Hát én is kötve hiszem ezt. Volt szerencsém kipróbálni a kis gixxert vasárnap. Ettől csak egy jobb van: A nagy gixxer
A haver jött mellettem az SV-vel, ő úgy szállt le a motorról hogy úristen mi ez a szar, én meg úgy hogy úristen eszméletlen motor
400méteren SV650 oda nyomta a gixxert amikor láttam azt hittem ott sz*rom össze magam
kicsit furcsa volt számomra :( v2es alacsony fordulaton meglógott
kykee neked van msned ?
Lehet, hogy szubjektív.
Én azért simán mellé állnék a GSR-el!
"Amíg én váltok 2-3-at, addig ő max 1-et. És még szó sincs arról, hogy leelőzzem."
Szerintem te valamit rosszul csinálsz......
Ha én váltok 2-őt a GSR-en, (1-2, 2-3) és már leforog a 3. fokozat, akkor már simán 180-at mutat......
Én rakosgattam mindenhova a VZR váltóját, próbálgattam a fokozatokat, de semmi "iszonyatosat lép" -et nem éreztem.
Valahol elveszik az a nyomaték és ne fogjuk a 300+ kilóra, mert súly/nyomaték arányban még mindig a VZR vezet.
Nem vitatkozni akarok, csak elmondom a véleményem.
Nem vagyunk egyormák.
ui: Mellesleg a KTM Super Duke 990 (V2, 122 LE, 108 Nm) olyat tol, hogy alig lehet rajta maradni és
remegett a lábam mikor leszálltam róla. Pedig 50 Nm-el kevesebbet tud.
hun van ee az a kép?
Mindent tudtak ott ahova szóltál amit tudniuk kellett amit én is tudtam hogy ők mit tudhatnak,hogy tudják e azt!
Láttad a videjót?
Ja? akkó jóvan! de azé szólhattá" volna,hogy én is szóljak,hátha Ő nem szólt volna neki,hogy szóljon....Minden okés volt?
Voltam Nanunáné-ná-nánááá.
Tök mást csinyátunk mint amit kigondoltunk.De jó.
tarka,nem ba..tam odamenni!Mivel mondtad,hogy Te már lebeszélted így bátorkodtam odamenni ezzel nem zaklatva téged!De elrendeztem és köszi utólagosan előre is!
Laca, a K7 1000 -es gixer nagyon durva. Főleg a megállások, amikor matricaként a hátadra tapadtam Mindenesetre, meggyőző teljesítménye van, csak kár hogy semmi kapaszkodási lehetőség hátul. Azt viszont nagyon sajnálom, hogy nem tudtam a kisgixert kipróbálni.
Gínóval délutánra szerveztünk egy kis dobogókői gurulást. Asszonnyal a hátam mögött sikerült jókat mennem. Beavatásként kapásból 210 körül. Csak úgy vigyorgott a lányka mögöttem.
A haver jött mellettem az SV-vel, ő úgy szállt le a motorról hogy úristen mi ez a szar, én meg úgy hogy úristen eszméletlen motor
Fain volt!
Csak így tovább, te te te te kutyugyilkos!
Vagy nem gyári volt az SV650 vagy nem tud rajtolni a gixxer-es srác.....
Nincs a kykee-nek msn-je.
kicsit furcsa volt számomra :( v2es alacsony fordulaton meglógott
kykee neked van msned ?
Én azért simán mellé állnék a GSR-el!
"Amíg én váltok 2-3-at, addig ő max 1-et. És még szó sincs arról, hogy leelőzzem."
Szerintem te valamit rosszul csinálsz......
Ha én váltok 2-őt a GSR-en, (1-2, 2-3) és már leforog a 3. fokozat, akkor már simán 180-at mutat......
Én rakosgattam mindenhova a VZR váltóját, próbálgattam a fokozatokat, de semmi "iszonyatosat lép" -et nem éreztem.
Valahol elveszik az a nyomaték és ne fogjuk a 300+ kilóra, mert súly/nyomaték arányban még mindig a VZR vezet.
Nem vitatkozni akarok, csak elmondom a véleményem.
Nem vagyunk egyormák.
ui: Mellesleg a KTM Super Duke 990 (V2, 122 LE, 108 Nm) olyat tol, hogy alig lehet rajta maradni és
remegett a lábam mikor leszálltam róla. Pedig 50 Nm-el kevesebbet tud.
Mindent tudtak ott ahova szóltál amit tudniuk kellett amit én is tudtam hogy ők mit tudhatnak,hogy tudják e azt!
Láttad a videjót?
Voltam Nanunáné-ná-nánááá.
Tök mást csinyátunk mint amit kigondoltunk.De jó.
Laca, a K7 1000 -es gixer nagyon durva. Főleg a megállások, amikor matricaként a hátadra tapadtam Mindenesetre, meggyőző teljesítménye van, csak kár hogy semmi kapaszkodási lehetőség hátul. Azt viszont nagyon sajnálom, hogy nem tudtam a kisgixert kipróbálni.
Gínóval délutánra szerveztünk egy kis dobogókői gurulást. Asszonnyal a hátam mögött sikerült jókat mennem. Beavatásként kapásból 210 körül. Csak úgy vigyorgott a lányka mögöttem.