Csalódás akkor érhet, ha nem GSR lesz és nem tudok megbarátkozni más vassal. Ugyanis a GSR volt nálam hosszabb ideig, fz6n hosszabb utazásig, a hornet meg pár órára. A negyedik egy yzf thundercat, amit hosszan próbáltam, naon király, de sportgép nem kell
Végül is ha jobban megnézem a tükör,a sárvédő,az óra burkolata sőt még a blokk is fekete !Így ebben a formában igazad lehet van benne ill rajta ami fekete,de a fényezése olyan kék ami már kékebb nem is lehetne!!Akárhogy nézem!
Igazából engem is a külseje fogott-fog meg. Különösebben nagy különbséget én nem véltem felfedezni a 3 típus közül, talán a hornetet precízebbnek éreztem, főleg a váltóját. Persze amennyire tudok a "nagy" rutinommal különbséget tenni.
DE
Olyat akarok, amire mindig úgy tudok ránézni és ráülni, hogy igen, ezt akartam és ne kelljen azt mondani, hogy ejj, de kár, hogy nem a másikat vettem
Igen így már megvan!Nekem is tetszett,sőt legelőször a er6-ost nézegettem,de amint megláttam a GSR-t már nem volt többé kérdés!
Őszintén megvallom nem értek a motorokhoz,én a külseje miatt választottam!DE nem bánom,IMÁDOM és semmiért el nem cserélném!!!!
Korábban volt még a hornet és fz6n. Ezeket próbáltam.
A fülemben a bogár az fz6n s2. Hatalmas ellenérv, hogy csak március környékén lesz látható és kapható, ergo próbálható. Úgyhogy azért körvonalazódik
Vagy csak újabb öt perc reklám
No, szép éccakára fel
Jó éjt