nekem volt egy olyan motorozásom amikor a mögöttem haladó páciens egy kanyart kiegyenesített és belevágta a földes, füves útárokba a vasat
a megbeszélt helyen a fagyizóban a sorban álltam amikor csörgött hogy forduljak vissza mert esemény van és a gép gatter, kuka, game over.
visszamentem kiszedtem a friss termőföldet a kipuból, KIVETTEM sebességből és lőn csoda beindult
és azóta is ketyeg a vas
Hát nem ismerem a gsxr öndiagnózis működését. Ez függhet sokmindentől, ávjárat...stb.
De az alap öndiagnózis, az a FI lámpa, .....ezen felül lehet valahogy hibakódokat kiíratni, ami takarja a bemenő szenzorokat, azok jel bemenetét.
Lehet, ehhez a második lépcsőhöz kell valami kapcsoló egy üres csatiba a kábelkötegbe....bár lehet, hogy nem kell.... nem ismerem ennyire és főleg az ismeretlen gsxr-t.
Tény, hogy ha valamelyik fontos szenzortól nem kap jelet az ECM, nem indul a gép. Ez akkor érdekes, ha megy az AC és forgat az önindító és nem villog/világít az FI.....
Tényleg ez igy kevés amit tudok, de arról az öndiagnozisról valamit irhatnál. Gondolom a proci végigelenörzi a szenzorokat és ha minden rendben akkor inditható a gép.
Kihagyom , rossz idő várható !