de a többi nem lila,csak az az 1,de ez még a tengelynél is,nem csak a kapcsoló felületen,szerintem nemnoóóórmááális.
egyik fele meg szépen félkörívesen bemaródva,merthogy görbe volt
én nemmondtam,h ő tette tönkre,csak ez a hiba valami mechanikai behatás következménye....
de nem az én posztom eldönteni,vannak nálam sokkal okosabbak
Pl:Te,okostojás. nagyvezír
A léptetővillák lilulása majdhogynem "normális", nem (megnövekedett) hőterheléstől van.
A 2007/2 motorrevüben (asszem ebben), szétszedtek egy GSR blokkot 25.000 km tartós tesztet követően. Már ott is látszódott a léptetővillákon a lilulás.
Azzal a motorral nem Kykee ment és nem tehette tönkre!
tegnap mást,de ma láttam a szétszedett váltódat. nem tudom mitől görbült el a léptetővilla,de egy biztos (amit az előbb a telefonba mondtam) : nem anyaghiba,nem konstrukciós hiba tehát elvileg nem garanciális probléma...valami mechanikai behatás miatt görbült el,ezért nem pontosan kapcsolta a 6. fokozatot.A lilulás meg a hőterheléstől volt,ami abból adódott,hogy feszült a kapcsolódob hornyában.
A csavar dolog meg.....hááát...mittudomén. Beszéltük.
Nem azért mondtam ,mert közelebbi barátaim,hanem mert ez a véleményem.Ha nem ez lenne,akkor neked adnék igazat. Meg kell várni a gyár állásfolalását.Ennyi.
Én már nem viszem innen sehova! ! ! Főleg nem kosárban!
Lesz ami lesz,de remélem megmarad a jó szájíz mindannyiunk oldaláról!Ha meg nem,akkor nem,és maradok akkor is Suzukis!
Nem a kereskedőnek,hanem a Suzuki Zrtnek!Ők átveszik a hibás motort,kihívják az illetékest a Suzkitól,szétbontják a hibás rész és ott egy jegyzőkönyvbe leírják a hibát!Ez nélkül a kereskedő nem szedheti szét a motort,mert akkor lehetne minden irányba hivatkozni bármire,bárkinek,legyen az a kereskedő,vagy a felhasználó.Így kizárva a bármilyen esetleges korrupciót,vagy inkorrektséget.Nem jól gondolom?
12:00-ra megyek a gépért. Este helyzetjelentést adok.
egyik fele meg szépen félkörívesen bemaródva,merthogy görbe volt
én nemmondtam,h ő tette tönkre,csak ez a hiba valami mechanikai behatás következménye....
de nem az én posztom eldönteni,vannak nálam sokkal okosabbak
Pl:Te,okostojás. nagyvezír
A léptetővillák lilulása majdhogynem "normális", nem (megnövekedett) hőterheléstől van.
A 2007/2 motorrevüben (asszem ebben), szétszedtek egy GSR blokkot 25.000 km tartós tesztet követően. Már ott is látszódott a léptetővillákon a lilulás.
Azzal a motorral nem Kykee ment és nem tehette tönkre!
Tehát ez előfordulhat!
A csavar dolog meg.....hááát...mittudomén. Beszéltük.
Nem azért mondtam ,mert közelebbi barátaim,hanem mert ez a véleményem.Ha nem ez lenne,akkor neked adnék igazat. Meg kell várni a gyár állásfolalását.Ennyi.
Lesz ami lesz,de remélem megmarad a jó szájíz mindannyiunk oldaláról!Ha meg nem,akkor nem,és maradok akkor is Suzukis!