Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Tulajdonképpen az a helyzet hogy van egy DRZ-m, azt akarnám eladni 1m-ért és kipótolnám vagy hitel mellé. De mindenki csak érdeklődik, a Fullgas-nál meg bevennék ennyiért. Ott az új 2.2m. Én sem vagyok a használt motor ellen, bár a garncia, ismert előélet. A kereskedésekben meg nem nagyon van GSX. Ha meg nem megy el a DRZ és ezt is elviszik akkor fújhatom. Pedig már majdbemotorozok egy ilyennel!
Nem tudom pontosan mennyi az új ára, de ahogy én mentem vele, lehet érdemes a használton is gondolkozni. Ez egy túramotor, sztem 90% ban úgy is használják, a nagy nyomaték miatt nem érdemes forgatni, és ahogy én is nézegettem nagyon sok van 20-30.ezre km-rel. Tehát bajuk nincs, és 5 évesek is vannak fél áron.
Szia, nincs még hirdetve, egyik ismerősöm szeretné megvenni és ő a haverjától akarja megvenni. 1.1 milla hitel van még rajta, jó a motor, annyi pénzért meg egyáltalán nem sok. sztem:D
Ha neki nem kell, szóljak? Egyébként ő nagyon régen motorozott, meg inkább a jó ár miatt gondolkozik rajta.
Szia csibu955! Mennyiért láttátok a 2007-est?
Üdv Mindenkinek!
Mostanában tervezem GSX 1400 vásárlását. Szerintetek használtat vegyek vagy újat(Fullgas, K8-as, 0-km-es)? Nagyon jó a fórum, végig olvastam az elejétől. Előre is kössz!
Nagyon jól gazdálkodtok a gumikkal, nekem volt z6 amikor megvettem a motort, eléggé szép állapotban volt még a gumi, de csak 3-4 ezer km bírt ki, bár akkor eléggé kemény gyorsulásokat kapott. Viszont mostanában aránylag normál használatnálatnél gumifüstmentesen természetesen sem bír 6-8 ezertől többet a road attack hátul, de elől sem bírja 12 nél tovább. Van nyomaték bőven a Triumphban, de legalább 20Nm méterrel sztem mindig a Gsx alatt van.
Szevasz!
A fogyasztás a csuklód függvénye! Normál körülmények között nekem 5 l körül járt országúton, 1-1,5 lityivel több ha sok a település vagy ha húzod a szarvát. Conti RoadAttack volt az enyémen is amikor eladtam, kb 10.000 lehetett benne és még 1-2 ezrest lehetett vele menni. Nagyon meg voltam vele elégedve. Előtte Bridgeston BT020 és Dunlop D207 volt rajta azokkal sem volt bajom, bár a D207 rövidebb életű volt. Nagyon jó a vas, tol mint az állat, jó a meglátásod . Én sem azért adtam el mert nem voltam megelégedve vele.
Üdv: Imre
Nekem ugyan nem conti, hanem metzeler roadtec z6 van fent, az most már 13 000 van benne de még bőven bírja. A gyári nem tudom milyen volt, talán bridgestone, a hátsó 12 000-et bírt ki, (nem volt még sima, hanem mintás volt) az elsőt 22 000-nél cseréltem szintén metzelerre.
ezek nekem beváltak nagyon. Mondjuk az én motorom nem tudja mi az a leszabályzás, az egykerekezés meg a gumifüstölés :-) Igaz a lábtartókotatást sem tudja :-)
Köszi szépen, egyébként olvasgattam újságokat, kb. olajfogyasztás, benzinfogyasztás mennyi nektek (autópálya normál tempó, illetve város érdekel)? Hátsó gumi road attach van rajta már a végét járja, az enyémen egy olyan gumi 6-8e km megy el! Egy gsx 1400-en mennyit megy el egy olyan vagy hasonló gumi? Egyébként szépen megy a motor bár -1 fokban próbáltam, finoman tol alulról, nincs is értelme nagyon forgatni, magas fordulaton sem indul meg annyira. A súlya szerencsére nem zavaró pedig az enyémtől 60kg al több. fékeket és a futóművet nem tudtam kipróbálni mert csúszott az út, de majd ha haver megveszi akkor:D...
Szevasz!

Igen, gyárilag van a pici lyuk rajta. A középtámasz meg széria tartozék.

Üdv: Imre
Sziasztok, haveromnak néztünk a hétvégén egy GSX 1400 ast, 2007-es évjárat, egy kipuf, minden szép és jól is megy kicsit több mint 20e km van benn, ami fura hogy a kipuf alján a dob elülső részén van egy lyuk! Azt mondta a tulaj ,h kondenzvíz ott tud kicsöpögni. Lehet, ezért írtam nektek, akinek ilyen motorja van nézze már meg nekem légyszives! Ja mégy egy, a középtámasz alap felszereltség? Köszi
Üdv Egynégyesek!
Ha valaki nem olvasta volna:
Használtmotor teszt, Motorrevü 2009 december.
van egy új, de kis szépséghibával rendelkező füstős, LED-es hátsó lámpám. A 4 tartófülből egy letört szállítás közben, de nagyon erősen vissza lett ragasztva. Azon a pontján is lehet vígan rögzíteni, de a másik 3 is elegendő egyébként ahhoz, hogy ne mozogjon. Egy asztal is megáll 3 lábbal. :) De természetesen a hiba miatt olcsóbban megszámítom.
Akit érdekel, az írjon a tutilampa@gmail.com -ra és megegyezünk! De ha valakinek hibátlan kell, olyat is tudok.
"valóban nagyon figyelni kell a gumi szereléskor a tárcsákra, de leginkább a legelején, amikor még a peremről nyomják lefelé a gumit, de nekem még 6 év gumizás alatt nem sikerült elbaszni"

Én már Szexárdra hordom a kereket gumishoz, és le nem veszem róla a szemem, míg csinálják. Lehet, hogy ezért jók még a tárcsáim?
Itt helyben annó a Bandita kerekéről leverték a festéket, meg mindig műszak után kellett visszamenni érte, mert át kell szerelni a gépet a motorkerékhez. Aztán vagy kicentrírozták, vagy csak ráfogták. A másik gumisra meg azért haraxom, mert nem volt hajlandó megragasztani defektemet (Szexárdon szó nélkül megragasztották ugyanazt a gumit, és azóta is jó), na meg csak kézi louisos kerékegyensúlyozója van, amiben egyáltalán nem bízom.
"nekem 20e környékén elszakadt csodmó O-gyűrű, csak tudnám, mitől..."

