Kykee már túl van egy blokkszéthúzáson.
Nekem nem kell hogy elnyomja a zörgést a kipuff. Most is majd megőrülök mert nem dugtam be a kipuffot mosáskor és belement a víz. 4000-nél csörög valami. Valszeg kiszedett egy picit a katalizátorból..De majd forgatom hogy vigye ki a gáz..
Értem, de ez az általánosság írás csak az oldalszámot növeli.
Én viszont konkrétan tudom hogy apósom mai autókat többet szerel mint régebbieket. A környékről, (50 km-es vonzáskörzet) hozzá hordják az autókat, nem szervízbe..
Amúgy meg pontosítsunk, a Castrol Power 1 Racingről beszéltünk, régebben R4. Én ezt kifogásolom, saját tapasztalat alapján.
Épphogy nem vagyok elfogult, legjobban motult ajánlottam a motorba, pedig nekem repsol van benne.
Itt a nálam sokkal tapasztaltabbak véleménye alapján szóltam, de a saját tapasztalatom alapján a repsolt (is) ajánlom....
Esetleg próbálj ki Te is másik olajat és szivesen vesszük a beszámolót a tapasztalatok után..
A mai autók/motorok "másak", mint a régiek. Más anyagokat használnak, más technológiákat.... ami régen volt, nem mindig igaz a mai technikára is. A rég szerzett gyakorlat/tapasztalat (skoda,lada, mz, pannónia...stb.) nem kamatoztatható a maiaknál, csak ha folyamatosan lépést tart az ember a technika fejlődésével...
Nem vonom kétségbe az apósod tudását, ne értsd félre!
Általánosságot írtam.
Mindenki azt vesz, ami akar, és azt csinál, amit akar. De ne legyünk elfogultak!
Én sem azt mondom, hogy a legjobb olaj a Castrol (ilyet soha nem írtam), de azért megvédem, hogy nem olyan szar, mint ahogy itt szó esik róla.
Gino, ne ércelkedj velem
Nem tanítani akarlak, csak én nem vagyok az az elvakult vásárló, akinek azt mondják hogy zöld akkor a zöldet veszem. A mai olajak mindegyike óvja a blokkot, sose mondtam hogy káros a blokknak, de ha van 2 olaj, amitől az egyik hangos a blokk és kattog a váltó, a másiktól meg nem, és mindezt saját magam tapasztalom, akkor had döntsem már el hogy mit veszek, illetve miket ajánlok a saját tapasztalatom alapján..Az hogy csak nekem kattog a váltó az gyerekes kijelentés, ezért is ajánlottam az olaj topikot, rá lehet kérdezni mások tapasztalatai alapján is hogy mi a helyzet!
Mindig mindenki ahhoz ragaszkodik amit használ, azt mondja jónak..Ez olyan amikor a bukósisak topikban mondják hogy milyen jó a HJC. Aztán megpróbálnak egy ARAI-t és máris megváltozik a vélemény.. Itt is az a helyzet.. Castrol milyen fasza olaj! Ha meg megpróbálna mondjuk egy motult, lehet nem a castrol lenne a fasza olaj..
Ráadásul baráti körben van olyan emberke, aki 20 éve foglalkozik motorok szerelésével, építésével, olajok forgalmazásával. Ha Ő mondja nekem hogy castrol helyett mást ajánl, akkor inkább elhiszem neki, mint egy boltban 1-2 évet ott szolgáló alkalmazottnak..Illetve ha meg akarom tudni hogy mit kell csinálni a motorral, akkor én inkább az apósomhoz fordulok, aki 30 éve van a szakmában, saját autósműhellyel..
Tényleg?
Taníts még mester!
Igenis jó olaj a Castrol! (ezer éve a BMW-k ezt használják és ott van lóerő és igénybevétel...)
A hangra alapozod a meggyőződésed. Nem csak ilyen követelmények vannak egy olajnál....
Alig tudtad 2-esbe rakni? Hm.... biztos az olaj nem engedte! De csak pont neked! Másnak igen!
Szerintem nem idegesíti az embereket a"hangos" blokk, mert azért az túlzás...
Mit kell csinálni egy motorral, tanííííts!
Egyántalán hogyan működik?
Otthon cseréltem, saját magamnak. Vettem olajszűrő kulcsot is, ergo nem kell ilyenek miatt szervízbe járnom. Mi a kérdésed? Szeretnél szervizelni nálam? Tutis szervízműhelye nyitva áll
A nagyon jó olaj túlzás. Hogy jó olaj-e? Ha ugyanabba az árkategóriába találok olyan olajat ami ugyanolyan neves, ráadásul nem ciripel tőle a blokk, sőt ami mégfontosabb hogy a váltó simábban jár és nem hangos kattanással veszi be a sebességet, akkor szerintem nem számít jó olajnak...
Fel lehet tenni a kérdést az olajos topikban is, csak azok állnak a castrol mellett, akik nem próbáltak ki még mást. Köztudottan a motul számít jó olajnak. Nekem az összes cimbim aki castrolt használ mind átállt motulra vagy repsolra.
Castrol-al alig tudtam 2-esbe tenni a váltót mindezt már 1000 km után! 5000-nél elégeltem meg a dolgot, ment a levesbe a castrol. Most a repsolba 3000 km van, és olyan a váltó mint a vaj..
Ráadásul én olyan vagyok hogyha akár egy picit is eltér a motor hangja a megszokottól, akkor már keresem hogy mi lehet a gond. És ezzel sokan így vannak..Nehogymár ne idegesítse az embereket a hangos blokk... A motort nemcsak vezetni kell, karban is kell tartani.....
Köszi az aggódást!Körülményekhez képest jól vagyok!Jól sikerült a műtét,a keresztszalagot + a porcot csinálta meg!A porc miatt 6 hétig nem állhatok a jobb lábamra! Amúgy fájdalmaim már nincsenek!
Még a motorozást jegelem 2-3 hétig!Addig erősitem a combom+kezelések+mindent amit még lehet!
Na végre! Vmi korrekten elintéződik. De............ legyünk őszinték. Racionálisan nézve és a képeket
figyelve ebből sokkal komolyabb próbléma is lehetett volna . Jó, hogy megúsztad. A szerelő megérdemelte sorsát . Szia Kykee.
Semmi baja sincs a Castrol R1 olajnak! Nagyon jó olaj!
Alapjáraton hangosabb a motor, ennyi. És?
Nem tudom ki, hogy van vele, de szerintem nem azért vettük a motort, hogy alapjáraton járatva a motort hallgatózzunk.
Nekem nem kell hogy elnyomja a zörgést a kipuff. Most is majd megőrülök mert nem dugtam be a kipuffot mosáskor és belement a víz. 4000-nél csörög valami. Valszeg kiszedett egy picit a katalizátorból..De majd forgatom hogy vigye ki a gáz..