íme a legújabb tuning a mocimon (sufni tuning )
Talán ezzel majd nem néznek Simsonnak éjszaka.
Még nincs bekötve, csak a tartókat tettem fel egyelőre, meg a lámpákat próbáltam fel, hogy hogyan mutat. 55W-osak (asszem), de a papírja szerint valami 85W ig lehet bele a halogén égőt tenni (aluházas).
Az nem tudom, hogy a rendő' mit szól az ilyesmi barkácshoz, műszakin legfeljebb leveszem.
sziasztok.én 4v sportmotoros száguldás után idén úgy döntöttem hogy veszek egy gsx 1400-et.azügyben kérném a ti segítsédeteket hogy elmondjátok a saját véleményeteket,és a ti tapasztalataitokat.minden infó érdekelne mik az előnyei,hátrányai,mi tetszik nektek benne,fogyasztás,alkatrészárak,milyen hibák fordultak nálatok elő.örülnék ha segítenétek nekem,és szivesen veszem mindenki hozzászólását.előre is köszönöm
Hát ja. Én inkább valami tali + közös motorozásra szavazok valami szép helyen (Mátra/Mecsek/Dunakanyar/stb.), mintsem 40 fokban tűző napon egy ringen főni és körbe-körbe menni, mint a mérgezett egerek.
Még valalmit kakucsról. Mivel közel van Pesthez, nagyon népszerű lett, simán kifoghattok olyan délutánt, amikor vagy 20 motor kint van hétköznap is. Járnak oda Mz kupás meg robogós racerek, baszott idegesítő, ahogy kanyar közepén 2 centire húznak el az embertől, vigyázzatok. Ha kilöknek, az életben nem veritek le a lóvét rajtuk.
mik a bérlési feltételek a Kakucsringen?
Én Kecskeméten voltam a gokartpályán, nagyon tetszett a hely. 1000 Ft 20 perc.
Igaz, nem gyors pálya, de élvezetes, technikás. max 100-130 at tudsz rajta menni, ha jó vagy.
Ha öszejövünk páran, engem érdekel.
Ha hétköznapra lehetne összehozni, jobb, mert hétvégeken sokan vannak
nekem bárhol jó, csak 1 ötlet, volt.
szívesen veszek más helyszínt.
ha ez nem jó kilőjük.
várok mindenkitől helyszínre ajánlatokat, ami a legtöbbünknek tetszik csináljuk meg!
Nemakarok beleokoskodni,de a kakucsring nem kicsi az ilyen bálnáknak? Én a hasonlóan bálna motorommal voltam, nem mondom, hogy nem volt jó, de végig 2-ben(igény szerint 3 ban)
, szűk kanyarokban...nem is tudom. Fogok még menni, de akkor már inkább egy osztrák szerpentn
Olvasgatom a "tuning" hozzászólásokat és azt szeretném kérdezni MIÉRT?
Gyenge a motor, vagy valakinek a NM kevés?
Én a sportos oldalát használom inkább, mint a túrát, de szerintem még van mit fejlődnünk (nekem biztos ), hogy kimotorozzuk a motorban rejlő lehetőségeket.
kinézhetnénk a kakucsringre, egészen jók a bérleti lehetőségeik és az újjabb találkozót is el kellenne kezdeni szervezni.
Én bizti nem tennék mostani beállításom szerint ilyen böröndöket a motorra. nekem tök jók azok a vászon táskán, talán 1x már használtam élesben is. Kibír az többet is a szekrény tetején!
Szerintem egy ilyen vas a legjobban két szögletes oldaldobozzal néz ki, pl hepco&becker junior 40. Nekem ez a 10 éves terv, addigra szerintem lemállik a moto detail cucc
Ő ott volt biza!
A járókeret az én művem, de anyira ne vagyok büszke rá, valahogy nem harmonizál a motorral... , de talán egy fokkak jobb mint a szögletes "gyári rendszerek".
Sziasztok!
Plexi témában köszi a válaszokat és az ajánlott típusokat, utána is nézek. Igen, nekem is egy ezernégyesem van, most lesz négy éves a drága. Elég magas vagyok, aztán a hosszabb túrákon már kicsit fárasztó a sok kapaszkodás, kezdek elkényelmesedni Amúgy nem cserélném le a gépet semmilyen túramotorra, inkább marad a menetszél.
Széles utat mindenkinek, remélem már jön az igazi jó idő...
ha ebben a topicban teszed fel a kérdést, feltételezem hogy valamilyen nagy naked-bike tartozik hgozzád is. Ez a plexi téma visszatérő kérdés itt a fórumon. Kicsit visszább lapozva olvashatsz részletes tapasztalatokat a már kipróbált típusokról.
A GIVI az A760-at kimondottan ilyen nagy túramotorokhoz gyártja. Magasabb pilótáknak is kényelmes vele az utazás,zajosnak ez is zajos, ha nincs egy jó sisakod mellé (nekem nincs, marad a füldugó. az bevált).
A kinézete sem ront a motor megjelenésén, bár ez ízlés kérdése. 50 e körül tudsz hozzájutni
Jó a körömlakkod!