Üdv Syrus6!
Sztem most már túlvagy a műtéten. Akkor óvatosan tornáztasd a lábad, és annál jobban a kutyulit. Nehogy elfelejtsen "járni". Fel a fejjel, szorítunk, hogy mihamarabb jobb legyen a lábad, mint volt. A csinos nővérek láttán el ne felejtkezz a vasadról!
NA végre valaki van Heves megyéhez közel. légy üdvözölve bari!
Már kezdtem azt gondolni, hogy csak "nyugat felé "hódít a GSR.
Megnyugodtam. És a többiek? Nemtudnak itt regisztrálni? Mutassuk + Nekik, hogy is lehet!
hol tárolod? Garázsban, egyenletes hőmérsékleten, vagy szabadban, változón?
Ha a hőmérséklet egyenletes és plussz feletti télen is zerintem hagyd. Ha nem, akkor csere.
A következő kérdésem a profikhoz intézem (mert tudom, hogy aki itt van az mindenki profi!)
A vasamban 3600 km van(Tudom, ez szégyen rám nézve két év után) /nem benzin probléma, kevés a 24 óra egy napban./. De fel szeretnék zárkózni 1esekhez, és nekivágnék egy olasz túrának. Az olajam, ami benne van 2000 km-t futott, és 2006 áprilisától be van zárva a blokkban. Néha csak fel-fel kavartam. Lecseréljem most, vagy a túra után vigyem a 6000-es szervízbe? Nem bánnám, ha utána kéne, csak nem akarok bajt a mociba. Vagy vegyek bele 1 litert, és csak annyit cseréljek le? Van még jó viszkozitása a két éves olajnak, vagy csak tunkolni jó!
Köszi a segítséget.
Csak a városban szoktam látni itt meg ott meg amott 1-et belőlük.
Sztem most már túlvagy a műtéten. Akkor óvatosan tornáztasd a lábad, és annál jobban a kutyulit. Nehogy elfelejtsen "járni". Fel a fejjel, szorítunk, hogy mihamarabb jobb legyen a lábad, mint volt. A csinos nővérek láttán el ne felejtkezz a vasadról!
Már kezdtem azt gondolni, hogy csak "nyugat felé "hódít a GSR.
Megnyugodtam. És a többiek? Nemtudnak itt regisztrálni? Mutassuk + Nekik, hogy is lehet!
Ugye Kykee?
De akkor már a szűrőt is cseréld le.
Cseréld le a túra elött!
Ha a hőmérséklet egyenletes és plussz feletti télen is zerintem hagyd. Ha nem, akkor csere.
A vasamban 3600 km van(Tudom, ez szégyen rám nézve két év után) /nem benzin probléma, kevés a 24 óra egy napban./. De fel szeretnék zárkózni 1esekhez, és nekivágnék egy olasz túrának. Az olajam, ami benne van 2000 km-t futott, és 2006 áprilisától be van zárva a blokkban. Néha csak fel-fel kavartam. Lecseréljem most, vagy a túra után vigyem a 6000-es szervízbe? Nem bánnám, ha utána kéne, csak nem akarok bajt a mociba. Vagy vegyek bele 1 litert, és csak annyit cseréljek le? Van még jó viszkozitása a két éves olajnak, vagy csak tunkolni jó!
Köszi a segítséget.
Nem tüntem én el,és nem is lettem elűldözve.Csak nem tudok mindig hozzászólni,sem időben,sem pedig témában
De vagyok,igaz hogy ritkán,de vagyok,mert jó itt
Rosszak legyetek!
Addig egy kép a MOTORRÓL!
Szóval az eslő hölgy klántag aki rendszeresen beír a topicba
Nem,nem rutinpályás feladat!
Vannak alternatívák!
MAjd a Maci elmondja
akit elüldöztetek
.. és miről szól a beavatás? ugye nem rutinpályán kell végigmenni