Hellóhalló mindenki gyerünk leülni a gép elé és tessék pötyögni!! Én ma már megkaptam Ginotól,h villám ujjaim vannak,szóval gondolhatjátok micsoda kínokat élek át amíg beírok 1 ilyen kÚva hosszú monológot,ami nem is olyan nagyon hosszú,de azé mégis! Vagy mégse?!
Köszönöm,Ha legközelebb összefutunk öblitünk rá!
Ja egyébként megjöttem a wellness programról! (most láttam,h így írják W nem pedig V)! Jó a termés alig győzők olvasgatni!!!
Valóban, minden indítás ajándék már neked!
Bár a diesel kocsikban azért túl van méretezve kicsit az akksi. Ha nem kell soxor indítanod télen és nem az utcán csontá fagyva álla kocsid, akkor elképzelhető. Csökkenti az akksik túlélési esélyeit a cellákról leváló darabkák, amik az akku aljában gyűlnek szépen és amikor elérik a cellákat alulról (ez az ugynevezett cellazárlat), akkor olyan,mintha az akksi ciánt evett volna. De magában az akku még jó lenne....
Egy kimosással, szulfátmentesítéssel meghosszabítható az akksik élete.
És nem érdemes olcsó akksit venni, mert azok a tönkrement újrahasznosított akkumulátorok olómjaiból van újraöntve, ami egy nagy rakás sz@r! Minél tisztább az ólom, annál jobb az akksi! Tehát min. középkategóriás akksit érdemes venni!
(lásd. bevásárlóközpontos olajok=savazott fáradt olaj) Olcsó húsnak....
Szinte biztos vagyok benne, hogy van garázsod!
Szabadban már elvérzett volna az akku.....
Szia GINO !
Úszom szavaidban,Én is így gondolom.
De az autómban eredeti/1. tulaj vagyok/ az akku és 7.tele a mostani,ja és diesel.Már minden inditás ajándék nekem.
Én is agyonápolnám ha lenne, de azért az irodába nem vinném (jó a pince, letakarva), ill. nem nézegetném/töltögetném naponta az akksit(Laca-féle eljárás). Lelketlen vagyok
Laca!
Nem akarnék neked soha okoskodni,főleg itt,de tök jó a GSR és amiket felsoroltál még jobb az neked!Sőt a többiek hogy néznének rád ha B-Kinged lenne!???
Még rigával is jó motorozni,csak legyél velünk!
Tehát a következő 5 évben cserélem én is ,meg mindenki a B-Kingre!
Csodák nem léteznek.
Egy akku élettartama addig garantált, amíg a garancia szól rá, kb. 2 év minden fajtára.
Utána minden nap ajándék!
Köztudottam az akkumulátorok kb. +20°C -on (szobahőmérsékleten) képesek maximális teljesítményt leadni.
Ez a hőmérséklettel egyenesen arányosan romlik. 0°C körül már kb 50%-ot tudnak csak, mínuszban még kevesebbet.
Ennek a pár mondatnak annyi a mondanivalója, hogy a legjobb az akkumulátonak, ha kiveszik és szobahőmérsékleten tárolják, természetesen időnként ellenőrízve, ha szükséges kis amperrel utántöltve.
Ha valakinek olyan fűtött garázsa van, ahol van kb. +15°C, akkor nyugodtan benne hagyhatja a motorban az akksit, de az ellenőrzést és az esetleges csepptöltéssel való pótlást ugyanúgy el kell végezni!
Az akkumulátort direkt nem kell kisütögetni (nem rántott hús az), az akkumulátorok saját maguktól is merülnek, önkisülés jön létre.
Én, ha lenne GSR-em, akkor anyós garázsba(vagy a melóhelyemen hagynám, fűtött műhelyben) tárolnám, az akksit pedig bent a melóhelyemen az akku teszer és töltő között tárolnám. Naponta ellenőrízném, ha kell csepegtetnék beléje áramot!
Majd jővő télen így lesz!
POnt indultam vóna!A legjobbkor ,mint mindig!Topicolhatná itt 1 magad!!