Valami a szin árnyalatokban, illetve az elemek szinezésének sorrendjén szoktak variálni, illetve a váz festésén. De pontosan nemtudom, hogy melyik évben mik voltak az összeállitások
Az enyémnél a részlet és végár volt ami meggyőzött, különben SV-t vettem volna, de persze még nem dőlt el semmi.
Ha gondolod átdobhatod a részleteket a mail címemre, de az ő ajánlatával elég nehéz versenyezni, ismerve az én lehetőségeimet, de bármi lehet :) :
krissal@freemail.hu
Sziasztok
Tomibá,nem kell nekem meg magyaráznod, h mi miért lett így! Én hol jönnék ahoz, h számon kérjelek Nem tartozol nekem beszámolóval, de az elintézési mód zavart!
A szervezés miatt büszke vagyok rád , szinte hibátlan, talán néhány fővel túl is a helyeken..., így sikerült
Nem kivánoka történettel a továbbiakban foglalkozni,részemről lezártam! Oultam, remélem lesz lehetőségem néhány képet ide biggyeszteni az álltalam szervezett külhoni motoros túráról
Reményeim szerint nemlesznek majd "ütésváltások"
Köszi.
Nincs valahol leírás, hogy mikor milyen színben adták ki? Pl. SV-knél találtam ilyet, minden évben módosítottak.
Láttam már olyat, hogy valaki leállította egy évre a motort és (nem télre, teljes évre) , nem kapott a szimering olajat és az első motorozás után elkezdett ereszteni.
Az alap gumit elkoptatni 9000 ezer alatt nem túl gyors?
Köszönöm a reagálásokat!
és ha ebben a korban egy nő kiejt ilyesmit a száján, biztonságban érezheti magát, mert a pasik átsiklanak az ilyesmin de azé majd kapom biztos a savat, hogy minek ugatok bele abba, amihez semmi közöm Isten látja lelkem, nem akartam, de az a nagy pofám...
Ha gondolod átdobhatod a részleteket a mail címemre, de az ő ajánlatával elég nehéz versenyezni, ismerve az én lehetőségeimet, de bármi lehet :) :
krissal@freemail.hu
Az enyém mostani állapota.
M3 gumi: 90%
Lánc: DID új
fogaskerekek: új
Esve, kelve nem volt.
Rendszeres szervíz.
Most cserélem: olaj, olajszűrő, fékolaj. levegő szűrő tavaly nyáron volt cserélve.
Fénykép van fent.
Bukó csöves.
Változott valami a 2006-os és 2007-es között?
Hívj. az enyém tuti leinformálható. Itt!
BARIM
Feltehetően Horvátország azutvonal aguszt elején
Tomibá,nem kell nekem meg magyaráznod, h mi miért lett így! Én hol jönnék ahoz, h számon kérjelek Nem tartozol nekem beszámolóval, de az elintézési mód zavart!
A szervezés miatt büszke vagyok rád , szinte hibátlan, talán néhány fővel túl is a helyeken..., így sikerült
Nem kivánoka történettel a továbbiakban foglalkozni,részemről lezártam! Oultam, remélem lesz lehetőségem néhány képet ide biggyeszteni az álltalam szervezett külhoni motoros túráról
Reményeim szerint nemlesznek majd "ütésváltások"
Az használattól függő, nekem pl. 6000km alatt elkopott a gyári Bridgestone BT014...
Sőt, utána a Pirelli Diablo Corsa 3 is lement 6000 alatt..
Nincs valahol leírás, hogy mikor milyen színben adták ki? Pl. SV-knél találtam ilyet, minden évben módosítottak.
Láttam már olyat, hogy valaki leállította egy évre a motort és (nem télre, teljes évre) , nem kapott a szimering olajat és az első motorozás után elkezdett ereszteni.
Az alap gumit elkoptatni 9000 ezer alatt nem túl gyors?
Köszönöm a reagálásokat!
"én bármelyikőtökkel összefeküdnék"