Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vót" !
Jó étvágy!
helyes
HI. .

12:00-ra megyek a gépért. Este helyzetjelentést adok.
használt pályagumit kéne felrakni.
hol van az a ti?
Mi csak 2000Ft-ért cseréljük a gumit! Ha itt veszed talán kaphatsz engedményt is!
de a többi nem lila,csak az az 1,de ez még a tengelynél is,nem csak a kapcsoló felületen,szerintem nemnoóóórmááális.
egyik fele meg szépen félkörívesen bemaródva,merthogy görbe volt
én nemmondtam,h ő tette tönkre,csak ez a hiba valami mechanikai behatás következménye....
de nem az én posztom eldönteni,vannak nálam sokkal okosabbak
Pl:Te,okostojás. nagyvezír
Reggelt Urak, Kykee mizu a telóval, feladtad?
Jó reggelt!
köszi
Szia twini!

A léptetővillák lilulása majdhogynem "normális", nem (megnövekedett) hőterheléstől van.
A 2007/2 motorrevüben (asszem ebben), szétszedtek egy GSR blokkot 25.000 km tartós tesztet követően. Már ott is látszódott a léptetővillákon a lilulás.
Azzal a motorral nem Kykee ment és nem tehette tönkre!

Tehát ez előfordulhat!
nem a nívóra gondoltam, hanem a Hungáriára.
ott van most.
namostakkor mi lesz? Beküldik a Suzukiba?
Akkor jóvanakkor.
Utáljon téged a halál!Legalább nem halsz meg!
ja? és lehet utálni,akkor is ezt gondolom.....
tegnap mást,de ma láttam a szétszedett váltódat. nem tudom mitől görbült el a léptetővilla,de egy biztos (amit az előbb a telefonba mondtam) : nem anyaghiba,nem konstrukciós hiba tehát elvileg nem garanciális probléma...valami mechanikai behatás miatt görbült el,ezért nem pontosan kapcsolta a 6. fokozatot.A lilulás meg a hőterheléstől volt,ami abból adódott,hogy feszült a kapcsolódob hornyában.
A csavar dolog meg.....hááát...mittudomén. Beszéltük.
Nem azért mondtam ,mert közelebbi barátaim,hanem mert ez a véleményem.Ha nem ez lenne,akkor neked adnék igazat. Meg kell várni a gyár állásfolalását.Ennyi.
Én már nem viszem innen sehova! ! ! Főleg nem kosárban!
Lesz ami lesz,de remélem megmarad a jó szájíz mindannyiunk oldaláról!Ha meg nem,akkor nem,és maradok akkor is Suzukis!
Nem a kereskedőnek,hanem a Suzuki Zrtnek!Ők átveszik a hibás motort,kihívják az illetékest a Suzkitól,szétbontják a hibás rész és ott egy jegyzőkönyvbe leírják a hibát!Ez nélkül a kereskedő nem szedheti szét a motort,mert akkor lehetne minden irányba hivatkozni bármire,bárkinek,legyen az a kereskedő,vagy a felhasználó.Így kizárva a bármilyen esetleges korrupciót,vagy inkorrektséget.Nem jól gondolom?
Nálam,tuti nem
Már kerekezni sem lehet! Pedig imádok és technikailag jól kezelem a szerkezetet!Kénytelen vagyok mert különben perec lenne!
valami álomkór van, hogy mindenki megy kilenckor aludn