Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meglátjuk de ne nagyíts
Le nem megyek a garázsba de sanszos majdnem.
Azt ne mond hogy 2db átmérő 180-as van rajta

Inkább az ezeröcsié
Két ugyanolyan lámpám van........
Dupla fórban vagyok.
Abban az időben 60-nal lehetett menni most 50-nel lakott területen .Lakott területen kívül nem volt korlátozás.Most 2mp alatt gyorsulhatsz 90-re -3 tárcsafék stb .............
Például a fényszórója gyárilag jobban világít a 6 voltos rendszerével mint a mai motorok 95 %-a.Akkor arra jó rá fejlesztettek .
A kipufogó szárazra és szürkére kiégett / tudom ólom tartalma volt a benzinnek /

70-es évek elejéről beszélek ...és persze hogy korszerűbbek a mai motorok ...még jóóó
Én úgy konkrétan az élmény megdöbbentő voltára emlékszem.Hogy mekkora fejlesztés volt 20 év alatt.
A kora legspécibb motorja volt szerintem !a szocialista szférában .

Én 350-es JAWA-val motoroztam , érezhető technikai különbség volt az MZ javára ............
Nem ment cserébe meg se állt és zörögtek a telóban az olajat 20 éve nem látott rugók és bevallottan kopogott valami tűgörgő ha volt benne.
Több MTK falkábel volt benne mint a mi házunkban.
mert nem velük nőttél fel.Minden pillanatát élveztem pedig a TS semmit sem változott a 40 év alatt
Ja............én is mentem egy Ts-el....................remegve adtam vissza...............az élmény rémisztő volt.
Ez így van !

Egy jó komám NDK-ban dolgozott és ott vásárolt egy PÚPOST / ETS 250 / pár éve adta el gyári de picit lepukkant állapotban.A 70-es években ezeknek máshoz nem hasonlítható varázsa volt .....
Apró hibák voltak,de tényleg említésre sem méltó.40 éves gépek de még ma is tökéletesek boldog vagyok mert bevállaltam a túrát,életre szól
csak kicsi


Az MZ-tes Túrátok írígylésre méltóóóó ! .

Se trafó-se kondi - se megszakító csere ? Jól bírták
Dobsina Szép a vázád
A gravitáció is más arra mert minden az oldalfalon áll.
Na, akkor csak elmentél és csak visszaértél. Várjuk az élménybeszámolót, de ahogy látom a fotók elég sietősek lettek.
Hi mi is begurultunk tegnap este. Szerbia-Montenegro-Boszni túra letudva 4nap-1889km nem mondom , hogy nem pilledtem el az utak hát ? Kritikán aluliak de a táj a hely varázsa mindent visz így szumma nagyon OK!
Sarajevo az kurva nagy elmény ! Tiszta balkán ,,,, Iszlám ,,,,, keveredés utcáról utcára váltakozva a kontraszt, beszarás !
Többi képet majd későb felrakom,,,
Na, ez komoly
akkor mindenki heppi
tegnap mi is hazaértünk kis balatoni csavargásból. Sikerült egy öccázast haladni, de hazafelé olyan oldalszelet csíptem két személlyel, h izom láz van mindkét felkaromban meg a combikban
Itt ilyenről még nem hallottam
Jó Estét !
Sziasztok, lenne egy kérdésem. Valamiért a 3. fokozatot nem mutatja a kijelző, nem tudjátok hogy ez miért lehet ?
Igazán nincs mit!
Tudod a jó kiscserkész ott segít ahol tud
Remélem a cucc jó lett és a mai gurulás is jól sikerült4
Mi mátr itthon vagyunk,jó volt a mai karika is,
Széles utat és kellemes ünnepet mindenkinek!
igen sikerült ma ismét bebizonyosodott h amikor cca 6 évvel ezelőtt a fórumot olvasgatva az itt lévő csapat miatt is a GSR mellett döntöttem, jó döntés volt Wili72 nemhogy felajánlott a meglévő lecserélt betétjét hanem - kis kitérővel - ide is hozta nekünk. nagyon köszönöm még 1x mindjárt megyünk is gurulni
lett fíkbetét, sikerült
Sziasztok
Balcsi hiányzó része behúzva
Tegnap az asszonnyal elindultunk Fonyódról Szántódra, ott komp Tihanyra, volt egy kis dolgom Füreden, majd irány gyerek látogatóba Vonyarcvashegyre (itt nyaral a srácom) nagy fürdés, kaja fagyi KV, tovább Keszthely felé megkerülés, vissza Fonyódra