Még sajna nem tudom. A család görzenálba akar menni. Ha ragaszkodnak hozzá,,,akkor sajna hiányolnotok kell
Tudom ez elég nagy trauma számotokra,,,de hát ez van!
Egyébként meg rákészültem: moci lemosva,feltankolva.
Hozott egy haverom pár darab "sisaktelefont", ha kell vkinek szóljon.
Én egyet kivettem magamnak, naon jópofa: van a csomagban(originalt) két darab füllhallgató+mikrofon, amit be kell dugni egy vezető és utas közötti kis dobozkába és már lehet is beszélgetni menet közben. Ennyiért meg pláne jó: 3000/db. Ha szeretnétek, írjatok ide: v.d.o@freemail.hu. Tudok képet is küldeni. Üdv
Ellenvélemény: (idézet)
"Én a GS-en már 50000 km.-t mentem K&N légszűrővel és BOS katalizátor nélküli kipufogórendszerrel és ez alatt háromszor tisztítottam a szűrőt a gyárilag javasolt módszerrel és folyadékokkal. Egyébként hihetetlen, de a gyári javaslat (nem tévedés!) 100.000 mérföldenként, de porosabb használat mellett is elég az 50.000 mérföld. Még új korában az importőrnél rá is kérdeztem nem elírás-e, de megnyugtattak jó az írás. Ez egyébként a szűrő kezelési útmutatójában volt. Semmi gond nincs a motorral, olyan mint a doxa és nem eszi az olajat meg semmi mellékhatás. Atyszucs barátom (a motor szintén GS) a gép új kora óta használja, úgy tudom a 33.000 kilóméter alatt csak egyszer pucolta, de a motorral neki sincs semmi gondja."
A fúrásnál arra vigyázz , hogy csak 1 falat fúrjál át,mert a következő már a dob hátulja lesz !
A dob 3 részre van osztva.Az első részbe megy először , majd a leghátsóba,onnan a középsőbe és innen ki a 2 csövön.
Jó anyagból van majd tapasztalhatod!
Én Steve-től kaptam a dobot / Ő a LACÁ-ét alakította át Recével / . Fölülről kezdtem a kinyitást.
Két körbe hegesztett merevítőt lefúrtam ,hogy elváljon a csőtől a felső lemez .Majd vékony flex -koronggal a felső szélénél körbe vágtam.A felső lemez alatt van 1 hőszigetelő és még 1 lemez.
A belsejét teljesen kitakarítottam.Autó kipufogócső íveket felhasználva / 3 db kellett / készítettem 1
Y -ont,majd telefúrkáltam Összehegesztés előtt kitömtem hőszigetelővel.
Na így történt ,nekem tetszik
Tegnap 1 EZÜST GSR-el többen lettünk .Öreg komám Pali bátyám / 10 évvel öregebb tőlem / tegnap vette át gépet .Nagy gyári plexivel , fekete váz, KP-TEHÁT NEM RÉSZLETRE !- 1 650 000 erős magyar
forintért
Az nem lehet,csak hozzá állt a füled
Nekem hangosabb lett és alapjáraton is morgósabb lett,tehát áááálllllllaaaaaat.
De térjünk vissza a tiedre.Szóval a Syrusnak és Ricardó cicabogárfiunak is ugyan az a tömöttségű dob van fent és nekik nem halkult be tehát a Tiéd sem.Nekik meg régebb óta fent van.
Mondtam hogy olyat tegyél fel mint az enyém 4 kilométerről hallották fent a megyehegyen tegnap,mikor lent mentem nyélen Füred felé
Lejössz ,Öcsi leszedi,kinyitja,kiszedi a fölös cuccot,azt vissza,majd visszarakja,he nem tetszik.
Kb 3 óra alatt megvan
Tudom ez elég nagy trauma számotokra,,,de hát ez van!
Egyébként meg rákészültem: moci lemosva,feltankolva.
Engem érdekelne a kütyü. Tudsz akkor küldeni képet róla?
Hozott egy haverom pár darab "sisaktelefont", ha kell vkinek szóljon.
Én egyet kivettem magamnak, naon jópofa: van a csomagban(originalt) két darab füllhallgató+mikrofon, amit be kell dugni egy vezető és utas közötti kis dobozkába és már lehet is beszélgetni menet közben. Ennyiért meg pláne jó: 3000/db. Ha szeretnétek, írjatok ide: v.d.o@freemail.hu. Tudok képet is küldeni. Üdv
Az hang erőssége a gyári és az ÖCSI kipu között van félúton valahol
"Én a GS-en már 50000 km.-t mentem K&N légszűrővel és BOS katalizátor nélküli kipufogórendszerrel és ez alatt háromszor tisztítottam a szűrőt a gyárilag javasolt módszerrel és folyadékokkal. Egyébként hihetetlen, de a gyári javaslat (nem tévedés!) 100.000 mérföldenként, de porosabb használat mellett is elég az 50.000 mérföld. Még új korában az importőrnél rá is kérdeztem nem elírás-e, de megnyugtattak jó az írás. Ez egyébként a szűrő kezelési útmutatójában volt. Semmi gond nincs a motorral, olyan mint a doxa és nem eszi az olajat meg semmi mellékhatás. Atyszucs barátom (a motor szintén GS) a gép új kora óta használja, úgy tudom a 33.000 kilóméter alatt csak egyszer pucolta, de a motorral neki sincs semmi gondja."
A fúrásnál arra vigyázz , hogy csak 1 falat fúrjál át,mert a következő már a dob hátulja lesz !
A dob 3 részre van osztva.Az első részbe megy először , majd a leghátsóba,onnan a középsőbe és innen ki a 2 csövön.
Jó anyagból van majd tapasztalhatod!
Én Steve-től kaptam a dobot / Ő a LACÁ-ét alakította át Recével / . Fölülről kezdtem a kinyitást.
Két körbe hegesztett merevítőt lefúrtam ,hogy elváljon a csőtől a felső lemez .Majd vékony flex -koronggal a felső szélénél körbe vágtam.A felső lemez alatt van 1 hőszigetelő és még 1 lemez.
A belsejét teljesen kitakarítottam.Autó kipufogócső íveket felhasználva / 3 db kellett / készítettem 1
Y -ont,majd telefúrkáltam Összehegesztés előtt kitömtem hőszigetelővel.
Na így történt ,nekem tetszik
Tegnap 1 EZÜST GSR-el többen lettünk .Öreg komám Pali bátyám / 10 évvel öregebb tőlem / tegnap vette át gépet .Nagy gyári plexivel , fekete váz, KP-TEHÁT NEM RÉSZLETRE !- 1 650 000 erős magyar
forintért
z
Nekem hangosabb lett és alapjáraton is morgósabb lett,tehát áááálllllllaaaaaat.
De térjünk vissza a tiedre.Szóval a Syrusnak és Ricardó cicabogárfiunak is ugyan az a tömöttségű dob van fent és nekik nem halkult be tehát a Tiéd sem.Nekik meg régebb óta fent van.
Mondtam hogy olyat tegyél fel mint az enyém 4 kilométerről hallották fent a megyehegyen tegnap,mikor lent mentem nyélen Füred felé
Lejössz ,Öcsi leszedi,kinyitja,kiszedi a fölös cuccot,azt vissza,majd visszarakja,he nem tetszik.
Kb 3 óra alatt megvan
Punnyadt népség