Ilyen tartórendszerem volt a banditon, az de a moto-detail táskákba nekem figyelni kellett, mennyit rakok oldalra, mert nem nagyon bírták a terhet. Hirtelen lé kellett, eldtam az oldalsókat tartóstul. Most egy givi oldaltartóval kombózom a shad topcasetartót(oda hibátlan a louisos doboz)
Találtam egy Atom jó oldalt!GYÖNYÖRŰ motorok minden mennyiségben(katanák ,zephyrek,ducatik,faszom tudja még mi minden) www.advantage-net.co. jp (a japán nyelvet kell választani,úgy jobb a galéria) :Povázsai
Szia!szerintem kb:10-15 kg-ot biztosan bele szoktam pakolni az oldalsókba, a hátsó ennél is jobban terhelhető,az enyémen 3 éve van a SHAD rendszer,és még soha nem ázott be egyik doboz sem.a moto-detial-nak van ugyan ilyen felfogatású doboz rendszere(sokkal olcsóbban).
A tied gyönyörű! És bocsányat hogy felületes voltam, a tölem megszokott szörszálhasogatás helyett! Tudom fel kellett volna sorolni az összes hibáját, de már úgy is annyi ellenségem van a sok okoskodásom miatt! legyen neked is!
Béke - barátság!Tényleg jó szándék vezérelt amikor fikáztam azt a mocit (az én gépem is k4-es fekete) de István észrevételein kívül kb 9 olyan dolgot látok rajta ami nem frankó.A lényeg,hogy mindenki aki motort vesz,jó alaposan nézzen szét!Így később is elégedettek leszünk.:Povázsai
jólvana:) énsem azért mondtam mert nagyon megsértődtem volna...egyébkét igazad van abban hogy egy "építet" géphez óvatosan kell hozzáálni. egy esztétikai beetetés, sok ember megveszi mert hűűűazangyalát de faszán néz ki ésmajd engem bámul minden csaj és menő leszek...csak vannak dolgok amik nem látszanak. valmi elgörbül elhajlik éppenhogcsak annyira hogy erősebb igénybevételnél fog csak kiütközni. az bizti hogy jóalapos vizslának kell alávetni az ilyen gépeket mert egy ilyen mértékű szépítés nem jön csak úgy..."hamvaiból feltámadt főnix"
Leszögezném előre, hogy fogalmam sincs a motorod sajátosságairól, értd it ez alatt , fogalam sincs a rendszer felépítéséről, senzorokról.
Az elmondásod alapján első megérzésem kontakt hiba lenne attól függetlenül , hogy Számítógép nem tárol hibakódot. Bár nem tudom mennyi idós a motor, de lehet egy egyszerűen megnött a injektor csatlakozójának ellenállása, vagyis eloxidálódott egy kicsit, ami a hőmérséklet függvényében ahogy melegszik a motor azért megközelíti azt a szintet hogy dolgozni tudjon. Más mechanikus eredetű hibára nem gyanakodnék most elsőre,amiket már úgyis végignéztek a szervízben, mert a mechanikai hiba legfőbb ismérve, hogyha az tönre megy, akkor az tönkre van menve! Így mondanám azt hogy a csatit és ennek kábelezését nézném végig, mert valszeg a gyengébb delej miatt leragad kezdetben a befecskendező, majd utánna az áram tisztító hatására ez feltörhet egy kicsit, de túlmelegedve ez akár ugye a viszájára is fordulhat.
Tehát egy injektor tisztitás bizti nem árt, ha még nem volt, bár szerintem már ezt a töltény ellötték, de a csatlakozóját ahol az inpulzusokat kapja érdemes megtakarítani...
Elsőre ennyi lenne...így a távgyógyítás gyanánt. (de mivel nem láttam motort, és nem is hallottam, lehet hogy tévedek.)
Ha nem jönne be , akkor tovább okoskodhatunk...
Üdv.
