Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gino,légyszves csinálj egy fényképet a váltókarról oldalról a tengely felől amin látszik a csavar és tedd fel ide a képet.Köszi!
Igen és igen és igen!
Csáo!

Az indexek oldalába én már kezdetektől fogva nézegetem a led beépítést.... kicsit, mintha jelezné is 3 db ponttal...
Bammeg,mmegvalósitották az ötletemet!
Mennyi?
Szombat ?
Ne bánts a főnökünket!
Gondolom az azért lehet hogy az a villa van elszineződve,mert azon van a legnyagyobb sebesség és ettől ott lehet hőtemelődés ami a villa elszineződését okozhatja!
Nos a Rometemtől aRigámon át a Kawasaki 650en a Honda Xl 125ön és sem ment el a váltó!Pedig a Honda az 25 éves volt és azzal még csak a kerekzést próbálgattam akár csaka Kawáwal még 94ben!
De hogy én rosszúl vátottam volna az annyira kizárt dolog,minthogy a Gino lány!
Kiváncsi vagyok,ha most a Ze blockját szétszednénk akkor az milyen színű és hogy ,hoyg néz ki!Neki "csak" 16.000körül van benne!
Kiváncsi vagyok, mikor felzúztam 30 perc alatt pestre a Laca temetésére akkor végig 6.ikban mentem 200 fölött),hogy akkor milyen forgás és kenés van.De akkor is ellilulhat!Akkor még volt 6ik.
Ennyi.
Gino,be tudnád linkelni nekem ezt az adatkopmlexust erről a cikkről?
fél délben voltama Nívóban egyezteni a dolgokat és megbeszélni a vita forrását!Részemről nincs harag és tudom,hogy normálisan le lkesz bonyolítva a dolog!
Majd mikor kijön a szakértő a Suzukitól akkor oda leszek hívva én is és elmondom azu álláspontomat,amitől ez a hiba előfordulhatott!A többi már a szakember véleményétől függ a továbbiakban!
Üdv, Ironed!Ma már meg kellett kapjad!
Helló My Boss!
üdv All!
Ja láttam nem volt senki a műhelyben!Ott voltam kb 30perce
Szia Főnök.
Lépek enni,itt a idő.
Teee, matek zseni!
ja,nem,31284 én nyertem.
31280
#31283
Én leírtam mit gondolok.Azt tartom.
Beszéltem kykee-vel is.Ő nem ezt gondolja,de érthető az álláspontja.
Persze...persze...
Csak beszélgetünk!
Majd megmonnya az echte gyári cuccführer.Azért van.
A tartósteszt után, szétszedéskor ott is csak egy villa volt lila (nem tudom melyik fokozaté) , de kopást ők nem láttak rajta. Bár abban még csak 25.000 km volt. Tény, hogy Kykee GSR-ében van talán a legtöbb km magyarországon, tehát nagyon nincs viszonyítási alap másikhoz. Ezért sem lehet tudni, hogy milyen dolgok történnek ezzel a blokkal ennyi (és ennél több) km után.
Szóval....
Én megemlíteném a tartós teszt eredméynét is, lehet alapúl szolgálna.
kykee sose adja fel!
Ne add fel tesó,menni fog.