műszaki szakértő ment megnézni a motort
ott is szét lett szedve... mikor visszakaptam megállapították, hogy nincs baja a motornak
és utána nem is volt. nem firtattam a dolgot mert az volt a lényeg, hogy jó legyen a motorom.
Kevésbé érdekel egyesbe a motor gyorsulása 100-ra, mint inkább előzéskor nyomatékrugalmassága. harmatosnak találtam, és magasnak a fordulatot amin dolgozott. Persze nem vagyok pártatlan.
Xjr 1200-est fagattam, iszonyat halálfélelmem volt. Egyszerűen nem ment, de nyilt napokon a barátok is alátámasztották ezt a negatív élményemet az 1300-assal kapcsolatban.
Bevallom mint érintettnek az volt a szívfájdalmam GSx modell megjelének kezdetén, született két összehasonlító tesz az akkori négy nagy óriással fél éven belül.
Az első tesz vendégie XJR1300-X11-ZRX1200-GSX1400. Itt éppen lecsúszott a második helyre, talán a Honda nyert ,és az Kawa lett a harmadik, az XJR az uccsó.
A fél ével késöbbi tesztnél a Honda a CB1300-mal érkezett Kawa ZRX1200 és XJR1300 volt a ellenfele a GSX1400-nek. Itt a GSX jó hogy nem lett utolsó éppen csak az XJR elött. És valami hihetelen módon a Kawa beelőzte a GSX1400-et második lett a szinte zsír ugyan az a példány,és a CB 1300 nyert, at 5 gangos váltóval, a tényleg szőrnyű farokidommal, és a vizhűtéses kopasz blokkal egy retromotor versenyen. Az óta nem lopta magát a szívembe ezért nem is erőltetem a kipróbálását sem.
Te ülted már meg valamelyiket?
Valahogy irigykedem hogy ezekről a konkurens motorokról még mindig cikkeznek, pedig szerintem az 1400-eshez képest sehol nincsenek : http://totalbike.hu/tesztek/cb1300xjr130/
Néha jó lenne odavágni a saját tapasztalatból egy két mondatot az újságírói hozsánázáshoz, és überelni a cikkben leírtakat.
De hát ez már egy kifutott széria nem kell növelni az eladási statisztikákat...
Úgy látom, lecserélődött a Mátra Bükkre. Ez remek.
Eger és Miskolc között igen nagyon élvezetes szerpentin van, a helyiek szerit pont 365 kanyarral, melyek jellemzője, hogy kielégítik a kanyar definícióját, sőtt (Csak el ne szédüljetek). Ha valaki Eger- Felsőtárkány felől érkezik, az jó ha tudja, hogy az első 10 km eléggé hát nemtökjó. 40-60 ajánlott. Utána viszont egész remek. A felező vonalon helyenként ketté van repedve az út, illetve a sáv közepén alattomos sóder van. Azokra előnytelen rámenni, főleg mélyredöntött mocival.
A hollóstetői kemping igen csodás hely. Korai kelésre senki ne számítson, a levegő tuti fejbevág mindenkit. Lehet izomból lélegezni. Mellesleg a szerpentinen nekem 4,9 liter körül ivott a Yetim (hijába, a Yetim alapvetően egy hegyi állat) valószínűleg a finom sűrű levegőtől. A faházak foglalását tudnám ajánlani. A kemping egy völgyben van, összegyűlik benne reggelre a pára. Ha valaki sátrazik, az hozzon magával bundabugyit meg extra lópokrócot, valamint nem ám zokni nélkül aludni, nehogy megfázás legyen a vége. A bukó belülről történő teliturházása meglehetősen alacsony mértékű élvezeti faktorral bír.
Ha netán nagy lenne a meleg, akkor sem kell aggódni, az egész hegy légkonicionált. A felhők viszont onnan már nem mennek tovább.
Remélhetőleg megjelenünk mi is a bulin.
Állítólag a vasárnap erre jártunk (nem tom ,mert mindig mást csináltam mikor a többiek térképészkedtek). 4-en 8kor indultunk Bicskéről, féluton pumpáltunk, tankoltunk, 9-re Budán voltunk az 5. tagnál, De csak fél 10 körül sikerült elindulnunk , hamubasült pogácsát ettünk, meg tankoltunk. Horný Harmanec, Dolný Harmanec környékény mentünk egy -két kört oda vissza. Ez a kedvenc szakaszunk,de nem reklámozom.Fél 7-re voltunk pesten, és én 7 körül otthon spray-tem otthon már a láncot. A számláló 660 majdnem ördögi km-nél ált meg.
Én másfél éve vagyok boldog tulaja egy gsx 1.4 nek.
Minden gyári a motoron, a fogyasztásom 5,2 -6,8 l között változik használattól függően.
5,2 minden szabályt betartva nem pörgetve ez városban 50-70 km/h kívül 100-110 sebességnél.
a 6,8-at motorostúrán sikerült elérni 160-180 km/h-val.
Legutóbb 378 km-t mentem egy tankkal és 21 l-t sikerült tankolnom.
A lefulladás motorféknél teljesen abnormális, elvileg már az alapjárattal is gondok kell legyenek.
Szerintem nézesd meg szakemberrel, mert otthoni állítgatással csak szakértelemmel, vagy nagy szerencsével tudod beállítani. Egyébként én is javasolom az 1.4-es honlapot és K.István barátom tanácsait is érdemes megfogadni!
ott is szét lett szedve... mikor visszakaptam megállapították, hogy nincs baja a motornak
és utána nem is volt. nem firtattam a dolgot mert az volt a lényeg, hogy jó legyen a motorom.
