Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

es ezt te megbügykölöd ?vagy valaki ismerösöd foglalkozik vele mert bizony nekem csavarhuzon s Svajci bicskon kivul nemsok szerszamom van
Tegyél bele egy ilyet +egy http://youtu.be/F4iXQNnvQH0 állítás és megvagy kb 30000.- ből
akkor meg varok 1-2 evet hatha leesik a B-king ara is egyelöre meg jo dragak
Ha megnézed a használtmotor árakat(2-3 éves),akkor igencsak lent van az újakhoz képest. Én 14020-al vettem 2008 okt. 1150000.-ért.
Akkor alig múlt 2 éves és 6-7 száz ezerrel volt jobb az ára az újnál
Persze az újnak is megvan a varázsa,amit én nem tudok hogy milyen,de én a használt mellett döntöttem akkor.
(Persze belenyúlhatsz egy rosz vételbe is ha nem figyelsz)
mien arban lehet egy ilyet beleszereltetni ?
A PC nem feltétlen a lóerőnövelésre van, de valamennyire az is a mellékhatása.
A motor egész fordulatszám tartományának egyenletesre hangolása, nyomaték egyenletesítése...gázreakció finomítása.....stb.
en az enyemet 17ezer kilometerben vettem 3000euroer..olcson! persze utanna kiderult h az elso villa teljesen le volt szakadva..vaz hegesztes,teljesen ujrafestes..szoval nem tudom h ez 1600kmerel "szalon allapotban" h lehet 1000000 forintocska
Én nem mondom.Aki el akarja adni az mondja.
Pontosabban írja!
Mondjuk az ára nem rossz
oke akkor most kerdem ugy hogy az a power commander "par centsi doboz" loeröben mennyit jelent egy gsr eseteben ?
Látom....tanulsz
hat nah szezononkent bö 500km az mar "semmi, s a semmi az mar valami, s az mar pedig nemsemmi"
Hátha az első kerékkel rámész, akkor az a pár centis doboz megdobja kicsit, de ha erősen fogod a kormányt nem lehet baj.
3 év alatt.....
Vajon miért vette a gazdája, hogy bukjon rajta 7 számjegyű összeget....
power commander mennyit dob a gsr en?
ne mond nekem h ez 1600kmerben van szerintem valahogy egy nullast lecsaltak a vegerol vagy a hirdetesben vagy a szervizben..
joestet
1600km
jó vétel
Jó ST-t!
nekem lett bele téve, igaz Power commanderrel és sportobbal. Érzésre jobb, és ha egymás mellé teszed őket a sportszűrő felülete 3-szor nagyobb, mint a gyárié. A macera megvan vele, hogy 4000km-nél fújni kell, cserébe egyszer veszed meg, és használod sokáig, az első légszűrőcsere visszahozza az árát.
Szia!

Előre -1 -től kicsit erősebbnek érzed a motort...... jó érzés!
A légszűrő önmagában nem sokat ér...... főleg, hogy a GSR SDTV-s így az ECM dönti el, hogy mikor milyen áramlás a legoptimálisabb, tehát a légszűrő kevésbé fojtottsága nem hiszem, hogy számít itt. Meg ugye ha annyira döntő lenne, akkor önmagában megint nem sokat ér, mert ahhoz lent is meg kell nyitni (kipufogó oldal) és összehangolni a kettőt, hogy jobb ill. a legoptimálisabb legyen az öblítés...... de ehhez már kell kicsit programozni is az ECM-et.

Ja és a sportlégszűrővel 4-5000 kilométerenként van némi mosási, olajozási macera..... mert ha nem teszed, akkor csak árt a motornak.......
(ui: volt már rá példa, hogy sportlégszűrővel használt motor szétszedése után kopottabb volt, mint ugyanolyan motor csak gyári szűrővel használva.....más dolgok miatt lett szétszedve, de ez is látszott....)
Kösz. Az logikus, hogy a végsebesség csökken, de csupasz motoron kinek kell a 230?
A sport légszűrőn még gondolkodom, de kösz Span.
Szevasztok.

K&N sportlégszüröt használok kezdetek ota.Az elején olyan mintha kicsit erösebb lenne töle a gép,de közben mégsem.Csak az ujdonság varázsa.Ugyan ez játszodott le Öcsimurával,azt hittem bitangerös lett töle,közben meg csak kibaszott hangos
Sziasztok!
Hali!
Én csak ajánlani tudom, harapósabb és rugalmasabb lett. Viszont jobban fog csalni a km óra és a végsebesség is csökkenni fog. De határozottan agilisebb lett tőle.
Sportszűrővel nincs tapasztalatom.
üdv
Ifjú koromban én is ilyen szerencsés voltam... aztán mi lett belőlem.