Nekem egy sincs elszakadva.
Hát a sós létől még szinte a műanyag is megrozsdál.

Emléxem egyszer mikor nyaralni voltunk az Adrián, bent hülyültünk a sekély vízben haver biciklijével. Látni kellett volna, hogy másnapra(!) hogy nézett ki a bringa. Csupa rozsda volt mindenhol.
Háj!
Ne tudd meg , mennyi sprét fújtam el a 25 ezer km alatt, sosem ment szárazon. Még slaggal sem mostam, csak petróleummal tisztogattam. Mindegy, ilyen gondom többet nem lesz, láncolajzok boldogan
Még annyit, hogy a hátsó féktárcsám viszont kissé megkopott a 40 ezer alatt, nem akartam hozzá reszelni az új betétet, ezért inkább felszabályoztattam. Csináltattam hozzá tokmányba befogható cuccost, amire felcsavaroztuk a tárcsát. Ha vkinek szüksége lenne a hátsó féktárcsájának a felszabályoztatására, akkor pici pézér és pár nap alatt megoldom. Egyébként az új gyári tárcsa 65 ezer, az utángyártott EBC 50 ezer. Val szeg vhol lelni még olcsóbban is, de ez nekem jóval olcsóbban kijött.
csaja1@t-online.hu 20/269-85-83
Egyébként a láncok tekintetében az a baj, hogy nagyon sokan nem takarítják a láncukat, nem is kenik, vagy nagyon ritkán. Pedig 200-300 km-enként le kellene fújni azt a szerencsétlen láncot. Mosni pedig 4-5 fújásonként. Esős időben vizes úton pedig 100-150km enként már nagyon fújni kell. Száraz lánc használatakor iszonyat rezonanciák jelentkeznek a lábtartókon, meg elinduláskor. Ha pedig mossák, sokan nekiesnek a benzines ecsettel, holott a láncon lévő "O" gyűrű, sem az "X" gyűrű anyaga nem benzin álló. A leg tutibb a petróleum, mert ez oldja a láncra fújt leg makacsabban lemosható különféle sprayket. A brigi is jó, de azzal többet kell szutyakolni, mert már vagy 6 éve víz alapú, és nem olyan, mint régen volt. Én egyébként a motoromat kb 3 hetente lemosom, vagy ha kell, még hamarabb. Minden mosáskor a láncot is lemosom, utánna a száradást követően le is fújom bőven. Ez által a láncom gyönyörű tiszta, és minden gyűrű és görgő rajta van. Ha már az "O" gyűrűk hiányoznak és belülről jön kifelé a rozsda, az a kiszáradás miatt van.
Az én gépem 2006 májusi , 40 ezer van benne, a féktárcsákat elől gariba kicserélték másfél éves korában, mert azok is pumpáltak, pedig a tűrésen belől voltak, de érezhetően rossz volt. És a láncszettem még kúrvajó, vigyázok rá, mint álat, pedig mint mondtam, már 40 ezer km van benne! Mi a szart csináltok, hogy 20-25 körül nektek ki kell cserélni? Egyébként én vagyok a Méta utcai Taylor gumi és klímaszervízben a motorszerelő, és valóban nagyon figyelni kell a gumi szereléskor a tárcsákra, de leginkább a legelején, amikor még a peremről nyomják lefelé a gumit, de nekem még 6 év gumizás alatt nem sikerült elbaszni 1 tárcsát se, de tudok olyanról, akinek nem okozott különösebb gondot:-)
Enyém is tiszta rozsda, de ez bentről jön, mert nekem 20e környékén elszakadt csodmó O-gyűrű, csak tudnám, mitől...
Viszont, figyelted, hogy a hátrahúzhatóság nem áll pariban a nyúláshatárral, ami a szarvízkönyvben van? Az enyém már rég elérte, de még 3 rovátkát lehetne húzni. De már megvan minden, jövő héten felteszem, meg bekötöm a mekkojt én is
Barátom banditján most cserélt láncot 36 000-nél. remélem nekem is kitart addig. Most karácsonykor én is elővettem a gépet a 15 fokban :-)
Ezek szerint hajlamos rozsdásodásra a gyári lánc :-(
Igen, én voltam.
Sajnos sokat hozzátett, hogy tavaly télen mentem vele, aztán nem mostam le a mocit, és megrozsdásodott. Hiába pucolgatom, itt-ott újra kiveri a rozsda a láncot. Egyébként húzni még lehetne bőven rajta, lehet, hogy bírná még egy darabig, de nem kockáztatok inkább. Már meg is van az új garnitúra, csak fel kéne tenni. De akkor mindjárt a mccoi olajzót is felteszem, amint lesz rá időm és helyem.
Én is most cserélek a banditon, 25nél. Mondjuk szívem szerint 22-nél ledobtam volna...
Te voltál a szlovén bandit túrán ugye?
Már csereérett a lánc? huhh