Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mi történt itt,?
Hopp, valami nagyon elfolyt.....
Én hiába hallgatok, nem mondanak semmit.....
Próbálok kimerítő választ adni:
1. A motorfogyasztás eléggé csuklófüggő, banditból is ki tudnám hozni a 9-10 litert és GSR-el is el tudok menni 5 literrel 100-on. Mivel a GSR szélesebb fordulatszám tartományban mozog, így magától érthetődik a kicsivel több fogyasztás.Reális átlag 6-7 körül mozog százon, vegyes felhasználás mellett..
2. Felejtsd el a 10.000-es szervízt, ha valaki ad a motorjára, az nem hagyja ugyanazt az olajat 10ezer km-en keresztül a blokkban. (én legalábbis nem tenném). A bandit egy 10 éve kiforrott technika, túramotornak ideális, hosszú élettartamú blokk. Ehhez hozzátartozik az olaj sűrűbb cserélése is. A GSR viszonylag újabbnak mondható, ez a blokk 2005-ben debütált. Tartósteszteken nagyon szépen szerepelt, átlagos kopásról lehetett beszélni a 25ezer km alatt amit mentek vele. Kykee barátuk 50.000 km-én van túl 2 év alatt a GSR-el, és semmi baja a motornak. Én ezt elég jó ajánlólevélnek tartanám.
3. Oldaldobozt lehet szerelni rá, kicsit körülményes a felszerelése, de megoldható.

A GSR-t én még legalább 2x átnézném töviről hegyire, de a leírásból az tűnik ki hoigy egy enyhe perec volt vele, attól semmi baja nem lehet.. Mivel újabb motor, így szerintem azzal jobban jársz mint a bandittal, értékmegőrzés gyanánt is.
Én a helyedben csakis a GSR-t választanám, a két motor karakterisztikáját alig lehet összehasonlítani. Ráadásul a GSR szélesebb körben felhasználható mint a bandit. Remélem segítettem egy kicsit a döntésben..
Lehet hogy a kattogás nem a hátsó kerék felől jön, viszont ha üresben van akkor nem csinálja
Minek szégyeljük magunkat? Én személy szerint nem szeretek vadidegen motorosokkal együtt gurulni 30-as tempóban mert vagyunk 324-en, és mert mutogatni kell hogy motorunk van..Kicsit baromságnak érzem az egészet..Sokkal jobb amikor haverokkal, barátokkal összeállsz és gurulsz egy jót..
Nekem nem volt még ilyen hang !
Sziasztok !

Műszaki jellegű kérdésben kérném a véleményeteket. Egy ideje észrevettem, ha a hátsó fékkel fékezek és a moci már eléggé lelassult, szinte már áll, akkor kattanás szerű hangokat lehet hallani a hátsó kerék felől. Tudjátok esetleg mi okozhatja ezt?

Köszi
Jó estét Mindenkinek !

Most jöttünk + KUNMADARASról ! Naggggyyyon f...a volt .Volt minden autósnak , motorosnak.



Az enyémen kívül még 1 GSR-t láttam / fehér /

Képek majd..........

Szolnokon vihar közeledik
Magányos motorzásból érkeztem haza. Kerepes - Gödöllő - A2 Vác - gondoltam nyomok 1 Rétságot.
Erre Vácnál lázárva az A2. Vmi történhetet, ( baleset ) mert láttam előre zöld mellényes tagokat meg fehér autókat. Tudtok vmit?
Szégyelhetjük magunkat!
A Bélapátfalvi motorostali felvonulása most ment keresztül Szilvásváradon.324 db vas. És persze egyetlen1 gsr-es sem képviselte a "KLÁN"-t Én is csak autóból fájdítottam a szívem. (az a kva meló!)
Remélem visszaértek a tábothelyre, ugyanis ahogy elmentek, rá 10 percre óriási nagy felhőszakadás lett. Még most is tart. Az vigasztal, hogy meg volt szíkítva a sor, kihagyták a helyem.
Este igyekszünk a kollégákkal, hátha elérjük este a vetkőzős csajt!Legalább ennyi jó lesz a mai napban.
Na de majd legközelebb!
+mutatjuk magunkat.
Bocs , félreértettem
Valami problémád van az agysejtemmel ?
Magamra ismertem a motor leírásából
HEY. Mentem volna 1 kis esti motorozásra de senki sincs vagy nem ér rá. Abdul?
A nejem nem akar jönni. Valaaaaaaaaaakiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !
Ahhhh! Sirály! Gyűlnek a "keleti" GSR-esek! Üdv itt bari!Gurulhatnák mi "keletiek" is 1ütt. Csak az a sz'r hogy én vendéglátózom vazze. A hétvége nekem gááááz
Hello mindannyiatoknak,
Nos, a helyzet a következő: értelmetlen felsorolni h hány motort szemeltem ki, majd egyenként kirostáztam öket, teljesítmény, technikai színvonal, design alapján. Ami az állandó az az hogy naked legyen, ki nem állhatom az agyonburkolt motorokat.
Sok kiégetett agysejt terméke két modell lett, azaz, Suzuki GSF 600 Bandit, 2002-2004es évjárat, vagy egy olcsóbban hozzáférhető enyhén ütött GSR 600as ( bal müanyagidom és váltókar eltörve, és enyhe karc a blokkon, ezen felül minden okés ).
Most a következőket szeretném tisztázni:
1. Mennyiben tér el a két motor fogyasztása? az injektoros megoldás nagyon is tetszik, ha jól értettem a Bandit esetében minden évben meg kell ejteni egy karbiszinkront. De mégsem értem hogy miként zabálhat meg ( GSR 600 ) közel 10 et... akár kínozva is, mi a reális átlag?, többnyire városban, hétvégenként országút mi a helyzet a Bandit esetében?
2. A Bandit 10000 km es szervizelésével ellentétben, a GSRnél 6000 km ként kell ugyanezt megejteni. ( vágom h sportblokk ), nagyobb a kopás is egyben? Rövidebb, ha igen, mennyivel rövidebb a motor élettartalma kilométerekben számolva?
3. Próbált valaki oldaldobozt szerelni a motorra? ez igényel különösebb beavatkozást? ( túrázni is szeretnék :) )
Nos mi a hézag?
Várom a feedbacket. Megbolondulok, nyugdíjasokkal kell buszozzak, pont április elsején lopták el a kis hobbimotromat. Ütné meg a gutta az enyveskezü baromarcú honfitársamat aki ebben látta anyagi helyzetének javulását.
ave
Edko
Természetesen mi is ott leszünk!
Ez szomorú, mert így elég nehéz számomra kiütni egy 3100-t

Nagyjából okés, csak sok a meló és kiszámíthatatlan a szabadidőm, ezért sem tudtam ma elmenni Tibivel Kunmadárra.

Mérges vagy, mi?
Hella system! ! ! ! !
Hali Peti! Ma max. késő délután valami. Tegnap este belement valami a szemembe, remélem délutánra már normálisan fogok látni , szúr rendesen...
Ok Tybee! Majd a pontos időpont miatt még egyeztetünk.
Helló!
Hali Rici fiú!
Sajnos ezt semmilyen kóddal nem lehet megállapítani

Rég beszéltünk,igen,mert le sem szarsz

Minden okés,nálad?
sziasztok, szia kykee!

meg tudod mondani, hogy milyen kóddal lehet megállapítani, hogy egy nokia melyik szolgáltatóhoz tartozik?

amúgy mizu van? rég beszéltünk