Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egész olcsón megúsztam én is meg a motor is szerencsére. Agyrázkódás (egy eddig még nem publikált részlet miatt. Tekintettel a családomra. ) A motor is max 30.000HUF. Úgyhogy relatíve szerencsések voltunk.
A kivétel erősíti a szabályt! És holmiféle készségekről is volt szó.
az örökre építvére kivi lennnék. mondjuk akkor blue sem adta volna el.. egy lkéghűtéses motorna a hőháztartása messze nem olyan jó mint egy vizesé. emiatt a hézagolások bővebbek, mondhatjuk úgy is hogy jobban kotyog egy levegős motor, mivel készülni kell extrémebb körülményekre is, amikor a levegő nem áramlik ideálisan és melegszik a motor. szal átlagos körülmények közt, átlagos motorossal egyértelműen jó, de átlagos semmiből nem létezik. kiváncsi vagyok egy szezont kergetnénk egy vacsi új gs-t meg egy iylen sornégyest melyik kopna jobban.. és mondom: motorozhatóságban nem is egy liga. ha mnár kis pénz legalább menjen, kanyarodjon fékezzen azéé..
És Ők szólnak, vagy nekem kell jelentekzni?


Az előbb azért elküldtem egy mailt a kártyán megadott címre.......és külön beleírtam hogy egy Darázs nevezetű méhecske fazonnal mennék majd együtt ha lehet:-) így két Banditára számítsanak:-))))
A gond a készülékben van:-)))
Én nem is vágyom arra hogy megismerjem a határaimat:-))))
ezt mondtam a Nógrádi túra után Goliatnak is..........aki a 2-es bevezetőjénél 3 sávot , tökig döntve átvágott a kanyarba........
Lehet hogy tudja nyomni, dönteni is.........DE! csak 1 olajfolt legyen, csak egy hátulról jövő autó.....egy lelépő csőves......
Kint?
Egy kiugró nyúl, róka, őz......olaj, falevél.....stb.............
És ennek tetejében: MAGYARORSZÁG a szilárd burkolatú OFF-ROADOK országa, hiszen némely útszakasz KATASZTRÓFÁLIS.


vegyük a pölöt...... Húsvéti tekergés..........
Te mentél elől (A Hollókői dugós rész után)....Én meg téptem mint állat hogy a seggedbe maradjak.............

Hiba?
Az hogy a Te ritmusod - Nem az Én ritmusom...........



Erre Nano kedvenc emléke a legjobb PL.....
Jöttek haza Lengyelből...... Dodoék busával hamarabb elindultak, mert ők száguldozni akartak........
Nano mégis hamarabb átlépte a határt:-))))
Miért?
A nagy általánoság..... Gyorsulsz, fékezel....vagy..... Állandó tempón mész?
Nem mindig a lassssssssú tempó a lassssssssú...........
Nahát most vettem életem első brand new mociját és nem kaptam hozzá ilyen utalványt . .
Ugy látszik GS-hez nem jár
Ha egy barom nem néz körbe, és rádhúzza a kormányt akkor nem mindig lehet rutinból megúszni. Nekem nem volt lehetőségem akkor rá kellett mennem a vizes sinekre és ott nem tudtam megfogni a vasat. Az a mákom, hogy nem jött a villamos.

És azt is be kell látni, hogy sokszor a rutinnak köszönhető a baj. Egy picit bevállalósabb az ember, ha van már rutinja és büszkén meséli, hogy EZ is belefért még, meg EZ is, meg EZ is, NA EZ MÁR NEM.
vaagy elmegy az embőr pályázni párszor. amúgy az első oktatáson amit a motorhoz kaptál én is voltam. semmi extra, fékezéseket gyakorltok majd. (meg ingyen szendó meg ásványvíz. külön felhívom a figyelmed a kajára. )
Nagy vassal is uakkorát perecelsz mint kicsivel....
Nagyot estél?Lett valami bajod?Mocinak?
Szia Esso!