István
Hello! A fórumban ajánlottak téged,azzal,hogy Te talán tudsz nekem segíteni,amit nagyon megköszönnék.
Adott egy 929-es RR. Egy csomó megmagyarázhatatlan próbléma van vele. Mit csinálhatnék vele?
1.:indítás után pár másodpercig/3-8/a bal opldalon az első henger nem megy.Csak később indul be./hidegen és melegen is/
2.:ha az üzemmeleg motrot leállítom és 5-10 percen belül újraindítom akkor még beindul,de ha várok vele 15-30 percet akkor már nem indul be csak úgy jó 30 másodperces startolás után.Ha több mint 30 percet várok vele/1 órát vagy akár többet is /akkor megint jól startol/relative,tehát elkapja rögtön,de pár másodpercig csak 3 henger/
3.:PL. városban araszolgatva,amikor a viz felmegy 95-100 fokra akkor leesik az alapfordulat,de annyira,hogy alig bír eljárni./mintha akkor is három hengeren menne a hangja alapján,de ez akkor nem teljesen egyértelmű/Ha kimegyek a városból és visszahűl a normálisra,akkor újra visszaáll az alapgáz.
4.:Ha egyenesben tartom a motrot -normális az alapjárat,de ha leteszem a támasztóra,akkor szintén leesik a fordulat/alig bír eljárni/.levettem a tartályt,megpróbáltam csak azt billegetni,de az nem volt hatással-tehát a benzinpumpa hibája kizárva./HONDA márkaszervizben nem akarták elhinni,majd amikor megmutattam,akkor csak vakarták a fejüket és annyit mondtak,hogy ez nem logikus.-injektoros motornál
--Gyertyák újak
--szelephézag rendben
--Kompresszió rendben
--légszűrő új
--számítógép hibakódot egyáltalán nem jelez.
--injektorok szinkronizálva
--tartály teljesen tiszta
--az injektorok a szerelők szerint tiszták,mert ezt különben a gép kijelezné.
HONDA szervizben volt minden mérve és cserélve--azt mondták innentől kezdve elképzelésük sincs mi lehet vele.
Oké! Tiszteletben tartom a véleményedet! (csak pont most jöttem le a használtautoponthu-ról és van ott egy-két igazán szép állapotban lévő 1.4-es aránylag jó áron)
nekem tetszik a vas, csak a tnkpad illetve a suzu matrinya nem kőne rá...
A másik meg szerintem biztos nem egy full gyári állapotú gépből lett építve a masina illetve a km is nagyon irreálisnak tűnik...de ha lenne pénzem akkó megnézném meghalgatnám és mevenném:)
Nem vitatom, gondolom a srácra is fog ragadni sok minden jó. A sok munkájáért és lemondásért az én elismerésemet kivívta, még akkor is, ha a végeredmény nem tökéletes.
Akkor is innen hiányolom a zárat...
A "búkózár" tisztán és jól látható...
....én 18 éves koromban keztem el "építeni", de mai fejjel már nem vagyok mindenre büszek, holott sok laikust "nyűgözött le a munkám"...De most már kétszer meggondolom, hogy mit "építek "át, vagy mit tervezek a motorra. Úgy hogy talán az évek múlásával ragadt rám valami, az olajon kívül más is..
Valóban nem 100 %-os, mert nem a szalonból hozta az a 18 éves csóró gyerek, aki ezt a motort összeépítette egyedűl, amiért részemről a legnagyobb elismerést érdemli.
(az űlészár tisztán és jól látható)
Mik a tapasztalatok az oldasókról, súlyt, tempót bírják? Vízállóak? Ilyet szeretnék én is, ha újra 60 euró lesz.
