Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Piros K6-os még Badlac - nak van /volt / de ő megfontolt , jó motoros
Jó Estét Mindenkinek !
Hoj Isztrián, Tibibá nem jár err, Ő valaki volt, sajna nem fogjuk megismerni
Sajnálom, sajna jobbat, többet Én sem tudok...
Ahogy olvastam a cikk alatt, Lóri-nak hívták..... legalább is ilyen névvel búcsúzik tőle valaki
Aha, picit visszaolvastam, szóval nem tudjátok...
Gyerekek, ez ki volt?

http://www.blikk.hu/blikk_aktu...
A gond ott kezdődött hogy mentem vele.
Onnantól el voltam veszve.
Basszus!

Pedig ha ő azt mondja ne tedd,, és megteszed mégis akkor ......... inkább nem írom le.
Hát..........ha Ginonak se sikerült....................ne is erőlködj.
Ne tedd!

Hé többiek! Mentsük meg ez elveszett, enyhén tébolyodott lelket! Ne tegye meg élete legnagyobb hibálllllyyyyyát!
Még nem.................de hamarosan.
Luzer
Ha rájöttem szólok.
Szép és jó!

De egy buzi Angol gép. És mindig szívni fogsz vele. Hidd el.
Eleve miért gyát olyan nép bármit is mikor a normális menet irányt se ismerik. Még csavar menetbe se
Hátttt az igazat megvallva belezúgtam a soroháromba.
Ez van.
ÁÁÁ dehogy! Te nagyon okos vagy ! És meg veszed! Én már tudom, csak benned kell erősíteni a kishitűséget
Mer hülye vagyok.
Zoli 32 szia.

Miért nem veszed meg az enyém motort? Olyan fasza kis motor, és megkímélt.
nem, neki Bódis dobok vannak hátul.
én is

a sok hülye kommentelő megint a hír alatt

azért sajnálom
Nem sok piros GSR van...... bár ez gyári dobos.
Aki pedig ezen a környéken járhat..... olyanból még kevesebbet látok.
Nem tudom ismerhettük-e
ugye nem
Hmmmm hát gsr kaliberű 3 hengeres a gép úgyhogy lehet benne akkor 8100.
Köszi.
B-kingen 8000 alatt nullára kopott, ráadásul csúszkált vele, ledobtam én is. Reális, ha erős a csuklója, vagy sok a lóerő.