Hali Gino. Egyszer olvastam hogy keresel nagyméretű csizmát. Nekem lenne egy Trace 46-os méretű ha érdekelne. Alig volt használva téves méretválasztás miatt. Ja és holnap küldök saját képeket ha érdekel. Várom válaszod.
Én még mindig maradok a KÉK vagy a FEKETE mellett.
Mostanában hajlok a KÉK felé,mert a motoron úgyis sok a fekete, így legaláb nem lesz olyan "egyforma" színű.
Jók a kilátások a megvalósulás irányába!
Jól választottál! 2006-ban Európában közel 20000 GSR-t adtak el. Ennyien nem tévedhetnek. Igaz, hogy a legmenőbb kategória, ahol sajnos a Yamahát nem előzte meg, de ez csak az első év volt. Mindenesetre nagyon jó motor. Ha teheted, vedd meg a K7-szériából a fehéret (persze ha tetszik) olyan nem sok szaladgál nálunk.
A végsebesség tökmindegy. Én 220-at mentem vele, még simán ment volna, csak már én nem bírtam. Nem a tartósan nagy sebességre lett kitalálva, mellbevág a szél nagyon. 170-180 kényelmesen tartható vele, bár már azis megszokást igényel. De minek több?
Nyomatékból nem emeli az elejét csak kétszeméllyel. Egyedül először vissza kell engedni a gázt egyesben, majd hirtelen ráhúzni, akkor szépen emeli. Persze gyári lánckerékről van szó. Kykee a nagy mágus, ő biztos elmondja a frankót. Addig is nézd meg a videók közt van 3-4- GSR-es kerekezős. Annál jobban szerintem gyári GSR-rel senki nem tudja csinálni!
Bejáratás: első 800 km szigorúan 7000 fordulatig, lehetőleg tartósan nem használni egy fordulatot sokáig, sok motorfék. A második 800 km alatt 10500 a max fordulat, de itt már néha eldurranhat az agy. Utána jön a kánaán!!!
Gyulai a srác, az adatlapja szerint.
Megyek én is.....hamar 5:30 lesz.
Holnap este dumálunk, ok?
ui: Megírtad már a kérdezgetős e-mailt? Válaszolt már valaki?
Tibor ™
Pont most akartam lelépni.
no, megjöttem
Köszi, hogy eszedbe jutottam!
Vegyél fel msn-re, aztán megbeszéljük a többit, ok?
Nincs kedved továbbképzést tartani a Nemzet Színészeinek?
No mentem csicsikálni, szevasztok!
Mostanában hajlok a KÉK felé,mert a motoron úgyis sok a fekete, így legaláb nem lesz olyan "egyforma" színű.
Jók a kilátások a megvalósulás irányába!
Tökmindegy!
A lényeg a GSR!
Ami tetszik. Bár én a GSR-t még hupililában is megvettem volna....
Mé ponty a fehéret?
Jól választottál! 2006-ban Európában közel 20000 GSR-t adtak el. Ennyien nem tévedhetnek. Igaz, hogy a legmenőbb kategória, ahol sajnos a Yamahát nem előzte meg, de ez csak az első év volt. Mindenesetre nagyon jó motor. Ha teheted, vedd meg a K7-szériából a fehéret (persze ha tetszik) olyan nem sok szaladgál nálunk.
A végsebesség tökmindegy. Én 220-at mentem vele, még simán ment volna, csak már én nem bírtam. Nem a tartósan nagy sebességre lett kitalálva, mellbevág a szél nagyon. 170-180 kényelmesen tartható vele, bár már azis megszokást igényel. De minek több?
Nyomatékból nem emeli az elejét csak kétszeméllyel. Egyedül először vissza kell engedni a gázt egyesben, majd hirtelen ráhúzni, akkor szépen emeli. Persze gyári lánckerékről van szó. Kykee a nagy mágus, ő biztos elmondja a frankót. Addig is nézd meg a videók közt van 3-4- GSR-es kerekezős. Annál jobban szerintem gyári GSR-rel senki nem tudja csinálni!
Bejáratás: első 800 km szigorúan 7000 fordulatig, lehetőleg tartósan nem használni egy fordulatot sokáig, sok motorfék. A második 800 km alatt 10500 a max fordulat, de itt már néha eldurranhat az agy. Utána jön a kánaán!!!
Black Motors Auner.
De mondtam, egyedi az ár.