Tervezünk egy Sportmotoros közös gurulást Március 16.ikára Vasárnapra!Akit érdekel az a Jóbarátok topicban jelezze!
Köszi a figyelmet, ha igen, ha nem!
"A részvétel nem fontos,de kötelező!"
Szinte minden teherautó gumival foglalkozó gumis tud vágni.
De én továbbra sem javaslom, hogy slicket használj. Persze lehet játszani a tűzzel! Van egy elgondolkodtató mondás: az okos ember más kárán tanul. Én azt gondolom ezt érdemes megfogadni! Szerintem a mo-i motorbalestek döntő többségében szerepet játszik, hogy vágott slick van a motoron és ezt a hatóságok nem ismerik fel!
Csak egy személyes tapasztalat: kezdő versenyző koromban, egy áprilisi versenyen esőmintásra! (nagyon sok mintával) vágott legpuhább slickkel indultam. 20-22 fok volt, a pálya helyenként nedves volt és kicsit szeles idő volt. Még a sok mintának és a bemelegítő körnek köszönhetően sem tudtam üzemmelegre melegíteni a gumit és végigcsúszkáltam az 50 km-es versenyt (((50 km alatt sem lehetett VERSENYTEMPÓBAN elérni a kívánt tapadást))). Hiba volt akkor így dönteni, DE nem estem el, nem veszélyeztettem másokat, és egyébként is mindezt egy lezárt versenypályán tettem! Utcán ez biztosan balesetet eredményezett volna.
Az szép!Én is rohangáltam a zöldkártya miatt a Swiftre ,mert 2.ikán lejárt és persze,hogy Szombat este vette észre a rend éber őre,hogy a kis mobilkykeeknek lejárt ,igen csak!
Majdnem boptam,de aztán kivakertam a szitut és egy 5.000.-hufos csekkel elavelláztam! De korrekt és normális volt a rendőr,ritka az ilyen!Te ismersz ilyet?
El is vehette volna a forgalmit és bukom az irodámat!
Nagy gumira jól lehet pakolni!