Sokkal több esélyes van, mint a lotto 5-nek!
Kaphatott oldalról valami hatást a tárcsa és előfordulhat.
Meg ugye vannak a régifajta "úszó szegecses" féktárcsák, amik lötyögnek a szegecseken.... gyárilag. Ott mondjuk nem fordulhat elő, hogy üt fékezéskor mivel mindig beáll a szegecseken egy vonalba.
Ha viszont a szegecseken mozdult el, azt kicentírozza a fékezés, de nem eszeveszettül kell nagy tempóról satuzni..... csak határozott intenzív fékezés kell...... hátha ....
Én nem emeltem meg, mi levettük az egész rendszert, amikor a leömlőket csavaroztuk még az utolsók kivétele előtt leereszkedett annyira, hogy letudtuk húzni a gyári dobot,utána visszatettük az egészet.
Beszélgetni nem fog veled, az tuti
Lehet kér majd füldugót, mivel ő felette ül nem előtte, mint te.
Ha eddig sem fogdosta a farok idom alatti kipufogó műanyagokat, (ami a gyárinál sem hideg) akkor nem lesz melege...... de tény, hogy ennél kint nem műanyag van, hanem fém!
Más: ahogy reggel írtam, 400 KM van a talpamban, de kihoztam belőlle a maximumot
Vettem Baján egy konzolt a fejidomhoz, 1 fejidomot sérülten, 1 db alsó és 1 db felső betétet a fejidomhoz 50 píízéé ! Alfi mesternek Bicskén átadtam műanyagozásra, cserébe elhoztam a tankom -ami mellesleg gyönyörűűűű jövő héten kész a fejidom és régi fényemben pompázok!
Ismét SV 650 ESSSSSSSSSSS lesz a gép
Komolyan nem gondoltam volna,h valaha még egyszer olyan motoron ülhetek amilyet vettem magamnak, de sok motoros társam önzetlen segítsége hozzá segített ehez!
Köszi Sógi
Köszönöm Oldibá
Köszi Para
Köszi Zoli32
Köszi TSanyi
Köszi Alfi
kÖSZI BÁNFI Jocó
És köszi mindenkinek, aki szintén segitettvolna, de nem volt rá szükség, mert mások előbb +oldották
Köszi GRkrisz
Nem lesz.
Levenni nehezebb lesz a gyárit, középen alul fel kell emelni a motort és a segédváz 4 csavarját kivenni... óvatosan az utolsót, mert ha nem megfelelő az emelési pozíció akkor a motor megpróbál összecsuklani mivel a hátsó rugóstag tolja felfelé a segédvázat.Pont annyira kell megemelni, hogy ne legyen súly a hátulján......
Kényelmesen fél óra alatt ki lehet cserélni.... persze ha nem kell közben beszélgetni stb.
Mert biztos az első lámpánál kezdted.....
Nem nehéz felrakni, főleg az ötshimurát, mert annak nincs középen hátul rögzítése, szóval pikk-pakk fent van.
Kaphatott oldalról valami hatást a tárcsa és előfordulhat.
Meg ugye vannak a régifajta "úszó szegecses" féktárcsák, amik lötyögnek a szegecseken.... gyárilag. Ott mondjuk nem fordulhat elő, hogy üt fékezéskor mivel mindig beáll a szegecseken egy vonalba.
de bár mi lehet
meg annak az ellenkezője
nehogy pofára esés legyen belőle
ha görbe a tárcsa akkor az nem fog megjavulni fékezgetéstől
Hali hentimester,végre lassan gurulhatunk
Lehet kér majd füldugót, mivel ő felette ül nem előtte, mint te.
Ha eddig sem fogdosta a farok idom alatti kipufogó műanyagokat, (ami a gyárinál sem hideg) akkor nem lesz melege...... de tény, hogy ennél kint nem műanyag van, hanem fém!
Vettem Baján egy konzolt a fejidomhoz, 1 fejidomot sérülten, 1 db alsó és 1 db felső betétet a fejidomhoz 50 píízéé ! Alfi mesternek Bicskén átadtam műanyagozásra, cserébe elhoztam a tankom -ami mellesleg gyönyörűűűű jövő héten kész a fejidom és régi fényemben pompázok!
Ismét SV 650 ESSSSSSSSSSS lesz a gép
Komolyan nem gondoltam volna,h valaha még egyszer olyan motoron ülhetek amilyet vettem magamnak, de sok motoros társam önzetlen segítsége hozzá segített ehez!
Köszi Sógi
Köszönöm Oldibá
Köszi Para
Köszi Zoli32
Köszi TSanyi
Köszi Alfi
kÖSZI BÁNFI Jocó
És köszi mindenkinek, aki szintén segitettvolna, de nem volt rá szükség, mert mások előbb +oldották
Köszi GRkrisz
Levenni nehezebb lesz a gyárit, középen alul fel kell emelni a motort és a segédváz 4 csavarját kivenni... óvatosan az utolsót, mert ha nem megfelelő az emelési pozíció akkor a motor megpróbál összecsuklani mivel a hátsó rugóstag tolja felfelé a segédvázat.Pont annyira kell megemelni, hogy ne legyen súly a hátulján......
Kényelmesen fél óra alatt ki lehet cserélni.... persze ha nem kell közben beszélgetni stb.
Nem nehéz felrakni, főleg az ötshimurát, mert annak nincs középen hátul rögzítése, szóval pikk-pakk fent van.
Ma sikerült kipróbálni... hát meggyőző sajnos. Jöhet az agyalás.
szokni kell a szántást...
különben nekem is