látod, ez a baj, pl. a GS-ben gyárilag nem volt soha xenon. És az osztrák rendőr mellett sokszor van egy mobil műszaki állomás. Na meg burkolatot sem kell bontani......benéz a lámpához, s a csatikat lekövetve máris látja a trafót. Nem kell egyetérteni, szimplán annyi, hogy nekem ne vegyék el a forgalmimat, mert éppen olyan napja van a rendőrnek. Ráadásul az osztrák simán lefoglalja a motort, ha nem egyértelmű valami, és olyan napja van.....öregszem, élvezni akarom a motorozást és nem parázni.
Hi Azt honnan, mivel látja a paraszt a helyszínen, hogy ez pl. nem egy gyárilag úgy vásárolt xenonos BMW, amibe extraként került bele ? Fényszóró mosót keres ? A helyszínen szerel a műszaki kolléga trafó után kutatva? Ami amúgy 3ó megbontás, bepréselés után , majd az idomok vissza így került beépítésre ? Vagy azt mondja Ő tudja hogy ezekbe a típusokba nem szerelnek xenont? (A gyártók közül egyedül a BMW kínál egyes modelljeihez? (K 1200 GT, K 1200 LT) extraként ívfényes fényszórót, a többi márkánál ez a kiegészítő egy az egyben hiányzik. :(( )
Én nem értek ehhez főnök de miután Öreg fasz vagyok (de még feláll! ) nem látok úgy mint régen, mikor még a sötétben is megtaláltam a pinát széllel szemben!
Én látni szeretnék és biztonságosabban motorozni este ? Akkor mit tehetek ? Vegyek egy trélert ?
Az osztrákoknál az egyik műszakis azzal kezdett, hogy megkereste a haver motorjában a trafót......kimagyaráztuk, de csak azért nem bírságolt, mert magyarok voltunk, és beszéltem németül.
A fényszórókra vonatkozóan nincs meghatározva, megjelőlve a kibocsátott fény ereje? Mert ha igen, akkor a standard izzóktól eltérőekkel is problémázhatnak......nem?
ez így van, de a forgalmit idén elveszik helyben, aztán perelhetsz, a bíróság pedig az NKH-tól kér állásfoglalást Jobb a békesség. Tungsram Nightbreaker plus ment nekem is bele helyette.
Viszont ezt a bejegyzést most olvastam a xenon topicban:
BearDr hozzászólása:
a xenonnal csak óvatosan, mivel a lámpa nem rendelkezik minősítéssel forgalmi elvétel jár érte. Köszönhetően az NKH-nak, aki kiadott egy állásfoglalást.... Én is kidobtam már mindenből, amiben nem gyári volt.
Isteni idő van már aki szereti ezt a fajtát
ahogy most nézem nem tudom eldönteni, hogy ez a sötétített változat, vagy a sima?
amúgy mennyibe tartod?
Én nem értek ehhez főnök de miután Öreg fasz vagyok (de még feláll! ) nem látok úgy mint régen, mikor még a sötétben is megtaláltam a pinát széllel szemben!
Én látni szeretnék és biztonságosabban motorozni este ? Akkor mit tehetek ? Vegyek egy trélert ?
ezt mondtad?
neked van egy használt puig plexid, olyan amilyet belinkeltem?
és nyugodt vagyok / így a közeli hozzámtartozót sem emlegetik . .
Viszont ezt a bejegyzést most olvastam a xenon topicban:
BearDr hozzászólása:
a xenonnal csak óvatosan, mivel a lámpa nem rendelkezik minősítéssel forgalmi elvétel jár érte. Köszönhetően az NKH-nak, aki kiadott egy állásfoglalást.... Én is kidobtam már mindenből, amiben nem gyári volt.
Gyújtás....AC megy, megáll és indít.
Lehet nekem is bekerül még a nyáron