Sziasztok
Szerintem Para barim a Mátra szeszélyeire gondol elsősorban (olaj átfolyás, bingások, nyugalmazott autóvezetők, szemből vonalat sértö motoros gangszták... stb) Valahogy nekem is az volt az érzésem, h ma nem igazán kéne Mátrázni , inkább déálután gurulnék egy átmozgatót, talán 2/A-t
Az a szoboszlói szerelő srác nézzen utána pár dolognak....
Az akksi feszültsége 12.5-12.7 volt között van normál állapotban.
Minden jármű indításakor leesik a feszültség 11 volt környékére vagy kicsit alája. Még akkor is indul a rendszer, pedig többnyire minimum 11 voltot írnak alsó határnak. De ez alatt már hallani is, hogy gyengébben indít.
A lényeg most jön. Valóban a xenon bekapcsoláskor több áramot vesz fel, mint működése közben..... DE a GSR lekapcsolja a világítást indításkor! Tehát én kipróbálnám egy másik xenon trafóval és ha azzal nem produkálja a jelenséget, akkor a mostani trafót jobb kézzel bal váll felett szépen eldobnám hátrafelé.
Valami hiba lehet abban a xenon szettben.
Hello
ismét a xenonnal kapcsolatba hát én most kivettem és most már nem csinálja de vajon olyan probléma van vele amit meg lehet csinálni vagy új trafó?
mert a motor szerelő srác itt szoboszlón azt mondja hogy ezekbe a motorokba már olyan van hogy ha mondjuk ő csak példát mondott nem tudott konkrétat mondani ha feszültség pl: nincs 12-13V között akkor nem engedi a motort beindítani és ebből gondolom hogy sokat vesz fel a xenon de arra viszont nem jöttem rá hogy miért változóan jön ez elő van hogy 10 indításig nem is csinálja. a válszt előre is köszi
ÜDV. Lali
Mennék vhová de egyedül nincs kedvem meg valahogy lusta is vok.
Gondoltam megnézem Parának a kecot csak meg kéne lódulnom végre.
Szerintem Para barim a Mátra szeszélyeire gondol elsősorban (olaj átfolyás, bingások, nyugalmazott autóvezetők, szemből vonalat sértö motoros gangszták... stb) Valahogy nekem is az volt az érzésem, h ma nem igazán kéne Mátrázni , inkább déálután gurulnék egy átmozgatót, talán 2/A-t
Egyébként mindig úgy kéne!
Már múltkor is belekezdtem.... szóval beszélnünk kell.
Csak te alszol amikor és nem és én alszom amikor te
Az akksi feszültsége 12.5-12.7 volt között van normál állapotban.
Minden jármű indításakor leesik a feszültség 11 volt környékére vagy kicsit alája. Még akkor is indul a rendszer, pedig többnyire minimum 11 voltot írnak alsó határnak. De ez alatt már hallani is, hogy gyengébben indít.
A lényeg most jön. Valóban a xenon bekapcsoláskor több áramot vesz fel, mint működése közben..... DE a GSR lekapcsolja a világítást indításkor! Tehát én kipróbálnám egy másik xenon trafóval és ha azzal nem produkálja a jelenséget, akkor a mostani trafót jobb kézzel bal váll felett szépen eldobnám hátrafelé.
Valami hiba lehet abban a xenon szettben.
Ma kiruccantunk Szlovákiába , 555 Km 4,5 l /100 km fogyasztással .
ismét a xenonnal kapcsolatba hát én most kivettem és most már nem csinálja de vajon olyan probléma van vele amit meg lehet csinálni vagy új trafó?
mert a motor szerelő srác itt szoboszlón azt mondja hogy ezekbe a motorokba már olyan van hogy ha mondjuk ő csak példát mondott nem tudott konkrétat mondani ha feszültség pl: nincs 12-13V között akkor nem engedi a motort beindítani és ebből gondolom hogy sokat vesz fel a xenon de arra viszont nem jöttem rá hogy miért változóan jön ez elő van hogy 10 indításig nem is csinálja. a válszt előre is köszi
ÜDV. Lali
De inkább az eszeméé szeretlek
Jó volt hallani a "bariton hangod"
Nehogymáne lehessen mini szoknyába enni
Már hívlak is , este elfelejtettem .
Tuti , hogy kibasznak minket onnan ! , ,