Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A saját rogzítő szalagjait amiket adtak hozzá az életbe nem használtam.
Két hosszú spaniferrel volt mindíg felrakva.A lappal semmi gondom nem volt.
És az esőzsákot úgy otthon hagytam mint a sicc.
Belül egy nagy kukazsákkal volt kibélelve így a cucc nem ázik el.

Csillagtúrán nem gáz de mindennap le fel szerelni macerás.

Elpasszoltam.
Van aki szereti.
Ahogy láttam neked sem a gyári dobod van, ezért figyelni kell, hogy jól elálljon a kiputól és ne égjen le a táska belső oldala. Alapvetően mind a három táska egy textil lapra lesz rácsatlakoztatva, amit nem egyszerű a hátsó ülésre lerögzíteni. Utána meg megy a szarakodás a három táska rögzítésére is. Ha esik az eső, akkor a hozzá adott esőzsákokat is valahogy oda kell tuszakolnod, de valahol úgyis vizes lesz (vagy alulról a kerékből, vagy a hengerről lefolyó stb.). Az esőzsák minősége nem túl jó, nálam a második túránál már szétszakadt. A táskák jobban bírták, a hengert még használom néha, de ott is már elengedett a varrás egy helyen. Tehát így tekints rá... ezért olcsó. Gondold át, hogy mennyit akarsz túrázni. Ha évente 2-3x használnád, akkor a harmadik évben legkésőbb úgyis beruháznál egy komolyabb darabra, mert utálni fogod a körülményes le/fel szerelést és a minőség miatt sem leszel már boldog (egy nagyobb eső után át fogod értékelni ezt az biztos) :)
tény, hogy bőrruhában kicsit necces lesz a felszállás, ha a henger is fent lesz, de valamit valamiért
miért macerás a rögzítése?
magával a táskák minőségével mennyire voltál megelégedve?
látom, hogy 3 kg terhelést írnak, mennyire kellett gumipókozni, hogy ne lógjon nagyon?
Én megoldom simán.Oldal sztenderen lábtartóra állva átlépek mint a lovasok :).Remélem sokáig bírja.
Pontosan ezert is passzolom el ezt a cuccot.a felszallas is remenytelen egy ilye ven csontnak mint en.
Es ez lesz helyette.
Azert majd arra figyelj, hogyha nincs kulon tarto a 3 reszeshez, akkor utast nem tudsz vinni (ha a hatso henger is felkerul), illete nagyon maceras lesz a fel-le szereles a tura alatt is (hagy stabil is maradjon). Szerintem probanak ok, de ha surubben kell "csomagolni" azaz renszeresebben turazol, akkor sajnos kenyelmesebb es dragabb megoldas utan kell nezni... En igy oldottam meg korabban, ket nagyobb turat igy lenyomtunk, de nem nagyon nem kedveltem ezt a megoldast.
A felső része a hátsó kapaszkodóhoz van csavarozva ami a hátsó doboztartó !
Keress egy lakatost.
közben megfejtettem.....

a tartó felszereléséhez kell a középső tartó is....

"B - For fitting, you require the Monolock® Top Box Rack (Order no. 10023531)."

itt a cikkszáma a GSR-hez való tartónak:
10023521 / GIVI SADDLEBAG HOLDER / SUZ. GSR 600 BJ.06- A/B SUZUKI GSR 600 (WVB9)

! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
a 3 részes 80 literes nagyon megmozgatta a fantáziámat
azt kéne leginkább látni, hogy a tartó keretet fel lehet e rakni a hátsó doboztartó nélkül

létezik, hogy ilyen lenne a tartó? BJ.06 tartó
árából ítélve aligha.... (225,95 eu)

és ami a leginkább zavar, hogy csak holnapig 80 euro, utána már 100
azért a 6E Ft sokat számít
gyorsan kéne dönteni
KB 5-10 perc.
na ez tuti .főleg ha gyorsan leszerelhető,mert sokan nem szeretik fennt ha nem használják.engem mondjuk nem zavar.
És távtartót inkább csinálok.10 euro se volt.
9,90eu a házhoz szállítás magyar honba.
Ha már választani lehet a 80 euros lehet a leggazdaságosabb.
a távol tartása a keréktől lenne csak a feladata. a moto detailos tartó simán a duplája.
igen ha csak két oldalsó kell 40 liter 69,95eu ,viszont szerintem a 80 literért a 100eu jobb arány. a tartó viszont nem ehhez a márkához való.
http://www.louis.de/index.php?...
38,95eu de szerintem simán jó
háó! topcase is kell hozzá? bocs, de nekem nem egyértelmű ...
38.9 a tartó 69,9 a tatyó?
531 534
Normált linkeld.Flash katalog az elejéről indul.
nem ugrik az oldalra fene.egyik 531 a másik 534
http://flashkatalog.louis.de/K...
itt van 34-ért a kettő még így is olcsóbb és több rakteres mint az ebay-es.
Az 1088-ból hanyadik oldal?