Ha unatkozól, sok időd van ,itt nézz körül erősen , és minden kérdésre választ kapsz, még arra is amit most nem is kérdeztél : http://www.gsx1400.hu/index.ph...
Sziasztok!
Márciusban boldog tulaja lettem egy gsx-nek.
Tudnátok nekem fogyasztási adatokat mondani? (város, tartósan 110, 140)
Esetleg valaki módosította az áttételt, hogy kisebb fogyasztást préseljen ki a gépből?
Városban sokszor motorfékezés közben lefullad a motor, sebring twister van rajta és elvileg az előző tulaj módosított a befecskendezésen. Ezzel mit lehetne csinálni?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv Zöldi!
Az útvonalat nem nagyon tervezgettem. Egyrészt mert csak beütöttem a célpontot a GPS-be, másrészt az útvonal nagy részén már jártam máskor is, kivétel Zakopane. Eléggé húzós volt a túra, mert 7:15-kor indultunk és 21:15-re értem haza. Ezen idő 90%-át motoron töltöttem. Poprádon és Zakopánéban volt kicsit hosszabb pihenő. Ha tényleg nézelődni is akar az ember, akkor érdemesebb egy hétvégét (2 napot) rászánni erre a kirándulásra. Poprad és Zakopane külön, külön is megér egy misét!
Az útvonal:
Budapest – Hatvan – Salgótarján – Somoskőújfalu – Radzovce – Prsa – Velké Dravce – Nové Hony – Sobotka – Velké Teriakovce – Hrachovo – Kociha – Rimarské Brezovo – Hnústa – Tisovec – Murán – Telgárt – Vernár – Hranovnica – Poprad
251 km
Poprad – Vysoké Tatry – 537-es út - Tatranské Mitliare – 67-es út – Zdiar – Tatranská Javorina – 960-as út – Brzeziny – Balzeria – Zakopane
79 km
Zakopane – Witów – Suchá Hora – Cimhová – Trstená – Podbiel – Horná Lehota – Oravsky Podzámok – Dolny Kubin – Ruzomberok – Liptovská Osada – Donovaly – Banská Bystrica – Zvolen – Krupina – Domaniky – Terany – Hokovce – Sahy – Hont – Nagyoroszi – Rétság – 2/A út – Budapest
312 km
Valamelyest segít a dolgon, meg még a fogyasztást is csökkenti, egy szinkronizálás az általad tekergetett pillangószelep sornál. A művelet ügyesebb kezüeknek otthon is elvégezhető, követve a szervizkönyv leírását. A banditosoktól elsajátított trükkök alapján , a nyomáymérőt is házilag össze lehet rakni pár ezer forintból. Elég egy vákuummárő óra, néhány csatlakozó, Y-csatlakozó, elzárócsap, és vékony cső.
Amúgy nem hinném hogy a gyertya okozza a rángatást.
Gondolom mikor szervizeltél , értelmes ember lévén, kimostad a légszűrőt is. Az bőven elég ahhoz hogy megváltozzon a keverék aránya annyira drasztikusan hogy érezhető legyen...nekem legalább is ez a tapasztalatom...
Érdekes dolgot tapasztaltam a héten. Lecseréltem a gyertyasort a gépsasnál. Mivel a korábbi típussal nem volt gond, most is ugyanezt vettem. Egyébként megegyezik a gyárival.
Szóval van ennél a gépnél egy mindenki által ismert probléma, miszerint a mocsokul szegény keverék miatt 1500-2000 körül rángat. Na az új gyertyákkal sokkal rosszabb lett. Már azon gondolkozok, hogy visszarakom a régieket. Kicsit elbabráltam az általam rángatott pillangószelep potiját, az valamicskét segített, de még mindig nem az igazi. Esetleg lehetne gondolkodni a nyomáshatároló szelep megmacerálásán, de nem tudom, mennyire van egybeépítve a szivattyúval. Hmm. Na mindegy. Az ideji szezonom sajnos/hálistennek októberben végetér. Jövőre meg már nekem is érik a PC az állatba.
Kempingünk a Mátra északi oldalán, Parád és Parádsasvár között, közvetlenül a 24. sz. főút mellett helyezkedik el. A kemping erdők övezte, füves, sík területen, patak mentén, természetvédelem alatt álló környezetben található. Klímája kiváló, területe garantáltan kullancsmentes. Elhelyezkedésénél fogva ideális az erdei, természetvédelmi, sí és egyéb táborok megrendezéséhez.
