A Belügyminisztérium JSZP-t használtam, plusz már írtam a Közúti közlekedési nyilvántartással kapcsolatos ügyek (Miniszterelnöki Kabinetiroda) a régi (nincs meg/nem találom) Adás-vételi, fellelhető Dokumentumok miatt. Több info kéne, élettörténet, hiányzik a gép, ha volna/lenne rá lehetőség megvásárolnám.
Sziasztok, Egy GS500F motorról lenne szó, szeretnék róla (rendszám alapján?) információt tudni ugyanis én voltam az első tulajdonosa. A Belügyminisztérium adatbázisa szerint négy éve forgalomból kivont (nem feltétlenül sok jót jelent). Tud esetleg valaki segíteni abban, hogy hol/kitől tudok/lehet ezzel kapcsolatosan segítséget kérni/kapni?
500E, az üreges-gumi lábtartós? Hát, én azon maradnék a gyárinál. Ugyan nekem az elődje, a GS450 volt hosszabb ideig, de a motor vibrációja miatt akármit tettem rá a gyárin kívül, hosszabb utakon zsibbadt a lábam a rezonanciától. A gumis ezt szépen elnyelte. Ugyanezt éreztem az ötszázason is. De ez csak az én észrevételem, kezeld eszerint.
Sziasztok, következő túránkon a Mátrát és a Bükk hg-et céloztuk meg, Szilvásváradról mennénk át Lillafüredre. A Mályinka- Lillafüred közti út minőségéről tudtok-e friss infót,jártatok-e arra, régebben azt olvastam, hogy nagyon rossz, de ezek 1-2 éves írások.
Egyre kevesebb a hozzáértő motoros, aki még odáig sem jut el, hogy felismerje a hibát. Pedig nem lenne nagy feladat.
Igaz, a nemtörődöm szerelők belerondítanak a képbe.
Á, ez ilyen operettmotoros kör volt, vagy 150 km, fagyizással. Teljesen véletlen mentem, nem az én világom, csak nyaggatott egy ismerős.
A témára visszatérve nem ez az egyetlen ilyen eset, sok olyan motorral találkozom, amit pl. előző évben elvittek szezon előtti simogatásra, kapott 1500-3000 km-t és utána köv. szezonban a kollégánál köt ki hasonló átnézésre. 10 motorból 2 simán túl van húzva kisebb-nagyobb mértékben. A "nyomokból" ítélve szerintem emelőn állítják és az alsó határra.
Aha.
Egyszer volt egy túráról egy beszámoló, kis csettegőkkel mentek valahová, összedobták a pénzt és ment velük egy kis műhelyautó. Na nem egy valódiról beszélünk, csak egy dobozos valami. A cuccos is belefért ami amúgy a motorokon lettek volna, meg balhé esetén egy motort is bele lehetett volna erőszakolni, és hát persze a szerszámok.
Természetesen egy több napos túráról beszélünk.
Nacceru. Sok helyen (szervizben is!) allitanak lancot szarul.
Voltam csoportos vonulason, elottem egy ezres Varadero, ugy ropogott a lanc, hogy muszaj voltam a palit felreinteni. Ket nappal elotte hozta el a szervizbol (RB monogrammu hely), igy adtak at neki.
Nekem akkor csinált ilyet a GS, amikor az első lánckerék már elég kopott volt. Hajtás irányban már másmilyen volt a fog profilja, mint motorfék irányban. A lánckerék csere persze együtt jár a lánccserével. Attól még lehet megnyúlt a lánc, hogy nem szakaszosan nyúlt meg. Ezt csak méréssel tudod megállapítani. Max megengedett nyűlás: 1%. További probléma lehet, hogy a lánc görgőinek csapja kopott meg, amit nem is látsz kívülről. Bár ekkor hajtás irányban is zajosabb a lánc futása, nem csak motorfék irányban.
Sziasztok! Gáz visszaengedésnél a lánc felöli oldalról hallok egy berregő hangot, olyanhoz tudnám hasonlítani, mint ha valami túl feszes lenne (vagy túl laza) és rezonálna, mint egy gitár húr. Létezhet hogy túl laza, vagy túl feszes a lánc és az berreg motorféknél? A motor gyönyörűen szól minden fordulaton, nem ér bele semmi semmibe.
