Az órázáson sokat agyaltam, ép a szegecsek miatt, esetleg a szegecseken kívüli feltámasztás adhat valamiféle megoldást
Fékezéssel vasalható? Na ezt még nem hallottam... meglátjuk. Ha nem muszáj nem cserélek tárcsát:)
Fizikai behatás lehetséges, mert csúszott a motor egy minimálisat, ebből elég egy kis ütés a tárcsának.
A féktárcsa nem biztos, hogy ugyanaz, mint a GSXR, ha mégis..... akkor is a tárcsa, azaz a fékező perem...... a felső agyra szerelhető része szokott eltérő lenni sok esetben.
Ezeknél a tárcsáknál a kiórázás adhat csalóka eredményt, mivel a szegecseken el tud mozdulni a külső tárcsa rész. Azaz ha elmozdult pár szegecsnél az egyenes futása..... az elvileg erős fékezéssel "vasalással" "kicentírozható"... persze csak óvatosan. Nekem is ilyen volt a jobb oldali tárcsám, de jó lett. Ami okozhatja ezt, az fizikai behatás vagy szoruló dugattyú(k) is.
Szerintem.
Kellemes estét a fórum lakóinak...ja, hogy lassan világosodik?
Egyre inkább úgy tűnik, hogy nem tudok/tudunk csatlakozni a Türnitzi gurigához , szorul az anyagi hurok, nullázni meg nem szívesen szeretnék, főleg hogy folyamatosan kifelé tekintgetek, és ha valami összejönne, jó ha van egy kis tartalék amihez nyúlhatok...
Más...
Az elején még annyira fel sem tűnt, de egyre jobban aggaszt egy dolog a motoron, már nem érdekel, hogy hidegen van hangja a blokknak, mindegyik gixernek ilyen hagja volt, lassan a fos elejét is megszokom, de...
... fékezéskor eléggé ráz az eleje, lassú gurulásnál pedig, hol jobban, hol kevésbé fog a fék, mintha "játszanál" a fékkarral, ez utassal zavaróbb, mert azt hiszi szórakozom, pedig nem.
Erősen az a gyanúm, hogy görbe az egyik féktárcsám , a pancsi ringen be sem merem engedni fékkel a kanyarba, mert fosok, hogy emiatt kieshet alólam
Ha jövő héten "terv szerint lebetegszem", akkor kikapom a kereket, tárcsát, és kiórázom, de más nagyon nem lehet, csapágyak, kormánynyak, villa, redben
Szemre ugyanaz a fétárcsa mint a gixeren, abból meg van "készleten", meglátjuk...
Szia!
Nincs még elkopva, nem halott, csak a szerelőm szerint majd cserélni kell, de még vagy 4-5mm volt rajta és a tárcsákon nyoma sincs kopásnak, vagy vállnak, de én autókból indulok ki... lehet a szerelőm csak az alkuban segített, csak elfelejtette mondani? :D
Úgyis még megy egy állapot felmérésre a banknál is, szerintem csak parázom, de ez nem is baj...
Eddig 2 SV-re mondtam nemet, egy CBF600 lett "inkább nem", Fz6 túl nagy és Banditot meg tuti nem veszek, barátaimnak van, próbáltam és nem jött be, idegen volt nekem és nagyobb is, sokat járok városba is, jó nekem a vizes blokk és ez most szerelemnek is tűnik :D
Mindenkinek köszi, minden tanácsra figyelek és meglátjuk, holnap a banki rész jön :(
Banditot vegyél! ha tudsz 2004est.....nekem volt GSR-em,de ez meg még jobb,,,pincéből húz és az ölembe hullik a horizont Kanyarban is jobb és nem pattog el az eleje,,ha meg eldobod,nem nyaklik el a váz!Többi dologban meg merőben megegyezik a GSRrel,fék,kormányzás,dinamika,csak nem olyan szép a hátsó villája,mint a GSRnek!Lényeg,hogy sor4et vegyél!
Most néztem a videót, ez K7 ezüst és ezt igazolja a fekete váz is.
A többi dolgot továbbra is fenntartom, de akár még lehetséges is.... bár akkor furcsa vezetési stílusa lehetett az előző tulajnak. 15e alatt elkopik az első betét..... de 9000-et kibírt a hátsó gumi? Ez pont ellentétes vezetési stílusra utal...
GSR-t vegyél.... nem léphet labdába egy SV mellette.
A rendszám alapján elég K6- gyanús.
K6 ezüst valóban "szürke" ezüst.... a K7-es ezüst valódi ezüst színű.
A motorvezérlőben is van változás a K6 és K7 között. Külsőleg a színekben van még változás a K6 és K7 között.
Későbbiekben K8-től több külső jegyekben van változás és színebekben, szín variációkban.
A gyári fékbetét nem kopik el 15e km alatt normál, de még sokszori pályázás alatt sem.
Az első villa szimmering sem megy tönkre ennyi idő alatt.
az enyémet is elviheted (képek az adatlapon) sőt ha holnap elviszed akkor befizettelek egy Osztrák túrára pénteki indulással 4 ágyas fingós szarós szobába
Fékezéssel vasalható? Na ezt még nem hallottam... meglátjuk. Ha nem muszáj nem cserélek tárcsát:)
Fizikai behatás lehetséges, mert csúszott a motor egy minimálisat, ebből elég egy kis ütés a tárcsának.