Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem egy kategória. Így nincs összehasonlítási alap...
4 henger, négy gyertya, vízhűtés, kihegyezett motorok... sportos jelleg... "ha baj van nagyon bele kell túrni"
2 henger, két gyertya, léghűtés, és jó nagy tartalékkal épített blokk... túra jelleg... "örökre építve"

A lényeg, hogy egy 500-as motor esetén nem alternatíva a 250. Sem a 125, sem az 1000. Ízlések és pofonok, de hiányozni fog egy darabig ez a szegmens a motorpiacról.
nem, úgy értem hogy 60-80ezret tuti elmegy simán, és azt vedd 3x. éértii? nekem lassan 50ezer van benne, és semmi baja, megy ahogy kell. és 5 lityi körül fogyaszt. nna?
A hitelről nekem is az avéleményem mint neked: csak olyanra, ami meghozza az árát, hasznot hoz.
Max ami nélkülözhetetlen arra vennék fel pl lakás. Persze sok mindenkinek a motor is nélkülözhetetlen
Valahol hasonlit a helyzet ahhoz amit mondasz: a belpiacos 250-esek FZR, Bandit is nagyon közkedveltek és már az a kategoria sincsen(sportos 4 hengeres, aránylag nagy teljesitménnyel). Ugy érted hogy elmegy 100ekmt ha 3x felujitják .
Csak ugye ezek már 10-enévesek, a GS-ekből meg rengeteg fiatal van és csak egyszerübb, megbizható masinák, kis fogyival (4l)
a kisbetűs rész alatt azt értettem (szimbolikusan), hogy 899-et mondanak a pofádba, aztán kiderül, hogy még ez ,még az... A tipikus rejtett kölcségek tárháza. Valóban kedvező áron van még 1 milláért is a moci, azzal nem vitatkozom. Én viszont nem veszek fel hitelt ekkora összegben, abból eredően, hogy még lakásom sincs, se autóm, stb. És van fontossági sorrend. Persze ez mindenkinél más és más, ez így természetes.

Az tény, hogy az injektor macerásabb mint a karbi, sokkal több hibalehetőség, drága szervíz.
ja a két generál plusz a motor kiteszi a gs árát. és az élmény..
vagy veszel egy 250sornégyet mint enyimééé, 300bol monnyuk, szarér hugyér van rá a bizti, az adó, elmegy egy ilen motor felújítás nélkül 80-100ezret ha vigyáznak rá, egy generél bő kétszáz.. max 3. két generál, az nem kevés km, annyit egy gs sem megy el hozzányúlás nélkül. és akkor nem berszéltünk az élményről, a fullos vázról és futóműről egy gs-hez képest. ygakorlatilag pénzben 100hogy jobban jár az ember egy ilyennel, és még jobb motorozni is vele. van alternatíva scak oksoan kell keresni.
Nem értem milyen aprobetüt kellett volna még olvasni? A kereskedőnek legalább a portékája jó és garis. A használtnál vszinü hogy nem.
A mostani esetben az uj GS-t ugyancsak egy használt motor árszintjén árulják, tehát csak ujat érdemes venni.
Tavasszal jön a potenciális vevők részére a meglepetés: nem lesz alternativa- nem kapsz semilyen (nagymotort) csak cca 1,7-ért. Kincs lesz a GS/CB/Er-5
sejtettem! Mindig olvasd el az apróbetűs részt. Mindig abból kell kindulni, hogy a kereskedő cigánykodik...utána már csak jobb lesz. Többek között ezért nem veszek új motort/autót. De ez privát vélemény.
Miután ő is összetörte magát, azután már igen...
Nem oskola, csak vizsga.
Decemberre már nem kaptam időpontot, csak február elejére várhatom. Legalábbis akkorra kapok szerintem.
Ilyen csunya időben lovagolni? Nem sajnáltad a pacit?
Nem, annyira nem komoly, csak vasárnap du verseny lenne és addigra össze kéne szedni magam...

Szóval mi olyan röhögcséges?
Pfff, akkor pihengess. Azért nem esett komoly bajod, ugye?

Sem röhögök! kikérem magamnak!
Az valóban megtörténhetett Erik Mester. Bocsesz!
Felhívlak, amint tehetem!
Hát az a helyzet, hogy ma reggel törtem szanaszét magam, illetve engem 1 ló (amit lovagoltam), úgyhogy 7végén pihi van...

Min röhögsz? ? ?
Sajna nem jó a péntek este, közbejött vmi más. Esetleg csüt?
Na most mi van? ? ?
Voltál Teddynél Baján?
Pontositás: (szintén a Harmatitól ) Nem 899 e Ft, legalább is nem a kedves vásárlónak. Mert vagy majdnem ingyen elviheted és akkor fizetheted a sok kamatot, vagy kp és akkor 1 milka.(forgalomba helyezve.)
Itten vagyok má!
Pontosítás: az helyezhető az itt levő készletből jövőre forgalomba, amelyiknek le lett adva az alváz száma a KPM-nél, (a Harmati kereskedéstől kapott infó szerint) Jah, és letolt a hölgy, hogy minek akarok én használt GS-t behozni, ha 899eFt- ért elvihetem tőlük az újat? :D Aztán mondtam, hogy én nem akarok GS-t csak infót. És kiegyeztünk döntetlenben...
Annál nagyobb becsülete lesz azeddigi karbis, egyszerü motoroknak. hiszen ez komolyabb szervizfelszereltség nélkül is szervizelhető marad.
Bárcsak autoban is lenne elektromos kütyükkel nem telerakott kivitel.
Egyébként a Suzuki szalonban árnyaltabban fogalmaztak (ami itt van az még forgalombahelyezhető, jövöre is) de nem importálják tovább GS-t Magyarországra