Az ezerkettesre az itt látható rajzolattal született két minta évekkel ez elött. És ahogy a másik képen látható tartalmaz egy rozsdametes hálót ami igazából védi a lamellákat. Mivel az alkalmazott techológia (lézervágás) igazából nagy mennyiség gyátásra van kitalálva így kis darabszám esetén igen költséges a kivágás hajlítás. És a minták óta nem volt rá igény. Ezért a nincs most belőle. Az 1250-esét majd most teszem mérethűvé, és utánna csináltatok párat, mert van néhány érdeklődő..
Az anyagiakról és egyéb részletekről , ha adsz egy emial cimet , tudlak tájékoztatni ,ha komolyan érdekel.
Üdv.
Régen a bringákhoz adtak körmös kulcsot, amivel hajtókarnál lehetett rákontrázni az anyát. Azt szoktam használni még, de ahhoz le kell bontani a tankot meg a villahidat, telokat kihúzni, hogy hozzáférjek... Egy kicsit közeleb van a "mesterkedéshez".
Kéne csinálnom? gondoltam rá, de annyira nem volt most kedvem vele vesződni, méretet venni, megrajzolni, legyártani. Most a bandit rácsával vesződök napok óta...a design már nagyjából meg van, de még kell egy donor amiről levehetem a méreteket...
Célszerszám = mérőeszköz? Vagy mire gondolsz. Tegnap megcsináltam, ma már visszaküldtem a "mérleget"...
A kormánycsapágy anyáját meg finoman puha dornival odébb kocogtattam, le sem kellett venni a villahidat, csak fellazítottam a csavarokat.Megoldottam "célszerszám" nélkül.
Engem az 1250-es változat érdekel
Azért az ára mégis érdekelne. Max lefordulok a székről és hanyagolom a témát.
szamosd_kukac_dkgeast_pont_hu
Az ezerkettesre az itt látható rajzolattal született két minta évekkel ez elött. És ahogy a másik képen látható tartalmaz egy rozsdametes hálót ami igazából védi a lamellákat. Mivel az alkalmazott techológia (lézervágás) igazából nagy mennyiség gyátásra van kitalálva így kis darabszám esetén igen költséges a kivágás hajlítás. És a minták óta nem volt rá igény. Ezért a nincs most belőle. Az 1250-esét majd most teszem mérethűvé, és utánna csináltatok párat, mert van néhány érdeklődő..
Az anyagiakról és egyéb részletekről , ha adsz egy emial cimet , tudlak tájékoztatni ,ha komolyan érdekel.
Üdv.
István
Kösz
A kormánycsapágy anyáját meg finoman puha dornival odébb kocogtattam, le sem kellett venni a villahidat, csak fellazítottam a csavarokat.Megoldottam "célszerszám" nélkül.
A célszerszám viszont érdekelne!