is ezt műveli - szóval nem a Suzuki hibája.
Érdekes, sokan panaszkodnak a fékjeire. A hátsó valóban "gagyi", de a hátsót nem arra találták ki, hogy azokkal álljon meg az ember gyereke - kiegészítő fékezéshez tökéletes, de életbiztosításhoz kevés.
Arra - szerintem - ott vannak az elsők. Ha nem versenyzésre használod, arra tökéletes - ha érzed a nyomáspontot.
Nyilván, ha vészfékezni kell, arra kevés lehet - de akkor lehet akármilyen szuper, ha nincs aznap szerencséd...
Egyébként én nagyon meg vagyok a motorommal elégedve, szerintem a Suzukik között is az egyik leghasználhatóbb és legtartósabb - nem hiába gyártogatták több, mint 10 évig - típushiba ezzel szinte kizárva - normál használat és megfelelő karbantartással garantált a 100 ezer km futás.
van egy eladó szürke K4 a haveromnak 1.1m irányár szerintem egym. körül vihető 10000km körül van benne. Ha komolyan érdekel adok számot szerintem ár alatt adja(építkezik)
Szia megy ez többel is mint 230... csak ott már hely kell neki meg rendesen rá kell feküdni.
Én elég sportosan használom 36000 van benne szinte hiba nélkül a kuplungom csúszik már de kezelhető.
A váltó meg a kuplung érzékeny az olajra nagyon. ha nehéz kivenni üresbe melegen meg akadós,egyből csere.De én rosszat nem tudok írni róla,max. hogy nehéz,gyenge a fék. De mivel ez spoirttúra ez így jó.
csak én nem arra használom.
http://tutilampa.extra.hu/
Hidd el, hogy jól mutat, Az én cucoom is tiszta fekete (egy kis fehérrel a dzsekiben) és direkt ezért tettem fel a csíkot, hogy valami megtörje az egyhangú feketét. Ráadásul mivel fényvisszaverő este ha rávilágítanak olyan a kerék mintha izzana. Messziről látszik. Vettem a mocira még pluszba egy olyan markolatot amiben szintén van piros, hogy ne csak alol legyen megtörve valamivel, ráadásul lecserélem az irányjelzőbúrákat átlátszó (füstös) búrákra meg a hátsó lámpát fehér ledesre. Bele szeretnék még építeni a fényszóróba valami stroboskóp szerűt az előzések és a figyelmetlen autósok miatt. A sűrű villogást talán észreveszik a tükörből és nem húzzák rám a kormányt. Ezek beépítése a terv erre a télre csak, hogy ne unatkozzak plusz egy alapos takarítás meg karbantartás ja és egy 12 v os csatlakozó az ülés alá a túrákra (elemtöltés stb...).
Üdv.
de most kifagyna a cucc! Nomeg még mindig a dolgon, fekete a motor, fekete a cuccom, a sisak kivételével, és piros felnicsík?
http://www.motorrad.co.hu/inde...
Szegedre csak nem megyek érte, az 1 kicsit messze van . Szerintem Debrecenben is lehet kapni, csak még vakarózok rajta 1 kicsikét. Kösz a választ.
Én szegedi vagyok. Itt vettem a Francia utcában. Biker"s Store House a bolt neve. (ott vettem a mocit is).
Az ára 2500 és nagyon egyszerű a felrakása. Van a szettben egy vezető amibe bele kell a szallagot fűzni és a felni mentén végigvezetni (tolni) azt a műanyag izét. Leszedi a szallag nem ragadós részét és felvasalja a felnire a csíkot. Kb 20 perc a felrakása. Előőtte egy alapos oldószeres felni zsírtalanítás nem árt.
Üdv. T.
Csak megkérdezem:
Hol vetted, mennyiért, és mennyire bonyolult felrakni? Hátha megpróbálnám én is.
Köszi a dicsérő szavakat. Egyébként piros a csík, csak itt a vaku fényét veri vissza azért tűnik narancsosnak.
Üdv.
Nem is rossz. A kicsi képen egyáltalán nem feltünő, de kinagyítva már látszik. Én inkább a pirosat eröltettem volna, de ízlések és pofonok külömbözőek. Viszont elnézve a mocit, megint megállapítottam, hogy igen jó formájú gépet vettem, mivel az enyém hajszálra ilyen, a csíkot leszámítva A felni csíkon még gondolkodom
Hogy tetszik?
azért említettem a Banditát, mert emlegetted a nyomatékot... hát ennek aztán van dögivel...és szét sem lehet pörgetni.
Nekem kimondottan tetszik. Mármint még a levegő-olaj hűtésűek. Nézegettem a 2007-es 1250-est, de az nekem sem jött be igazán.
ennek a típusnak az ülése megfelelően széles és jól párnázott. Még az utasnak is.
Szóval csak bátran.
Csomagtartórendszerrel eladó mocit szerintem is ritkán találsz.
Az eladó 1200-ek között több a választék. Ha nem jött volna nekem össze a 750-es megvélele, mindenképp egy nagy Banditot vettem volna.
dobozokkal +tanktáska lenne az ideális, de dobozossal még nem is találkoztam az eladók között. Hát még egy kicsit várok úgy is addig hátha befut a nekünk való.
szerintem minden motortípusra kevés kivétellel el lehet mondani, hogy kényes az olajra a váltó illetve a kuplung. Ezért tesznek bele különféle adalékokat, és ezért tilos mezei autókba való olajat beleönteni.
De hát ezt mindenki tudja, akit egy kicsit is érdekel a motorja.
A váltó valóban kicsit hangos, de ennek az az oka, hogy kicsit túlméretezett (legalább tartósabb), illetve jellegéből adódó is ez a "kellemetlenség".
Ha nem tudsz visszakapcsolni üzemmeleg állapotban üresbe, az nem feltétlenül a rossz olaj miatt van, és nem kell mindjárt olajat cserélni.
Ez megint csak a váltó sajátsága.
Ha jól emlékszem, a gépkönyve is írja, ha lassítunk, vissza kell kapcsolni folyamatosan, és nem a megállásnál kell rugdalni a váltót - röhelyes is, meg káros is.
Haverom 6 hónapos Hondája is ezt műveli - szóval nem a Suzuki hibája.
Érdekes, sokan panaszkodnak a fékjeire. A hátsó valóban "gagyi", de a hátsót nem arra találták ki, hogy azokkal álljon meg az ember gyereke - kiegészítő fékezéshez tökéletes, de életbiztosításhoz kevés.
Arra - szerintem - ott vannak az elsők. Ha nem versenyzésre használod, arra tökéletes - ha érzed a nyomáspontot.
Nyilván, ha vészfékezni kell, arra kevés lehet - de akkor lehet akármilyen szuper, ha nincs aznap szerencséd...
Egyébként én nagyon meg vagyok a motorommal elégedve, szerintem a Suzukik között is az egyik leghasználhatóbb és legtartósabb - nem hiába gyártogatták több, mint 10 évig - típushiba ezzel szinte kizárva - normál használat és megfelelő karbantartással garantált a 100 ezer km futás.
Én elég sportosan használom 36000 van benne szinte hiba nélkül a kuplungom csúszik már de kezelhető.
A váltó meg a kuplung érzékeny az olajra nagyon. ha nehéz kivenni üresbe melegen meg akadós,egyből csere.De én rosszat nem tudok írni róla,max. hogy nehéz,gyenge a fék. De mivel ez spoirttúra ez így jó.
csak én nem arra használom.