Nekem is 2,5, és kb. 25e van benne. A tárcsákat megvizsgáltam legutóbbi gumicserekor, de bőven a tűrésen belül van az ütése. Azóta nem tudom, de sosem éreztem, hogy valami baja lenne.
A szerviz nekem még visszavan, és a láncom is sajnos csereérett.
Mennyxi van a motorotokban, hogy féktárcsát cseréltek?
Nekem 2,5 éves, 25 000 km. még nem cseréltem rajta semmit, a tárcsák is jók, 24 000-es szerviz megvolt, a lánc is bírja még...
Csak véletlenül tévedtem ide, de ez szerintem érdekes lehet nektek: Féktárcsa
Ha gondoljátok, megkérdezhetem, hogy mennyiért postázná haza. Eredeti angol (Dél-Wales-i) a cég, nem hong kongi, a neve blackshadow.uk, ezért az árért még fékbetétek is járnak hozzá. Az angol Hayabusa fórumon jókat írnak róla...
Sziasztok,
ha kérhetném inkább maradjunk a Gábor használatánál , ezt a Földit majd átjavítom.
Szóval egy röpke nap alatt lettünk négyen a problémával. A 43ezerből pedig lett idáig 35. Nem tudom ez tartalmazza-e már a kedvezményt, de a biker-world-nél ha már vásároltál 30e ft-ért, akkor adnak 10%-ot.
Ha a másik fórumon, küldenénk a 200egynéhány tagnak körlevelet, talán felduzzadna ez a létszám 10 fölé is, egy ilyen létszámmal valószínűleg tovább indulhatnánk a még kedvezőbb árak irányába
A tárcsa hullám nekem is előjött idén kb 24000-nél. Viszont van egy gyanúm, hogy gumizáskor történt. Ha nem figyel a gumis könnyen nekinyomja a szerelővasat levételkor. Nekem csak az egyik tárcsa hullámos és ezért gondolok erre.
Sziasztok ! az én gépemen is szarok a tárcsák,vagyis csak az egyik, Steve a Biker-world-nél van 39890 ft-ért. sovány vígasz tudom!még én sem tudom mit csináljak.
Szevasz Földi!
Részemről benne vagyok, bár nem sok reményt fűzök hozzá.
Mivel a verdám 3 éves garanciában már nem javítják. Kértem pár helyről árajánlatot, eddig a „legkedvezőbb” 43.000.-Ft/db! Ez után gyártott, de garantálom, hogy jobb mint a gyári.
Ez a probléma nálam is jelentkezett, és ha jó tudom, nem vagyunk vele egyedül. Azon gondolkodom, hogyha esetleg többen egyszerre jeleznénk ezt a problémát az importőrnek, talán az már tárgyalási alapot képezhetne egy kedvezményes cserére, mivel egyértelműen gyári minőségi hibáról van szó. Én speciel alig használtam az első féket, az első betétek még teljesen jók, mégis érezni a hullámosodás jeleit.
Mi a véleményed a felvetésről Steve?
Üdv: Gábor
Sziasztok, kellemes ünnepeket mindenkinek.
A segítségeteket szeretném kérni. Egy komámnak a CB 1.3-masa nem megy jobban 180-nál. Tudom, hogy az 1.2-es Banditnak van folytás elektronikája, olyat már kötöttem ki. Van 1 honlap, ami azzal foglalkozik kimondottan, utánna kurvajó lessz. De a hondához semmit nem találtam még, ahol ezzel foglalkoznának, de még csak magyar fórumot se. Sajna inglisűl meg nem tok:-( Tudtok-e érdemleges infót nekem?
Előre is köszi. (Még jó, hogy az én 1.4-esemben nincs ilyen kütyü.)
Nekem is megsűrűsödtek kiadások a verdával kapcsolatban. Pl. ma vettem rá egy garnitúra gumit, 52 rugóért , de sajnos úgy néz ki féktárcsákat is cserélnem kell (behullámosodott, a qrva anyja tudja mitől ), amiből a legolcsóbb is 40 rugó/darab ! Úgyhogy még gyűjtögethetek tavaszig.
Hát ja. Az utolsó talin motoroztam utoljára. Novemberben meg már ki is vonattam az ocsmányirodában március végéig. Rendbe is kéne tenni előbb. Szóval így már nem szívesen mennék vele (24 ezres szerviz, lánccsere, szelephézag, telóolaj, láncolajzó felszerelés, és még a doboztatróm is el van törve )
Azóta házfelújítás, többszöri költözés.
Hát szívesen mennék, de asszem nem többet, hanem sajnos kevesebbet fogok motorozni. Most költöztem családi házba, ami jelenleg szét van verve (úgyhogy igazából jelenleg albérletben vagyunk), februárban meg ikreim fognak születni a 2,5 éves mellé, úgyhogy nem tudom mire marad idő. Meg már így is minimum 3 csapattal szoktam menni (paksiak/gsx/bandit). Azért majd lehet, hogy 1x-2x gurulok veletek is, ha lesz rá idő.
A szerviz nekem még visszavan, és a láncom is sajnos csereérett.