Kinek milyen ötlete van? Merre induljak el? Valami tanács? Köszönöm szépen!:)
Aha, ez a harom csavaros megoldas mas motoron is jellegzetes problema. A GS-nel nem tudom, milyen gyakran fajul idaig, de egyes Yamahakon kb. tipushiba-szinten kezelt jelensegrol van szo.
Ja, még annyi, h a forgórész belső falára "ragasztott" mágnesek közül is 2-nél elengedett a ragasztás v. mi a szösz és kézzel le lehetett venni- (3. kép) Gondolom ez is a laza kapcsolatból adódó rázkódás-ütődés következménye...
Na szóval, titing egyik lehetséges oka. Haverom épp most szerel egy 2007-es óra szerint 42e km-es GS-t. Sajnos nincs hangfelvétel, de elmondása szerint "titinges" hangja volt:)))) Generátor forgórészt és a szabadonfutót 3 csavar tartja össze. Na ezek szépen kilazultak, 1 el is volt törve, de a másik kettőnek se volt sok ideje hátra, ahogy a képen látszik. Szóval szépen "lötyögött" a kettő egymáshoz képest. Ami a szomorú, h gyárilag nincsenek becsavaragaztózva. Van videó is, majd megpróbálom a youtubera feltölteni, sztán bedobom ide is.
Nyilván vannak opciók, kis faragás árán.
https://wiki.gstwins.com/index...
Valaki rakott már fel más fajta lábtartót?
Ami most rajta van gyári megérett a cserére.
Igaz, a nemtörődöm szerelők belerondítanak a képbe.
A témára visszatérve nem ez az egyetlen ilyen eset, sok olyan motorral találkozom, amit pl. előző évben elvittek szezon előtti simogatásra, kapott 1500-3000 km-t és utána köv. szezonban a kollégánál köt ki hasonló átnézésre. 10 motorból 2 simán túl van húzva kisebb-nagyobb mértékben. A "nyomokból" ítélve szerintem emelőn állítják és az alsó határra.
Egyszer volt egy túráról egy beszámoló, kis csettegőkkel mentek valahová, összedobták a pénzt és ment velük egy kis műhelyautó. Na nem egy valódiról beszélünk, csak egy dobozos valami. A cuccos is belefért ami amúgy a motorokon lettek volna, meg balhé esetén egy motort is bele lehetett volna erőszakolni, és hát persze a szerszámok.
Természetesen egy több napos túráról beszélünk.
Vissza is vitte par nappal kesobb.
Nem volt nalam 24-es kulcs, ez teny. Csak a gyari szettet hordom, de a sajatome 22-es, szoval csak ennyit tudtam tenni.
Voltam csoportos vonulason, elottem egy ezres Varadero, ugy ropogott a lanc, hogy muszaj voltam a palit felreinteni. Ket nappal elotte hozta el a szervizbol (RB monogrammu hely), igy adtak at neki.
Köszönöm.
Kinek milyen ötlete van? Merre induljak el? Valami tanács? Köszönöm szépen!:)
Ha esetleg keres a haverod alkatrészt,van eladó lendkerekem és szabadonfutóm is.
70-3179083.
udv,Pali
http://youtu.be/tm789IDehCs
Na szóval, titing egyik lehetséges oka. Haverom épp most szerel egy 2007-es óra szerint 42e km-es GS-t. Sajnos nincs hangfelvétel, de elmondása szerint "titinges" hangja volt:)))) Generátor forgórészt és a szabadonfutót 3 csavar tartja össze. Na ezek szépen kilazultak, 1 el is volt törve, de a másik kettőnek se volt sok ideje hátra, ahogy a képen látszik. Szóval szépen "lötyögött" a kettő egymáshoz képest. Ami a szomorú, h gyárilag nincsenek becsavaragaztózva. Van videó is, majd megpróbálom a youtubera feltölteni, sztán bedobom ide is.