Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hiába minden figyelmeztetés

Őszintén szólva fogalmam sincs. A Raptor ezerszer jobban néz ki, de a Bódis meg a hozzártők szerint jobb. Én is hasonlóan gondolkodom: ha 70 lesz, akkor 110 is
Ma megtömik a gyökeret!

Nem, nem rám kell asszociálni!
gino , jó tömést
Na még van 10 percen az indulásig....

Ricardo!
Raptor vs. Bódis ?
Te hogyan döntesz?
#11836 hozzászólás
Röviden:

Vagy jót vagy semmit!
mit is mondott ?
Sziasztok!

Gyorsan beköszönök még fogorvos előtt.
Nekem a Bódis a nyerő továbbra is!
Ha valami csoda folytán lesz pénzem kipufogóra.........szóval ha lesz 80-am, akkor lesz 115 is!
Tehát nekem Bódis lesz, ha lesz.....
de az is, amit a Rece mondott
ric , köszi a képeket , elgondolkoztató !
Nézd a láncát a kutyukámnak!
Meseszép!
Elöl egy foggal kisebb fogaskerék,hátúl meg új 48as!
Kezdhetik újrabetonozni Veszprém megyét!
Ez miez?

Jaa, megvan! Ott egy rongy a földön.....
Valamit jelent szerintem,hogy a Bódis az egyetlen aki mert az MV augustára rendszert csinálni!
Amúgy a jó kipuffot telj.padi mérésekkel alátámasztják,ami baromi drága (egy nyélgáz és kiértékelés kb.20-30ezer)és nem mindenki engedheti meg magának.Ha meg elb..szott a rendszer annak a szelepek is kárát látják!
uraim uraim
ne beszéljetek már badarságokat.
a bódis nemzetközi szinten is elismert versenydob készítő. ha a gyártás mennyiségi részét nézve nem is éri utol az akrapovicsot, a minőségben semmivel sem marad el mögötte.
ha verseny célokra alkalmas (minden műszaki háttérrel együtt) tehát teljesítmény növelő hatása van, akkor a hang már csak másodlagos kérdés. jelzem ezen a területen is nagyot alkottak.
gondolom az akrapovicsot nem kell bemutatnom itt senkinek.
a raptor egy csongrádi brigád terméke, az esztétikai megjelenése és a piacon a legolcsóbb kategóriába sorolása mutatja, hogy a teljesítnény növeléssel és egyéb műszaki jellemzőkkel nem foglalkoznak. ebben a tekintetben nem különb a helyzet, mint a recemura 2..... termékek
nem fikázásnak szántam csak a tények tisztázása miatt.
tehát kinek mennyi pénze van, úgy dönthet.
a fentiek tükrében tehát a prémium kategória első darabja a bódis.
ez alatti áron csak a hang hatással számoljatok fölötte jöhetnek a teljesítmény növelésen túl az esztétikai elvárások mint triovál, carbon és tettes társai.
Nekem az első gondolatom: Álllllllat!
Tudtam,hogy nem csalódunk benned Gino!
A hangolásról itt olvashatsz az utolsó kép melletti bekezdésben.
Bár ezen Bódis dob van, de az elv ugyanaz. Ugyanis zárt dob helyett nyitott kerül fel.
Összefoglalva a GSR ECM-jét nem kell utánahangolni a nyitott kipufogóhoz.
Így jó, ahogy van!
Jó napot,száraz időt mindenkinek!
Az én GSrem sem tisztább,de nincs is rajta in kályhacső!
Én úgy tudom,hogy hozzá kell állítani a szoftot,hogy opzimálisan öblitsen és meglegyen a visszaőrvénylési reakció az adott nyomásnál!
vagy hülyeséget beszéltem?
passz, azt sem tudom miről beszélsz

én először inkább a hangjára lennék kíváncsi. a műszaki részt meg a Gino megoldja legalábbis a választ
Huhh, jó dzsuvás gsr

Raptoron én is gondolkodtam; úgy általában felmerül bennem a kérdés, h miután felteszik a dobot, az árában benne van, hogy utána be is szabályozzák a gépet? Mert a megváltozott nyomásviszonyok, fojtás miatt szükséges. Vagy az már egy külön történet?
ricardo , hol vagy !?
ma nem dolgozom !