Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

CSá Henti! CSak nem lett Ő is robogó tulajdonos?
Akkor megvan a teljes X9 paletta
Para: 125ccm
Alme:250ccm
Fndi: 500ccm
simán

én 125-ös cagiva elefánttal mentem az órája szerint 180-at
SZÁZHETVEN KM/H Gini 125-östő, v 250-estő
500-as
írásomból lehet hogy nem lehet kienni de mind a 2 motorba meglett cserélve a feszabályzó az övével is ugyan anyit töltött meg az enyémmel is
125 vagy 250 vagy 500 ?
Sziasztok
A hajnali mintegy három órás alvás után felavattuk Para bari Pilyaddzsóját szépen utazza a 140 környékét, ha kell tud 170-et jól néz ki az X9, de én valahogy idegenkedtem tőle
igen.
Gondolom próbáltad mindkettőt, hogy tudsz hasonlatot vonni.....
ok elkerülte figyelem..monnyuk monitoron keresztük szerelni,köbö olyan mint maczkónadrágon át szopatni
"feszültség szabályzót is kiprobáltuk mind a 2 motorba és az öve mégis majdnem 1 voltal többet tölt (világítással is 13,3 - 13,5 volt)"

ez elég egyértelmű.
Csereberélték őket, írja.....
Feszszab.
A hátsó teljesen lekopva ......
gumi elég karcsú ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Jó est!
Ez biztos az ove... Ez a hatso meg Szardinian kopott le ennyire?
....és az én kapaszkodóm és hátsó sárvédőm....volt
Fndi ! ...........ez nem a Te GSR-ed volt ?


Ma fényképeztem Szilvásváradon !
Jó Estét !
A 12,4-12,6 nagyon kevés töltésnek.1-1,5 voltal többet kéne tolnia alapjáraton is.
80ah indító?
Nézd át a testkábelt, főkábelt, érintkezéseket ...hátha valahol van feszültség esés.
bocsi benéztem a topicot suzuki GSX-R 600 K3 de azért ti is segíthettek :D
Nincs is K3-as GSR.