A télen-nyáron nyitva tartó szálló részen 7 db 2 ágyas pótágyazható, 3 db 10 ágyas szobában, és 1 db 3 ágyas apartmanban tudjuk vendégeinket elhelyezni.
Kempingünk étterme 80 fő befogadására alkalmas, a nap bármely szakaszában rendelkezésre áll, tehát csoportok részére kedvező árakon napi 3-szori étkezést is tudunk biztosítani. Étlapunk bőséges választékot nyújt, tartalmaz kímélő ételeket, vadspecialitásokat és helyi jellegű fogásokat is. Gyors, udvarias kiszolgálással, házias ízekkel, családias környezetben várjuk kedves vendégeinket.
10 főt meghaladó csoport szállásdíja 1.500 Ft/fő/éj
Táborozás (min. 3 nap), teljes ellátással 3.350 Ft/fő/nap
Diák sátortáborozás, kedvezményes díj 300 Ft/fő/éj
600 Ft/sátor/éj
Egynapos osztálykirándulásnál ajánljuk éttermünk szolgáltatásait
Csoportoknál ebédet 900 Ft/fő összegben tudunk biztosítani
Üdv YikeSS!
Érdemes kimenni a Tátrába, nagyon szép! Bár az útvonalválasztásra oda kell figyelni, mert vannak nagyon pocsék minőségű utak. Igaz vannak nagyon jók is, pl. Donovaly felé. Én idén még biztosan megyek egyszer, kétszer…
Szerintem menj ki a GSR-esekkel, érdemes!
Üdv Egynégyesk!
Szombaton gurultunk egy kicsit! Bp. – Poprád – Mikulás tavak – Donovaly – Bp. Ez kereken 600 km volt. Poprádon a hegyeknél szakadt az eső de egyébként szép időnk volt!
Idén még folyt. köv.
Szerintem tök jó dolog 3 doboz+tanktáska+ utas kombóval motorozni. Valahogy úgy "ráfekszik" az útra a gép, de ugyanúgy húz. Én is egyértelműen doboz párti vagyok, pl így otthagyhatom a parkolóban lezárva, nem kell őrzöttet vadászni. Alapból egy doboz szokott fent lenni hátul. Feleségem is szeret mindent elhozni, 10 féle krém, spéci hajcuccok, DE megtanult okosan pakolni. A kencéit beleteszi kis szemránckrémes dobozkba, a samponokat meg apró flakonokba, így az egész alig foglal helyet. 2 éve kánytelenek voltunk autóval menni, úgy megszokta a kis helyet, hogy összerakott mindent 1 táskába Amúgy kafa dolog ám bőrben 40 fokban várostnézni olaszhonban van pár fényképem
Túrázásról néhány gondolatom:
1 napra nem kell cucc, tanktáska megteszi, benne a liter bálványvizzel, csokival , meg 1millió dollárral.
Pár nap: ez általában a művészetek völgye szokott lenni. Itt a csomagok nagy része jagerMÁJSZTER, egy sátor sok személyre,és egy hálózsák, még ez is elfér valahogy.
Ha külföld, új utak, új országok, akkor mindig van olyan barátunk aki szeretne velünk jönni, de nincs még , vagy már vagy éppen motorja, így autóval, atókkal tart(anak) velünk. És monjuk el sem tudnám képzelni, hogy tudtuk volna bemotorzni az osztrák olasz szerpentineket a 270 fokos kanyarokkal, teljesen felmálházott motorral, úgy hogy még az 500-adik km -t is élvezzük, és ne a böröndön keljen fordulni. Aki azt állítja hogy tök ugyanúgy viselkedik a motor teljesen felpakolt, maximális terhelésnél, mint kopaszon, az nem tudja miről beszél...
Eddig szervezés kérdése volt autót biztosítani, köszönhetően az igazi barátoknak, a jó társaságnak. Annyira nem lett volna kelemes dolog Toscanaban város nézni 35 fokban DartVÉDER cuccban, kezedben a bukóval, és a térképpel....Mivel fogtam volna a fözött fagyit? Meg lehet csinálni, de azt már a TV-Shoppan reklámozott fogyokúrák hatásfokával vetekszik!
Ha lerobbanna fuvaros autó, akkor bemennék a helyi közértbe és vennék magamnak egy fürdőnadrágot, meg egy fogkefét, és egy hideg sört. A sört még párszor megismételném ...Ja meg egy vödör naptejet! ...és akkor végre elférne a mosdón a vásárolt fogkefe a barátnőm hiányzó piperéscuccától!
Üdv
István