Hipphopp megszünt a hiba vagy kicseréltek valamit?
A lényeg, hogy már simán tankolom a 21 litert is a motorba :-)
Tehát: Majd a cél előtt pár km-rel leveheted.
Majd a cél pár km-rel előtt leveheted.
Mond, hogy jössz szombaton Hollóstetőre!
http://www.youtube.com/watch?v...
xjr 2,83 sec, gsx 2,57 sec. Kevesebb mint három tized másodperc különbség 0-100 gyorsulásnál. Mennek ezek nagyon jól.
Bevallom mint érintettnek az volt a szívfájdalmam GSx modell megjelének kezdetén, született két összehasonlító tesz az akkori négy nagy óriással fél éven belül.
Az első tesz vendégie XJR1300-X11-ZRX1200-GSX1400. Itt éppen lecsúszott a második helyre, talán a Honda nyert ,és az Kawa lett a harmadik, az XJR az uccsó.
A fél ével késöbbi tesztnél a Honda a CB1300-mal érkezett Kawa ZRX1200 és XJR1300 volt a ellenfele a GSX1400-nek. Itt a GSX jó hogy nem lett utolsó éppen csak az XJR elött. És valami hihetelen módon a Kawa beelőzte a GSX1400-et második lett a szinte zsír ugyan az a példány,és a CB 1300 nyert, at 5 gangos váltóval, a tényleg szőrnyű farokidommal, és a vizhűtéses kopasz blokkal egy retromotor versenyen. Az óta nem lopta magát a szívembe ezért nem is erőltetem a kipróbálását sem.
Te ülted már meg valamelyiket?
Valahogy irigykedem hogy ezekről a konkurens motorokról még mindig cikkeznek, pedig szerintem az 1400-eshez képest sehol nincsenek : http://totalbike.hu/tesztek/cb1300xjr130/
Néha jó lenne odavágni a saját tapasztalatból egy két mondatot az újságírói hozsánázáshoz, és überelni a cikkben leírtakat.
De hát ez már egy kifutott széria nem kell növelni az eladási statisztikákat...
Ha terveztek még egynapos hétvégi gsx márkatársas túrákat szívesen becsatlakoznék.
Üdv.
Eger és Miskolc között igen nagyon élvezetes szerpentin van, a helyiek szerit pont 365 kanyarral, melyek jellemzője, hogy kielégítik a kanyar definícióját, sőtt (Csak el ne szédüljetek). Ha valaki Eger- Felsőtárkány felől érkezik, az jó ha tudja, hogy az első 10 km eléggé hát nemtökjó. 40-60 ajánlott. Utána viszont egész remek. A felező vonalon helyenként ketté van repedve az út, illetve a sáv közepén alattomos sóder van. Azokra előnytelen rámenni, főleg mélyredöntött mocival.
A hollóstetői kemping igen csodás hely. Korai kelésre senki ne számítson, a levegő tuti fejbevág mindenkit. Lehet izomból lélegezni. Mellesleg a szerpentinen nekem 4,9 liter körül ivott a Yetim (hijába, a Yetim alapvetően egy hegyi állat) valószínűleg a finom sűrű levegőtől. A faházak foglalását tudnám ajánlani. A kemping egy völgyben van, összegyűlik benne reggelre a pára. Ha valaki sátrazik, az hozzon magával bundabugyit meg extra lópokrócot, valamint nem ám zokni nélkül aludni, nehogy megfázás legyen a vége. A bukó belülről történő teliturházása meglehetősen alacsony mértékű élvezeti faktorral bír.
Ha netán nagy lenne a meleg, akkor sem kell aggódni, az egész hegy légkonicionált. A felhők viszont onnan már nem mennek tovább.
Remélhetőleg megjelenünk mi is a bulin.
Állítólag a vasárnap erre jártunk (nem tom ,mert mindig mást csináltam mikor a többiek térképészkedtek). 4-en 8kor indultunk Bicskéről, féluton pumpáltunk, tankoltunk, 9-re Budán voltunk az 5. tagnál, De csak fél 10 körül sikerült elindulnunk , hamubasült pogácsát ettünk, meg tankoltunk. Horný Harmanec, Dolný Harmanec környékény mentünk egy -két kört oda vissza. Ez a kedvenc szakaszunk,de nem reklámozom.Fél 7-re voltunk pesten, és én 7 körül otthon spray-tem otthon már a láncot. A számláló 660 majdnem ördögi km-nél ált meg.
http://maps.google.com/maps?f=...
Talán vasárnap megint megyünk...
Üdv.
István
Suuzuki GSX1400 Baráti találkozó a Hollóstetői kempingben!
További információ : www.gsx1400.hu
Én másfél éve vagyok boldog tulaja egy gsx 1.4 nek.
Minden gyári a motoron, a fogyasztásom 5,2 -6,8 l között változik használattól függően.
5,2 minden szabályt betartva nem pörgetve ez városban 50-70 km/h kívül 100-110 sebességnél.
a 6,8-at motorostúrán sikerült elérni 160-180 km/h-val.
Legutóbb 378 km-t mentem egy tankkal és 21 l-t sikerült tankolnom.
A lefulladás motorféknél teljesen abnormális, elvileg már az alapjárattal is gondok kell legyenek.
Szerintem nézesd meg szakemberrel, mert otthoni állítgatással csak szakértelemmel, vagy nagy szerencsével tudod beállítani. Egyébként én is javasolom az 1.4-es honlapot és K.István barátom tanácsait is érdemes megfogadni!