Nekem olyan problémám lenne hogy K3-as suzukimnál alapjáraton az aksinál mért feszültség 12,4 - 12,6 maximum (világítás nélkül 13 volt. 100W-os izzok vannak benne ) kimértük már a generátort mind a 3 szálon jön feszültség alapjáraton 20-22 volt, 5000 ezres fordulaton 65-70 volt, feszültség szabályzót is kimértem az is megfelelően működik, egyik barátomnak is ugyan ilyen motorja van neki is minden ugyan igy van, generátor ugyan annyi feszültséget ad le mint az enyém feszültség szabályzót is kiprobáltuk mind a 2 motorba és az öve mégis majdnem 1 voltal többet tölt (világítással is 13,3 - 13,5 volt) .
kimértük az összes biztosítékot is.
segítsetek hogy mi lehet a probléma mert már nem tudom elkébzelni hogy még mi lehet bene, hétfőn veszek egy zsír új aksit 12V 12ah 80ah indítóval, mert már nem tudom mi lehet a probléma
Sziasztok
Magyar nyelvű kezelési útmutatót, hol találhatnék gsr 600 hoz? Nem tud nekem szkennelni valaki?
e-mail címem:zsotec@citormail.hu
előre is kösz
Érdekes egyébként, hogy hányféle hibát olvastam már itt, a tiedet se "láttam" még senkinél, aki eddig írt ide, az enyémnek meg soha semmi baja nem volt...koppkopp...
Meglehet. Kezdem gyanítani hogy a kipufogó lehet a ludas! Tegnap mondta egy ismim hogy hasonlóan járt egy martin dobbal. Ha hazahozom visszateszem tesztre a gyárit.
25.-én átvettem a kis GSR-t!
Eddig minden fantasztikus!
Igaz 580 km-tettünk meg még csak együtt!
Legelső kilométereket Budapesten keresztül....
I M Á D O M !
Nem köll a csontok úttyájig motorozni ahó hogy élményben legyen rész.Ha van péz méne,nameg ütősebb a vízhangja márakinek ez a fontos.A környékemen is van olyan terep hogy debasz...csakaz nem hangozik olyan jól.Hó vótá motorozni ? Sóskúton. Ja,akkó jó.
Korzikai utunk ,elképednek tőle...sportomorral ketten váúúú
lófaszt,semmi különös szerintem.Vót rá lé akkor és mentünk,jó volt pont.
Dolomitokra monnyuk fáj a fogam idén...meglássuk
Heló Frutti
Köszi hogy szóltál, még nem jártam arra és sajna nincs időm bemotorozni hogy milyen az útvonal. Ezt a többieknek ne áruld el. Nincs kedved csatlakozni
Mit javasolsz Lillafüred és Szilvásvárad között.
Nekem olyan problémám lenne hogy K3-as suzukimnál alapjáraton az aksinál mért feszültség 12,4 - 12,6 maximum (világítás nélkül 13 volt. 100W-os izzok vannak benne ) kimértük már a generátort mind a 3 szálon jön feszültség alapjáraton 20-22 volt, 5000 ezres fordulaton 65-70 volt, feszültség szabályzót is kimértem az is megfelelően működik, egyik barátomnak is ugyan ilyen motorja van neki is minden ugyan igy van, generátor ugyan annyi feszültséget ad le mint az enyém feszültség szabályzót is kiprobáltuk mind a 2 motorba és az öve mégis majdnem 1 voltal többet tölt (világítással is 13,3 - 13,5 volt) .
kimértük az összes biztosítékot is.
segítsetek hogy mi lehet a probléma mert már nem tudom elkébzelni hogy még mi lehet bene, hétfőn veszek egy zsír új aksit 12V 12ah 80ah indítóval, mert már nem tudom mi lehet a probléma