Én Triciklin kezdtem. Oszt ősszel mégis hasaltam...
Az egésznek 1 titka van! Azon kívül, hogy érzék jó ha van, a nagyon nagy rutin az igazi. Magyarul: smk-val kell kezdeni, majd tovább a lépcsőkön felfelé. És az sem baj, ha eleinte esel(persze csak kicsit).
Mindig a határokat kell feszegetni! Úgy ismered meg.
Hát én nem tudok mit hozzászólni,nem voltam ilyenem még.
Hát ez gáz! pedig azokkal a kimustrált gsxrekkel érdemes lehet bátrabban gyakorolni.
Amugy tudtommal Darázs is kapott egy ilyen kártyát

az van ráírva hogy:

Hungaroring Motorsport Iskola
Jogosítvány + "Ami eddig kimaradt"

A hátán meg egy kód áll
Az egyém csak valami 30-40-res okitás.............és majdnemhogy a BANK "kötelez" rá.
Bexi is volt az INTRUDERREL........

Vagyis itt a saját motoroddal mész
Naná...... Csak ha nem tudod, nem ismered, nem ugrik be az adott szituációhoz tartozó cselekvés akkor szopás lészen belőle.........


A balesetek NAGY része milyen?
A motornak MEGSEMISÜL az eleje.........

Miért?

Nem mindig a vadálati sebesség a ludas hanem az emberek leblokkolása. Ebben NANO-nak van igaza.
Én is sok esetben Hirtelen fékezek.........aminek ugye a lehetőségei:
a., megállok
b., elcsúszok
c., nekimegyek

Ilyen esetben van egy D is...ami a kikerülés............

A sebesség tekintetében szintén........ lehet hogy lassulni kellene, lehet hogy gyorsítani.........ezt is a szitu hozza.........

A lényeg, hogy egy átlag motoros EZT használja nap mint nap........
Megy ám,ma is voltam
Hali!
Cserepezés megy még?
Jó estét az Uraknak!
Blue! haverom is kapott olyan ingyenes oktatást 200.000,-Ft-ot ér! (egy partneremet pedig a felesége befizetett egy ilyenre, szülinapi ajándékként) Az 600-as GSXR-el történik és keményen versenymotorozást/pályamotorozást gyakorolják. De tutti nagyon jó ahhoz hogy jobban urald a mocit (rám is rámférne- de nem költenék erre az is tutti)
Azért ez nem ilyen egyszerű, hogy menni kell előre!
Helyzete válogatja! Eccer fék jobb, eccer a gáz!
Blue én arra akartam rávilágitani hogy onnan a te szemed sarkából nem helyesen látod a világot.
Én voltam sima alkalmazott is - azok voltak a leggondtalanabb éveim- ahol csak felmarkoltam a havi béremet és probáltam belőle félrerakini(kocsira, lakásra). Amiota vállalkozást vezetek a legnagyobb gond mindig hogy forgalmat és hasznot hozzak a cégnek és ehhez sok fejtörés kell és keresni a munkát! Hiszen engem könnyebb kirugni mint egy sima melóst (mondjuk azt se nehéz).Egyébként meg én is fix fizetést kapok, csak van néhány teljesen legális variációs lehetősgem pl kocsihasználat (igy akár megtéritik azt is ha motorozok-hivatalos kiküldetés! )
Örülök hogy belátod hogy a Banditod mire kifizeted, ugyan annyit költöttél motorra mint én 2,3 milliót.
(csak én előbb teremtettem elő lovét mint te).de majdnem 2x annyi idős is vagyok-sajna
jovanaaaaaaaaaa
"Nem egy kategória. Így nincs összehasonlítási alap...
4 henger, négy gyertya, vízhűtés, kihegyezett motorok... sportos jelleg... "ha baj van nagyon bele kell túrni"
2 henger, két gyertya, léghűtés, és jó nagy tartalékkal épített blokk... túra jelleg... "örökre építve"

//Ja és nyomatékosabb a GS//-----------Ez még lemaradt.