ezért kell olyan motort venni amiben megbízol
pl nekem a ténéré 88as volt, de bármelyik nap el mertem volna indulni vele akár mongóliába is, sosem jutott eszembe hogy esetleg nem indul vagy megállna útközben
ami most van lc4 arra azért rászánnék egy napot az indulás előtti átvizsgálásra mert ugye csak ktm a ktm
de azt se azért mert bármi gondja van hanem mert hallottam jó pár embertől vezeték gondokat, nekem is volt hogy kitört a kábel a saruból, szóval ilyen 10-100 forintos hibák de az út szélén nem jó az ilyenekkel baszakodni
szóval ha bennem egyszer is megfordulna a fejemben hogy "csak ne legyen semmi műszaki gond a motorral külföldön" egyből el is adnám.....
Jelenleg 15 év a max korhatar. Egy 2005 os motor siman belefer, mapfree-t vagy mit neztem az 75e ig szervizbe szallitast 100e ig haza szallitast allja.
Mert drágának gondolom a hazaráncigálást, ha leguggol a szerkezet, nehezebben értetem meg magam, ilyesmi.
Vagy csak a génjeimben a hiba, még nem tudom.
Az ECU olyan mint az enyém (de nem ez a rossz szerencsére), de ez a jeladó a régi fajta, nekem nem ez kell, hanem az egy tekercses. sajnos olyat nem lelek Ebay-en, éppen ezt kutatom én is ezerrel....
Én még eddig nem ismertem: kitűnő gépet vettem 4 éve, és azóta egyet sem tüsszentett. Kopó-fogyók voltak csak cserélve (akku, gumik, gyertyák, szűrők, olajak, fékfolyadék, fékbetétek, stb.), illetve az előírt karbantartásokat mindig időben megcsinálom rajta.
Na, frankó! Tulajdonképpen ismerem az érzést, amikor megvan a hiba, minden más rossz emlék, érzés egyből tovaszáll, csak az öröm marad.
Én egy órája, kettő érkeztem haza a tengerről a GS-el, folyamatosan a zabszem a seggemben volt, amikor átléptem a határt hazafelé, minden rossz érzés elmúlt.
pl nekem a ténéré 88as volt, de bármelyik nap el mertem volna indulni vele akár mongóliába is, sosem jutott eszembe hogy esetleg nem indul vagy megállna útközben
ami most van lc4 arra azért rászánnék egy napot az indulás előtti átvizsgálásra mert ugye csak ktm a ktm
de azt se azért mert bármi gondja van hanem mert hallottam jó pár embertől vezeték gondokat, nekem is volt hogy kitört a kábel a saruból, szóval ilyen 10-100 forintos hibák de az út szélén nem jó az ilyenekkel baszakodni
szóval ha bennem egyszer is megfordulna a fejemben hogy "csak ne legyen semmi műszaki gond a motorral külföldön" egyből el is adnám.....