Szia István!
Jó majd megnézem az átkötési lehetőséget!
Az olajcseréről én azt olvastam, hogy jobb az új olajban álltatni a motort a korrozíó miatt és tavasszal úgy is meg kell csinálni!
Az aksi tipusát sajnos most nem tudom, csak az biztos , hogy gondozás mentes de nem zselés!
Javaslom kösd át a biztosítáktáblára a piros pozítív vezetéket és akkor csak gyújtáson tud áramot felvenni, így nem fogja megint hazavágni az aksidat. Az olajcserét nem eröltetném a téli eltét elött, el van az motor a használt olajjal is, hacsak nem már megvetted az olajat.
Mi az aksi tipusa, gondozásmentes?
Csak azért kérdezem, mert tájékozodni kivánok még időben az aksikról.
Szia István!
Igen van rajta fokozat kijelző, akkor biztosan ő okozta a merülést!
De most úgy is kiveszem az akkumlátort és majd tavasszal vissza!
Még egy olajcserét mecsináltatok rajta! Csak, hogy jól érezze magát!
Nem emlékszem, van rajta fokozatkijelző? Mert azt ha nem kötöd át így : http://www.gsx1400.hu/index.ph...
,ahogy a képen van, akkor az képes a nyugalmi áramfelvételével leszívni az aksit mire mindig használnád.
Szia István!
A motoromat mikor megvettem, kiderült, hogy nincs rajta már jó régen műszaki, mivel egy BMW szalonban állt és lejárt! De az árban benne volt az új műszaki is! Ezért van a csúszás! De most miattam lesz, mert tavaszig már nem veszem elő, pedig vannak még szép napok!
AKKUMLÁTORT pedig a szerelőm hozta, úgy emlékszem 12 e Ft.-ért! Már egyszer kellett tölteni mert legyengült szegényke! De ha használom akkor rendben van!
Kappa-Givi-Moto Detail, ezek kompatibilisek egymással.
Ha jól tudom mind Givi, csak más néven.
Nekem Moto Detail van és Kappa papírok voltak a dobozban.
SW-Motech-es Quick-lock tartóval raktam fel őket. Kicsit macerás volt, mert az indexeket hátrébb kellett tenni, de most már tényleg 1 perc a két doboz felszerelése. Teszek néhány képet róluk. (Az olaj nem tőlem folyt ki!:))
Szebb lenne, ha nem barmolta volna el így a gazdija...
Nem tudom mi értelme van hogy az első telo nem a "helyén" van , hanem kilog felfele a kifliből? Ha akkora kanyarvadász volt akkor nem értem hogy hibázott?
Az legnagyobb ékessége, a két gyönyörű trombita helyett egy illegál dob lehet rajta. A tankon valami gagyi suzuki matriccccsa. Szerintem az első fék karja sem eredeti (kormánysúlyok)..., és valahol elmaradt a üllés zárja is. Így kb érthető, hogy miért e néhány változtatás...átfestés, polírozás.
Sziasztok!
Én általában heti 2 alkalommal fellépek az oldalra és megnézem mi változott! De semmi!
Szóval így nehéz hozzászólni!
Ma nevezetes napomvan mivel ma lejár a forgalmija a motoromnak! De úgy gondolom nem rohanok vizsgáztatni, majd csak tavasszal és így hosszabb lesz az új vizsgám!
További szép napot!
Kék-fehér-fekete....43-as zsír új.... 70K