A PR2-nél van egy kis csúszásveszély az elsőnél egyenes helyzetben ahol a kemény közepe van.Ha nem mész csak túrásabban akkor nem lesz gond de jópáran kombinálják Pilot Powerrel.Előre Power hátra Road 2.
Dobj fel egy szett Metz M3-at.GSR-e mindenki szereti.
Én ha kopik akkor valszeg szerencsét próbálok egy adag Pirelli Diablo Rosso II.vel.
Én Pirelli Angel ST-re váltottam a gyári BT 014 után. Először egy sportosabb gumiban gondolkodtam (Diablo Rosso II, BT 016 Pro, stb.), de aztán a gumisnál meggondoltam magam és mégis egy sport-túra abroncs került le a polcról.
Annyi jót olvastam már a modern sport-túra gumikról és miután láttam, hogy két cimbora is mennyire jól megy és elégedett a Michelin Road 2-vel, így hát adtam egy esélyt ennek a vonalnak.
És el kell hogy mondjam, hogy pozitív csalódás ért. Sokkal jobb az Angel ST, mint a BT 014. Könnyebben fordul, precízebben kormányozható ÉS jobban tapad, legalábbis utcán. A Bükkben vannak visszafordítók, ahol a Bridgestone-nal meg-megcsúsztam (erdős rész, szinte mindig hűvösebb van). Az Angellel ott egy fokozattal feljebb, bátran döntve fordulok a legkisebb csúszás nélkül.
Már több mint 2.500 km van a Pirelliben és kopás alig látható. Szóval most már én is azt mondom, hogy utcára jobbak ezek a típusú gumik, mint sportosabb társaik.
Szerintem egyébként a Road 2 is tökéletes választás, szárazon nem hiszem, hogy bármennyivel is rosszabb, mint a Road 3. Esőben viszont az új biztos még többet tud valamivel.
Állítólag a Pirelli is jó esőben, de még nem próbáltam. Nem szoktam esőben menni, ezért ez nálam nem igazán szempont.
Szép reggelt mindenkinek!
Kopnak a gumijaim lassan csere. Ki mire esküszik?
Én a Michelin Pilot Road3 vagy a Michelin Pilot Road2 re gondoltam?
Pályázni nem szoktam de azért remélem egyszer egyszer sikerül valakivel kijutnom.
A véleményeket előre is köszönöm.
Dobj fel egy szett Metz M3-at.GSR-e mindenki szereti.
Én ha kopik akkor valszeg szerencsét próbálok egy adag Pirelli Diablo Rosso II.vel.
Én Pirelli Angel ST-re váltottam a gyári BT 014 után. Először egy sportosabb gumiban gondolkodtam (Diablo Rosso II, BT 016 Pro, stb.), de aztán a gumisnál meggondoltam magam és mégis egy sport-túra abroncs került le a polcról.
Annyi jót olvastam már a modern sport-túra gumikról és miután láttam, hogy két cimbora is mennyire jól megy és elégedett a Michelin Road 2-vel, így hát adtam egy esélyt ennek a vonalnak.
És el kell hogy mondjam, hogy pozitív csalódás ért. Sokkal jobb az Angel ST, mint a BT 014. Könnyebben fordul, precízebben kormányozható ÉS jobban tapad, legalábbis utcán. A Bükkben vannak visszafordítók, ahol a Bridgestone-nal meg-megcsúsztam (erdős rész, szinte mindig hűvösebb van). Az Angellel ott egy fokozattal feljebb, bátran döntve fordulok a legkisebb csúszás nélkül.
Már több mint 2.500 km van a Pirelliben és kopás alig látható. Szóval most már én is azt mondom, hogy utcára jobbak ezek a típusú gumik, mint sportosabb társaik.
Szerintem egyébként a Road 2 is tökéletes választás, szárazon nem hiszem, hogy bármennyivel is rosszabb, mint a Road 3. Esőben viszont az új biztos még többet tud valamivel.
Állítólag a Pirelli is jó esőben, de még nem próbáltam. Nem szoktam esőben menni, ezért ez nálam nem igazán szempont.
Üdv
Peti
Kopnak a gumijaim lassan csere. Ki mire esküszik?
Én a Michelin Pilot Road3 vagy a Michelin Pilot Road2 re gondoltam?
Pályázni nem szoktam de azért remélem egyszer egyszer sikerül valakivel kijutnom.
A véleményeket előre is köszönöm.
Ha a henti elbaxta...akkor van az a pénz, amiért helyreteszem a gépet.
3. ker.... csak be kell jelentkezni nálam.
tel számod