Az elmondásod alapján első megérzésem kontakt hiba lenne attól függetlenül , hogy Számítógép nem tárol hibakódot. Bár nem tudom mennyi idós a motor, de lehet egy egyszerűen megnött a injektor csatlakozójának ellenállása, vagyis eloxidálódott egy kicsit, ami a hőmérséklet függvényében ahogy melegszik a motor azért megközelíti azt a szintet hogy dolgozni tudjon. Más mechanikus eredetű hibára nem gyanakodnék most elsőre,amiket már úgyis végignéztek a szervízben, mert a mechanikai hiba legfőbb ismérve, hogyha az tönre megy, akkor az tönkre van menve! Így mondanám azt hogy a csatit és ennek kábelezését nézném végig, mert valszeg a gyengébb delej miatt leragad kezdetben a befecskendező, majd utánna az áram tisztító hatására ez feltörhet egy kicsit, de túlmelegedve ez akár ugye a viszájára is fordulhat.
Tehát egy injektor tisztitás bizti nem árt, ha még nem volt, bár szerintem már ezt a töltény ellötték, de a csatlakozóját ahol az inpulzusokat kapja érdemes megtakarítani...
Elsőre ennyi lenne...így a távgyógyítás gyanánt. (de mivel nem láttam motort, és nem is hallottam, lehet hogy tévedek.)
Ha nem jönne be , akkor tovább okoskodhatunk...
Üdv.
István
Adott egy 929-es RR. Egy csomó megmagyarázhatatlan próbléma van vele. Mit csinálhatnék vele?
1.:indítás után pár másodpercig/3-8/a bal opldalon az első henger nem megy.Csak később indul be./hidegen és melegen is/
2.:ha az üzemmeleg motrot leállítom és 5-10 percen belül újraindítom akkor még beindul,de ha várok vele 15-30 percet akkor már nem indul be csak úgy jó 30 másodperces startolás után.Ha több mint 30 percet várok vele/1 órát vagy akár többet is /akkor megint jól startol/relative,tehát elkapja rögtön,de pár másodpercig csak 3 henger/
3.:PL. városban araszolgatva,amikor a viz felmegy 95-100 fokra akkor leesik az alapfordulat,de annyira,hogy alig bír eljárni./mintha akkor is három hengeren menne a hangja alapján,de ez akkor nem teljesen egyértelmű/Ha kimegyek a városból és visszahűl a normálisra,akkor újra visszaáll az alapgáz.
4.:Ha egyenesben tartom a motrot -normális az alapjárat,de ha leteszem a támasztóra,akkor szintén leesik a fordulat/alig bír eljárni/.levettem a tartályt,megpróbáltam csak azt billegetni,de az nem volt hatással-tehát a benzinpumpa hibája kizárva./HONDA márkaszervizben nem akarták elhinni,majd amikor megmutattam,akkor csak vakarták a fejüket és annyit mondtak,hogy ez nem logikus.-injektoros motornál
--Gyertyák újak
--szelephézag rendben
--Kompresszió rendben
--légszűrő új
--számítógép hibakódot egyáltalán nem jelez.
--injektorok szinkronizálva
--tartály teljesen tiszta
--az injektorok a szerelők szerint tiszták,mert ezt különben a gép kijelezné.
HONDA szervizben volt minden mérve és cserélve--azt mondták innentől kezdve elképzelésük sincs mi lehet vele.
A másik meg szerintem biztos nem egy full gyári állapotú gépből lett építve a masina illetve a km is nagyon irreálisnak tűnik...de ha lenne pénzem akkó megnézném meghalgatnám és mevenném:)
A "búkózár" tisztán és jól látható...
....én 18 éves koromban keztem el "építeni", de mai fejjel már nem vagyok mindenre büszek, holott sok laikust "nyűgözött le a munkám"...De most már kétszer meggondolom, hogy mit "építek "át, vagy mit tervezek a motorra. Úgy hogy talán az évek múlásával ragadt rám valami, az olajon kívül más is..
(az űlészár tisztán és jól látható)
Pár napja okoskodtunk az olajcsere témában , ha gondolog olvasd végig....